Paljon viimeisin luottokorttilaskusi?
34e. En tiedä mitä olen ostanut. Ehkä olen vahingossa maksaessa valinnut creditin.
Kommentit (46)
Vain köyhillä ihmisillä on luottokortit.
Mulla ei ikinä ole ollut luottokorttia... ikää 39v.
Vierailija kirjoitti:
Hoitokodissahan et tarvitse..!
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti köyhät ei saa luottokorttia.
0e laskuja sieltä aina tulee. Maksan samantien pois jos ostan kortilla jotain. En halua olla velkaa kenellekään :p
Vähän yli neljänkympin, vahinkopainallus tämäkin.
Vähän vaille kaksi sataa. Ostin sillä yhden kalliin ammatillisen kirjan ja pari kahvia Brysselin lentokentällä.
750€.
Ostin lennot minulle ja miehelle.
Noille "köyhä" kommentoijille. Oletteko tosiaan niin tyhmiä, että maksatte esim. lentoliput tililtänne suoraan? Yksi tuttavani oli yhtä tyhmä kuin te, menetti 900 €, kun firma keikahti, oliko jotain kolmisen vuotta aikaa. Mitään ei saanut takaisin. Sen jälkeen hankki Visan suosiolla.
En tiedä, en muista. Veikkaan, että viime laskussa oli vain parkkilasku 6 €. Menee suoraveloituksena, en tutki laskuja vaikka syytä ehkä joskus olisi. Nimimerkillä verot aina myöhässä kiinteistöistä ja autoista.
Vähän yli $4700. Maksamme kaikki isommat ostokset luottokortilla ja sitten kerralla kerran kuussa koko luottokorttilaskun. Tällä kertaa näin iso lasku kun oli pari hammaslääkärikäyntiä normaaliostosten lisäksi. Terveisiä Yhdysvalloista. :)
Ainakin op visalla jos ostaa, saa 180 päivän takuun laitteelle, katoamisen tai särkymisen varalle.
Verkkokaupasta kannattaa ostaa visalla, niin jää pelivaraa jos tulee ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Ja paljon matkustavilla, nettiostoksia tekevillä ja vaikka suurempia hankintoja kuten kodinkoneet ostavilla.
Helpompi hoitaa asiat ison luottofirman kanssa jos myyjän kanssa menee jotain pieleen. Lisäksi monissa korteissa on erilaisia vakuutuksia.
Järkevää käyttää isoissa hankinnoissa luottokorttia maksuaikakorttina.
Köyhät nyt ei saa joko koko korttia tai kovin suurta luottorajaa ja maksavat vielä luotolla niin tulee korkoa ym.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kaikki sitä tarvitse tai edes saa, mutta ei silti tyhmä pidä olla.
17,95 €, vahingossa mennyt creditille jotkut ruoka-ostokset