Tatuoidut naiset ovat mielestäni rumia!
Minun mielestäni muutama pieni kuva ovat vielä ihan ok, mutta nykyään näkee nuoria tyttöjä ympäri ämpäri tatuointien peitossa ettei sitä omaa ihoa näy melkein tietystä kohtaa ollenkaan.
Kesällä näkyy varsinkin todella paljon että noin 17-30vuotiaat naiset ovat sotkeneet itsensä koko käden peittävillä tatuoinneilla. Minusta se antaa kyseenalaisen ja tietynlaisen kuvan kantajastaan... anteeksi nyt vain.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ovat mauttomia yhtä mauttomia kuin suomalaiset yleensäkin vähän kaikessa. Täällä monet asiat menee överiksi tatuoinnit siitä karsein esimerkki, lauman mukana mennään myös tässä asiassa.
Suomessa varsin harvalla on tatuointeja. Käväsepä Isossa-Britanniassa uimahallissa niin siellä niitä näkee lähes jokaisella.
Näin tatuoidun arvioni mukaan yli 40v naisen joka oli kyllä muuten vielä hyvännäköinen mitä nyt ikä näkyi kasvoissa. Mutta sitten ne leimat. Niitä oli molemmissa käsivarsissa. Leimat olivat jo vanhoja ja suttuuntuneita kuten joskus näkee entisillä linnakundeilla. Tuli kyllä vibat että onko tolla huumehuuruinen menneisyys ja mahdollisesti ex-linnalady.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit ovat mauttomia yhtä mauttomia kuin suomalaiset yleensäkin vähän kaikessa. Täällä monet asiat menee överiksi tatuoinnit siitä karsein esimerkki, lauman mukana mennään myös tässä asiassa.
Suomessa varsin harvalla on tatuointeja. Käväsepä Isossa-Britanniassa uimahallissa niin siellä niitä näkee lähes jokaisella.
Joissakin lomahohteissa näkee näitä mauttomia perusbrittijuntteja, uh huh. Suomalaiset tulee hienosti perässä tässäkin asiassa. Mutta makuasioita nämäkin tietysti on, jokainen saa sotkekoon nahkansa haluamallaan tavalla.
Jos tatuoinnit olisivat oikeasti massamuotia eivät tyypit jaksaisi öyhöttää näin paljoa vaan olisivat jo tottuneet niihin. Mutta tässäkin uusi ja ihmeellinen tuntuu vielä vähän pelottavan konservatiivisempaa kansanosaa.
Jonain päivänä tatuoinnit eivät enää herätä mitään reaktiota vaan ovat yhtä normaaleja kuin housut naisilla ja pitkä tukka miehillä.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi tatuoitua ihmistä töihin ikinä. En varsinaisesti tatuoinnin takia, vaan siksi että näkisin heti, että tuo ihminen ei kykene itsenäiseen ajatteluun vaan myötäilee muiden työntekijöiden mielipiteitä miellyttääkseen heitä, että ei erotu vahingossakaan muista omine mielipiteineen. Semmosella hiirulaisella en tekisi firmassa mitään.
Ja sitten heräsit tästä voimafantasiasta ja jatkoit työpaikan etsimistä. Terv. tatuoitu muutosjohtaja :D
En oo koskaan lokeroinut ihmisiä rumat/kauniit periaatteella 🤔 Onko minussa jotain vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos tatuoinnit olisivat oikeasti massamuotia eivät tyypit jaksaisi öyhöttää näin paljoa vaan olisivat jo tottuneet niihin. Mutta tässäkin uusi ja ihmeellinen tuntuu vielä vähän pelottavan konservatiivisempaa kansanosaa.
Jonain päivänä tatuoinnit eivät enää herätä mitään reaktiota vaan ovat yhtä normaaleja kuin housut naisilla ja pitkä tukka miehillä.
Sulla ilmeisesti on leimoja kun vaikutat älyllisesti heikkolahjaiselta. Äläkä pliiiiiis vastaa että olet joku DI tai tohtori, teet itsestäsi vielä tyhmemmän!
Aina kun näen aloituksen tämän kaltaisella otsikoinnilla tulen vähän surulliseksi.
Olin kerran työpaikan pikkujoulujen jatkoilla baarissa ja pukeutunut lyhythihaiseen paitaan joka paljasti tatuointini käsivarressa. Ilta oli mukava siihen asti kun baaritiskillä vieressä seisonut mies kääntyi, huomasi tatuointini ja sanoi suoraan minulle: Hyi v****!
Olen ujo, enkä pystynyt sanomaan tähän mitään, mutta vieläkin tuo ventovieraan osoittama viha minua kohtaan saa välillä kyyneleet silmiin.
Miksi lytätä, kun niin helposti voisi kehua ja luoda hyvää mieltä muille ja samalla itselleen? Minkälainen ihminen tahtoo tarkoituksella pahoittaa toisen mielen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi tatuoitua ihmistä töihin ikinä. En varsinaisesti tatuoinnin takia, vaan siksi että näkisin heti, että tuo ihminen ei kykene itsenäiseen ajatteluun vaan myötäilee muiden työntekijöiden mielipiteitä miellyttääkseen heitä, että ei erotu vahingossakaan muista omine mielipiteineen. Semmosella hiirulaisella en tekisi firmassa mitään.
Ja sitten heräsit tästä voimafantasiasta ja jatkoit työpaikan etsimistä. Terv. tatuoitu muutosjohtaja :D
Mikä on muutosjohtaja? Mulla ei ole tatuonteja sinänsä vastaan mitään ja voisin ottaa itsellekin muutaman. Mä en vaan kerta kaikkiaan keksi minkä kuvan ottaisin:D Täytyy olla todella yksitotinen ihminen että joku kuva voi viehätttää lopun ikää.
Minulla ainakin taidemaku on kehtittynyt iän myötä ja olisi todella surullista jos niin ei olisi. Tatuoidut eivät ole edelläkijöitä tai mitään induvidualisteja vaan sisämmältään auktoriteetti uskoisia ja eivät ymmärrä taiteesta mitään saati osaa nauttia siitä. Täytyy myös sanoa että moni tatuoitu on henkisesti epävakaa. Tatuoiduilta on useinmiten turha odottaa mitään luovaa tai radikaaleja ideoita. Yksitotisia ihmisiä jotka kaipaavat vahvaa johtajaa eikä ajattelu ole vahvin laji.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit sopivat vain sille marginnaalille, jolla on oikeasti tarpeeksi asennetta kantaa ne.
Juuri näin.
miesihminen kirjoitti:
Tatuointi on mulle melkeinpä ylitsepääsemätön turnoff naisessa. Jotenkin vain se itsensä merkkaaminen tuolla tavalla on groteskia.
Mun naisihanne on sellainen hyväsydäminen kiltti herkkä kunnollinen ujo rauhallinen viaton niin tatuointi edustaa kaikkea muuta kuin noita ominaisuuksia.
Ai että ihan viatonkin? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on muutosjohtaja? Mulla ei ole tatuonteja sinänsä vastaan mitään ja voisin ottaa itsellekin muutaman. Mä en vaan kerta kaikkiaan keksi minkä kuvan ottaisin:D Täytyy olla todella yksitotinen ihminen että joku kuva voi viehätttää lopun ikää.
Minulla ainakin taidemaku on kehtittynyt iän myötä ja olisi todella surullista jos niin ei olisi. Tatuoidut eivät ole edelläkijöitä tai mitään induvidualisteja vaan sisämmältään auktoriteetti uskoisia ja eivät ymmärrä taiteesta mitään saati osaa nauttia siitä. Täytyy myös sanoa että moni tatuoitu on henkisesti epävakaa. Tatuoiduilta on useinmiten turha odottaa mitään luovaa tai radikaaleja ideoita. Yksitotisia ihmisiä jotka kaipaavat vahvaa johtajaa eikä ajattelu ole vahvin laji.
Aika erikoisen yksioikoista ajattelua mieltää tatuoinnit automaattisesti taiteeksi. En ole kyllä koskaan ajatellut omaa tatuointiani niin, en edes näe sitä kuin max kerran päivässä, jos silloinkaan. Eikun ainiin, kaikki tatuoinnit ovat, paitsi taidetta, myös näkyvillä paikoilla ja niitä ihaillaan koko ajan. Esim. työyhteisöstäni kukaan ei varmasti tiedä olevani tatuoitu, ei varmaan kaverinikaan, että ei sen puoleen. Minulle tuo oli nuorena tapa saada takaisin tuntuma ja "valta" omaan kroppaan vammautumisen jälkeen.
Miksi muuten tatuoiduilla ihmisillä on hirveä tarve todistella muille mitä kouluja on käynyt ja missä on töissä? Tulee mieleen peräkammarinpoika kuka on omien sanojensa mukaan kova panomies. Tommonen todistelu kertoo vaan epävarmuudesta ja tyhmyydestä.
Aika moni varmasti katuu niitä, eikä poiskaan saa. Käärmeet ja muut nilviäiset on kauheita. Jos joskus haluaa pimeydestä pois niin voi harmittaa aika lailla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten tatuoiduilla ihmisillä on hirveä tarve todistella muille mitä kouluja on käynyt ja missä on töissä? Tulee mieleen peräkammarinpoika kuka on omien sanojensa mukaan kova panomies. Tommonen todistelu kertoo vaan epävarmuudesta ja tyhmyydestä.
Varmaan samasta syystä kuin tatuoimattomilla on tarve esittää väitteitä tatuoitujen älykkyydestä, koulutustasosta ja ammateista. Tulee mielikuva epävarmasta ja typerästä ihmisestä.
Ei ole mielipideasia. vaan fakta. Eikä tarvitse pyytää anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni muutama pieni kuva ovat vielä ihan ok, mutta nykyään näkee nuoria tyttöjä ympäri ämpäri tatuointien peitossa ettei sitä omaa ihoa näy melkein tietystä kohtaa ollenkaan.
Kesällä näkyy varsinkin todella paljon että noin 17-30vuotiaat naiset ovat sotkeneet itsensä koko käden peittävillä tatuoinneilla. Minusta se antaa kyseenalaisen ja tietynlaisen kuvan kantajastaan... anteeksi nyt vain.
Minun mielestäni taas ehdottomien mielipiteidensä ilmaisijat antavat itsestään kyseenalaisen ja tietynlaisen kuvan itsestään. Etenkin jos korostavat sitä mielipidettään huutomerkillä. En pyydä tätä mielipidettäni anteeksi, se on omani ja se on auttanut välttelemään ihmisiä jotka ovat osoittaneet myöhemmin käytöksellään tämän mielipiteeni oikeaksi.
Jos nuorena ihmisenä haluat erottua massasta ja trendi pelleilystä, niin älä ota tatuointia.
Hiha, perkele!