Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet työvaatteistasi?

Vierailija
17.11.2016 |

Kyseessä siis tosiaan työvaatteet. Ketju ei koske työttömiä eikä henkilöitä, jotka työskentelevät pierukalsareissa kotonaan.
.
Mietin tuossa omia työvaatteitani, tai no ex-työpaikkojeni joissa olin opiskeluaikoina.
.
Vaatekaupassa oli takahuoneessa pari rekkiä, joista piti valita vaatteet päälle. Pidin kyllä paljon vaatteista joita myimme, mutta rekissä oli rajatut vaihtoehdot, mitään muiden merkkien vaatteita ei saanut käyttää enkä saanut pukeuduttua oman tyylisesti (niin kuin vapaa-ajalla pukeutuisin).
Myöhemmin olin töissä ruokakaupassa ja siellä piti käyttää samanlaista sinistä ruutupaitaa kuin kaikilla muillakin työntekijöillä. Alaosana oli omat tummat pitkälahkeiset housut.
.
Kenties erikoista, mutta mieluummin pukeuduin ruokakaupan työasuun. Se päällä asiakkaalle on selvää, että kyseessä oli työasu. Vaatekaupassa sen sijaan asiakkaat varmaan ajattelivat, että kyseessä oli minun henkilökohtaisia suosikkiasujani.
Kuulostaa varmasti turhalta, mutta minulle on tyylini on tärkeä, vaikkei se olekaan niin persoonallinen kuin kenties kuvittelette. En kokenut inhonväristyksiä noissa työvaatteissa ja kaikki oli ihan fine, mutta jos lähden vertailemaan, mieluummin ruokakaupan asu.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajan jakkupuku päällä joka päivä. Ihan mukava on.

Vierailija
22/22 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvillainen työhaalari ja turvakengät. Muuten hyvät päällä, mutta vyötärön kiristysnauha naiselle liian alhaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän