Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa kos 12-vuotias esittää suvun pikkujouluissa Tipe tipe tip tap -leikin playbackinä?

Vierailija
16.11.2016 |

Kun ei osaa muuta.

Suvun muut lapset laulaa ja soittaa itse.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt mutta jos tämä ei ole provo niin kumpi teistä on vähän vajaa...äiti vai se lapsi?

Esitä kuulu itse vaan mitä haluat mutta älä nolaa lastasi.

Jos lapsi haluaa ITSE esiintyä niin joku runo ok.

Vierailija
42/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt mutta jos tämä ei ole provo niin kumpi teistä on vähän vajaa...äiti vai se lapsi?

Esitä kuulu itse vaan mitä haluat mutta älä nolaa lastasi.

Jos lapsi haluaa ITSE esiintyä niin joku runo ok.

Et sitten osaa lukea? Tässähän tämä tytär juuri haluaa esittää sen päiväkerhon leikin joka vuosi ja äiti miettii että eikö se ole vähän noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi esittää?

Kaikki esitykset, jotka eivät ole hyviä ovat noloja. Ei ole välimaastoa.

12-vuotiaan esitykseltä vaaditaan jo ihan toisenlaista laatua kuin kaksivuotaan. Jälkimmäinen voi olla hyvä vain siksi, että esittäjä on söpö. Ensimmäisessä ei!

Vierailija
44/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on noloa 12-vuotiaan esittämänä:

Vierailija
45/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi en kuulu ap:n sukuun.

Ja jos nyt jotain neuvoa tässä alkaa jakelemaan, niin antaisin penskan esittää typerän päiväkotiesityksensä siinä toivossa, että joku kärkäskielinen mummo vihdoin töräyttää pennulle suorat sanat, että keksii jotain ikäiselleen paremmin sopivaa tai antaa jumalauta olla.

Vierailija
46/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hirveeltä joululta. Lapsuustraumoja luvassa.

Vierailija
47/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimisi ehkä paremmin yhteisleikkinä, aikuiset mukaan?

Mutta sitten ei olisi tytön esitys. Hänen pitää nimenomaan esittää joku oma juttu. Ap

Siis kuka tahtoo tytön esittävän 'jonkun oman jutun' ? Tyttö itse vai muut? Entäpä jos tyttö lukee jouluevankeliumin (jos teillä on sellainen tapana) tai jonkun joulusadun tai joulutarinan?

Vierailija
48/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ihan oikeasti. Tuollaiset laulut on tarkoitettu pienille lapsille, ei 12-vuotiaille. 

Vierailija
49/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimisi ehkä paremmin yhteisleikkinä, aikuiset mukaan?

Mutta sitten ei olisi tytön esitys. Hänen pitää nimenomaan esittää joku oma juttu. Ap

Siis kuka tahtoo tytön esittävän 'jonkun oman jutun' ? Tyttö itse vai muut? Entäpä jos tyttö lukee jouluevankeliumin (jos teillä on sellainen tapana) tai jonkun joulusadun tai joulutarinan?

Tyttö itse tahtoo esiintyä kuten sisarukset ja serkutkin. Kukaan ei pakota mutta ei me haluta estääkään.

Minä jo ehdotin tuota jouluevankeliumin lukemista mutta ei se oikein toiminut. Tyttö stressaantui selvästi siinä lukemistilanteessa eikä ymmärtänyt lukemaansa, koska se Uuden Testamentin kieli on niin vaikeaa. Ja pysähtyi koko ajan kysymään mitä tää tarkoittaa.

Joulusatua ja runoa ajateltiin myös, mutta sama lukemisasiaa estää sen. Sitäpaitsi hänen 8-vuotias serkkunsa kertoo jonkun Topeliuksen joulusadun ulkomuistista ja esittää siinä vielä eri rooleja, vaihtaa rekvisiittaa yms.

Ainoa mitä muuta keksittiin olisi ehkä joku tanssiesitys, mutta mikä? Siis kiva jos olisi jouluinen myös. Ap

Vierailija
50/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pätemisen kulttuuri teidän suvussa! Pitää esittää mutta sitten ei kuitenkaan kelpaa.

Mulle tulee mieleen sellaset perheet jossa on aina pakko laulaa. Ihan vaan huvikseen ja leikillään. Ja sitten ollaankin jakamassa äänialoja ja vaatimassa kaikkia temppuja kun muuten ei olekaan kivaa.

Yäks!

Vierailija
51/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON noloa. 6-vuotiaalta ehkä ok, mutta ei noin vanhalta. Jos ei osaa laulaa tms. niin pakkoko sitä on tipetappia. Ja vielä playbackina? Annamunkaikkikestää.

Vierailija
52/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto tää on hauska :D :D mietin omaa 12-vuotiasta pikkusiskoani ja nauraisin huutonaurua yleisössä jos se vetäis tommosta settiä jossain spottivalojen alla 😂😂😂 ai kamala.

Vierailija
53/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä voin sitten sanoa kauniisti lapselleni, että tämä tipe tipe tip tap on jo nähty? Pettyy varmaan kovasti, jos ei pääse esiintymään, kun kaikki muutkin esittää jotain.

Ap

Vierailija
54/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto tää on hauska :D :D mietin omaa 12-vuotiasta pikkusiskoani ja nauraisin huutonaurua yleisössä jos se vetäis tommosta settiä jossain spottivalojen alla 😂😂😂 ai kamala.

No tämä. No mutta ehkä tuosta 12-vuotiaasta kasvaa vielä hyvä pubiruusu. <3

Vierailija
55/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikää jokin muu esitys, jos lapsi nyt oikeasti haluaa esiintyä. Sano, että on vähän pienempien lapsien juttu tuo, että keksitäänpä jotain vähän isomman tytön esitystä sulle. Kai sä nyt omalle lapsellesi uskallat sanoa, että on vähän liian pikkuisten juttu toi tiptap. Olisiko joku lyhyt talvi/jouluruno sopiva? Ei paljon harjoittelua eikä jää helposti takeltelemaan.

Vierailija
56/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs joku vitsikäs jouluinen tietovisa, jossa tyttösi toimisi juontajana ja yleisö voisi vastata kysymyksiin?

Vierailija
57/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, en halua olla ilkeä, mutta onko lapsesi erityislapsi?

Rehellinen vastaus tähän voisi selkeyttää asiaa huomattavasti ja ehkä laittaa kaiken vähän eri perspektiiviin.

Vierailija
58/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo noloa jos hän itse haluaa. Ei 12 v ole niin teini vielä että pitäisi jotain räppiä vetää.

Vierailija
59/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi täyttää tammikuun alussa 13 vuotta. Voin kuvitella vastauksen jos ehdottaisin moista 😂

Teini ❤

Vierailija
60/62 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo noloa jos hän itse haluaa. Ei 12 v ole niin teini vielä että pitäisi jotain räppiä vetää.

Mutta toihan on hyvä idea. Vähän modernisoituna sopisi hyvin tuon ikäisen esittää.

Jou, uh ah, tip tap. Räpäti räpäti, tontut on ikuisia. A!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi