Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa kos 12-vuotias esittää suvun pikkujouluissa Tipe tipe tip tap -leikin playbackinä?

Vierailija
16.11.2016 |

Kun ei osaa muuta.

Suvun muut lapset laulaa ja soittaa itse.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimisi ehkä paremmin yhteisleikkinä, aikuiset mukaan?

Mutta sitten ei olisi tytön esitys. Hänen pitää nimenomaan esittää joku oma juttu. Ap

Siis kuka tahtoo tytön esittävän 'jonkun oman jutun' ? Tyttö itse vai muut? Entäpä jos tyttö lukee jouluevankeliumin (jos teillä on sellainen tapana) tai jonkun joulusadun tai joulutarinan?

Tyttö itse tahtoo esiintyä kuten sisarukset ja serkutkin. Kukaan ei pakota mutta ei me haluta estääkään.

Minä jo ehdotin tuota jouluevankeliumin lukemista mutta ei se oikein toiminut. Tyttö stressaantui selvästi siinä lukemistilanteessa eikä ymmärtänyt lukemaansa, koska se Uuden Testamentin kieli on niin vaikeaa. Ja pysähtyi koko ajan kysymään mitä tää tarkoittaa.

Joulusatua ja runoa ajateltiin myös, mutta sama lukemisasiaa estää sen. Sitäpaitsi hänen 8-vuotias serkkunsa kertoo jonkun Topeliuksen joulusadun ulkomuistista ja esittää siinä vielä eri rooleja, vaihtaa rekvisiittaa yms.

Ainoa mitä muuta keksittiin olisi ehkä joku tanssiesitys, mutta mikä? Siis kiva jos olisi jouluinen myös. Ap

Mulle tuli mieleen Pähkinänsärkijä. Onko lapsi hyvä baletissa?

Vierailija
62/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä mieluummin "Number of the Beast" pleibäkkinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi