Paljon viimeisin luottokorttilaskusi?
34e. En tiedä mitä olen ostanut. Ehkä olen vahingossa maksaessa valinnut creditin.
Kommentit (46)
Visan saldo on 1600. Tämän kuun osuus 600. Minimilyhennys minulla on 200 , yleensä lyhennän 400-600 per kk. Muutama vuosi sitten korttiini tuli ominaisuus, että lyhennysmäärä on vain 200. Tämä ilmeisesti määräytyy sen mukaan mikä on maksimi luottorajani. Tämän muutoksen jälkeen olen aina onnistunut keräämään visaan saldoa, mitä en todellakaan haluaisi. Aiemmin maksoin aina koko visalaskun kuukausittain pois. Nyt aion maksaa kaiken pois tässä kuussa ja lupaan itselleni olla käyttämättä visaa arkikäytössä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vain köyhillä ihmisillä on luottokortit.
Mun köyhillä sukulaisilla ei kylläkään ole luottokorttia. Eivät saa kun ei ole millä ne luottokorttimaksut maksaa.
Tais olla joku reiluu 200€. Eikä muuten ole koskaan mennyt varsinaisesti luoton puolelle, kun olen aina maksanut koko laskun pois.
180e taisi olla, erinäistä kulutusshittiä ja Vironmatkan menoja paikan päällä. Seuraavaan tulee hintava autoremontti ja vähän muuta pientä, varmaan lähemmäs tonni kahteen pekkaan. Aina olen maksanut samantien pois. Debittiin kyllä menee lähes kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vain köyhillä ihmisillä on luottokortit.
Entä kun vuokraat auton? Tai majoitut hotelliin? Yleensä se luottokortti vingautetaan siinä takuuksi ensimmäiseksi. Luottotiedot taas tarvitsee lähes joka asiaan, ja kyllä ulkomailla liikkuessa tuo luottokortti on lähes välttämätön vaikkei varsinaisesti luottoa maksamiseen tarvitsisikaan.
2-4000€ on suunnilleen aina kuukausittain. Kaikki kulut mitkä on mahdollista luottokortin kautta kierrättää, menee sinne. Laskun maksan aina kerralla 100% automaattiveloituksella.
Käteisellä nyt vaan on tyhmää maksaa niin kauan, kun luottokorttimaksu on ilman lisäkuluja ja luottokorttiyhtiö antaa käytön mukaan etuja.
Jotain 1100€, en muista tarkemmin. Kameraobjektiivi saksasta, lapselle vaatteita säkillinen usasta, laiskuutta tankillinen bensaa ja ruokaostokset kun en jaksanut siirtää käyttötilille rahaa, lapselle talvikengät ja kahdet kotimaiset villavuoriset nahkarukkaset.
Teen kaikki nettiostokset luotolla.
8000 usd. Matkustan paljon työkseni, joten majoitukset, autot tms ovat kaikki luottokortilla. Olen lentänyt luottokorttipisteillä esimerkiksi atlantin yli busineksessa tänä vuonna😎
1004e, lennot kahdelle Japaniin ja takaisin. Siinäpä se tällä erää.
Verkko-ostoksilla harrastan luottokorttia juuri vaivattomuuden vuoksi, jos jotain mutkia matkaan tulee.
Maksuun lähtee sitten kaikkia kerralla. Luotto-ominaisuutta en siis käytä.
Noin 1000 €. Menee tosin työpaikan matkalaskuihin.
Ei ole luottokorttia niin ei ole laskuakaan.
Miehen luottokortilla maksetaan matkat ja nettiostokset ulkomailta.
Jos tulee ero tai mies kuolla kupsahtaa niin hommaan oman luottokortin.
Pari sataa. Maksoin lennot ja pari yötä hotellissa. Maksan aina koko laskun pois kerralla.
N. 18 euroa. Annoin tytön ostaa kortilla pari peliä. En tiedä, olisiko siihen joku muunkin kortti käynyt kuin luottokortti, mutta sitä nyt kuitenkin lainasin hänelle.
3755€. Tuli ostettua telkkari ja tietokone, kun kyllästyin vanhoihin. Pitänee kuitata pois veronpalautuksilla, kunhan saapuvat tilille.
Jotain puoltoistatonnia.
Kolmet magneettiröntgenkuvat ja jotin muuta.
Amexilla n. 2700 ja Mastercardilla n. 450. Neljän hengen lennot tuossa Amexissa mukana. Maksoin jo molemmat 15. pv.
1500€.