Onko noloa kos 12-vuotias esittää suvun pikkujouluissa Tipe tipe tip tap -leikin playbackinä?
Kun ei osaa muuta.
Suvun muut lapset laulaa ja soittaa itse.
Kommentit (62)
No on toi nyt vähän. Eikö muka osaa laulaa? Yleensä kaikki lapset osaavat laulaa kelvollisesti ennen äänenmurrosta.
Toimisi ehkä paremmin yhteisleikkinä, aikuiset mukaan?
Vierailija kirjoitti:
On.
Oikeesti? Ap
Ja mikä hemmetin pakko siellä kaikkien on esiintyä? Onko se joku kilpailu vai? Ehkä se lapsi vois tehdä siitä jotain sketsihuumoria sitten...
Vierailija kirjoitti:
No on toi nyt vähän. Eikö muka osaa laulaa? Yleensä kaikki lapset osaavat laulaa kelvollisesti ennen äänenmurrosta.
Ei pysy sävelessä eikä tahdissa hetkeäkään. Ap
Ainakin sitten on jos se ei sitä itse halua esittää.
Ei kaikki halua olla esiintyviä taiteilijoita.
Ei olis noloa vaikka olisi aikuinen. Kyllä ihmistä pitää kannustaa ilmaisemaan itseään tahtomalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten ei olisi tytön esitys. Hänen pitää nimenomaan esittää joku oma juttu. Ap
Runo, tanssi, taikatemppu, sketsi
Lukee joulurunon! Tuo on nolo tuo tiptap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten ei olisi tytön esitys. Hänen pitää nimenomaan esittää joku oma juttu. Ap
Miksi pitää? Ja minkä kokoisesta pikkujouluporukasta on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin etta on vain arka esiintymaan yleison edessa ja siksi esitys tulee nauhalta eli playbackina mutta sina taidatkin tarkoittaa etta on vaan laulavinaan = lip sync nauhan mukana.
Ja haluaako tyttö itse esiintyä, vai onko vastentahtoinen? Ei todellakaan saa pakottaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh. Voimia! Itse varmaan hylkäisin noin lahjattoman tapauksen. Oma kolmivuotias laulaa jo täydellisesti tahdissa ja nuotissa.
Mutta kai sukulaiset tajuaa, ettei tyttö laula itse? Vai eikö se sitten haittaa?
Kuka on sanonut, että esiintyjä on tyttö?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sanonut, että esiintyjä on tyttö?
Ap itse kertoi tämän viestissään (numero 10).
Ap on sanonut, että on tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.