Tatuoidut naiset ovat mielestäni rumia!
Minun mielestäni muutama pieni kuva ovat vielä ihan ok, mutta nykyään näkee nuoria tyttöjä ympäri ämpäri tatuointien peitossa ettei sitä omaa ihoa näy melkein tietystä kohtaa ollenkaan.
Kesällä näkyy varsinkin todella paljon että noin 17-30vuotiaat naiset ovat sotkeneet itsensä koko käden peittävillä tatuoinneilla. Minusta se antaa kyseenalaisen ja tietynlaisen kuvan kantajastaan... anteeksi nyt vain.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Muuttuuko se mielipide ihmisestä oikeasti negatiiviseen suuntaan, jos muuten hyvä tyyppi päättää laittaa tatuoinnin? Tai pidät kyseisestä ihmisestä, mutta kun saat kuulla hänen omistavan tatuoinnin, hänestä tuleekin saastainen?
Kyllä muuttuu. Ja turha esittää, että tämä olisi jotenkin poikkeuksellista. Jos jenkkiystäväsi kertoisi äänestäneensä Trumpia, poliittisesta kannastasi riippuen, kyllä se vaikuttaisi mielipiteeseesi. Ja se on sentään pienempi asia kuin tatuointi, joka on iholla ja esillä jatkuvasti. Tai juuri joku natsiskini, johon et varmasti suhtautuisi neutraalisti. Hyvä tyyppi, mutta kun kuulisit siitä hakaristista sydämen päällä, niin yhtäkkiä ei enää olisikaan niin hyvä tyyppi. Ihan normaalia.
Epäilen että Trumppia äänestäneillä on selvästi yleisemmin tatuointeja kuin Clintonin äänestäjillä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni muutama pieni kuva ovat vielä ihan ok, mutta nykyään näkee nuoria tyttöjä ympäri ämpäri tatuointien peitossa ettei sitä omaa ihoa näy melkein tietystä kohtaa ollenkaan.
Kesällä näkyy varsinkin todella paljon että noin 17-30vuotiaat naiset ovat sotkeneet itsensä koko käden peittävillä tatuoinneilla. Minusta se antaa kyseenalaisen ja tietynlaisen kuvan kantajastaan... anteeksi nyt vain.
Millaisen kuvan, mikä se "tietynlainen" on? Itselläni ei ole tatuointeja, en silti saa tuosta kiinni yhtään.
Tatuoitu nainen on alinta kastia
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu nainen on alinta kastia
Tyhmä ihminen (sinä) on jotakin vielä alempaa
Vierailija kirjoitti:
Tatskoja on just joillain paskaduunissa olevilla, röökiä polttavilla, kananpersetukkaisilla ämmillä. Hyi stna..
hmm? mitä jos sanoisin, että olen kunnostani huoltapitävä, hoikka mutten ylitreenattu, pitkähiuksinen (aito) punapää joka ei tupakoi eikä käytä alkoholia? pukeudun siististi, meikkaan hillitysti, en puhu huutamalla enkä käkätä tekonaurua. on hyvä työpaikka, oma talo.. ja kolme pientä kuvaa piilossa vaatteiden alla + intiimialueen lävistys ;)
tatuointeihin liittyviä , negatiivisia mielikuvia ikävä kyllä ruokkivat ne ylipainoiset, rasvaisen hiirenhäntänsä mustiksi värjänneet yh-äidit, jotka notkuvat lähiräkälän terassilla rööki suussa, narutopin olkaimet palaneihin olkapäihin upoten.... ja tribaali alaselästä tai ruusu nilkasta vilkkuen!
miesihminen kirjoitti:
Tatuointi on mulle melkeinpä ylitsepääsemätön turnoff naisessa. Jotenkin vain se itsensä merkkaaminen tuolla tavalla on groteskia.
Mun naisihanne on sellainen hyväsydäminen kiltti herkkä kunnollinen ujo rauhallinen viaton niin tatuointi edustaa kaikkea muuta kuin noita ominaisuuksia.
Haha:D itse satun olemaan luonteeltani hyväsydäminen, kiltti, herkkä,ujo, rauhalinnen ja viaton ja mielikuva jos heitän vaikka hupparin pois ja näet mun leiman jolloin varmaan pyörtyisit:D
Meneppä hoitoon.. Eletään vuotta 2018.. Alinta kastia??? No huh huh... 😂 Näin Suomi takautuu... Eiköhän ne linnavenkulat oo alinta kastia.. siis jos nekään.. Tatuoinnit on ensinnäkin niin kalliita projekteja ettei alimmalla kastilla olisi varaa! Ota selvää faktoista, suosittelen sulle kyllä matkustelua ulkomailla.. Jos se ei auta, aina on Kupittaan suljettu tai perinteinen Niuvanniemi.
Jälleen kerran täysin turha keskustelu. Toiset tykkää ja toiset ei tatuoinneista.
Tatuoinnit sopivat vain sille marginnaalille, jolla on oikeasti tarpeeksi asennetta kantaa ne. Suurimmalla osalla ihmisistä ne ovat muotiseikka, ja herttävät lähinnä myötähäpeää. Eivät tule näyttämään yhtä hyvältä enää muutamankymmenen vuoden päästä.
Minulle on aivan sama kuka pilaa nahkansa ja kuka ei. Itse erotun sillä, etten ole ottanut mitään unisieppareita rintakehään.
valkoiset naiset on mun mielestani rumia
Tatuoinneista näkee kuka menee massan mukana ja kenellä on oma tahto ja tatuoidut asennetyypit, keillä tatuoinnit ovat olleet paljon ennen muotivillitystä erottaa jo kaukaa. Nykyaikana asennetyypit eivät vahingossakaan ota leimaa ihoonsa ettei näytä junttimaiselta massan mukana kulkijalta, vaan haluaa erottua. Asennetyyppien ei tarvitse esittää mitään, kuten esim joidenkin mc-jengiläisten, ketkä oikeasti luulevat tatuoidun olevan jotenkin pelottava ja karski tyyppi vaikka todellisuudessa on yksinkertainen massan mukana menevä paskahousu. Aamen
Vierailija kirjoitti:
Minusta 98% suomalaisista miehistä on rumia, että tasoissa ollaan.
miesihminen kirjoitti:
Tatuointi on mulle melkeinpä ylitsepääsemätön turnoff naisessa. Jotenkin vain se itsensä merkkaaminen tuolla tavalla on groteskia.
Mun naisihanne on sellainen hyväsydäminen kiltti herkkä kunnollinen ujo rauhallinen viaton niin tatuointi edustaa kaikkea muuta kuin noita ominaisuuksia.
Enpä hittovie tiennyt, että vähän mustetta käsivarressa tekee hyväsydämisestä julman! 😱
Vierailija kirjoitti:
Sellanen vihreetä ja mustaa sekasi sotkussa koko käden mitalta :D "hihatatska" sieltä löytyy koiraa ja tiikeriä, mummon nimi ja kuolinaika, kello muistuttaan menetetystä, eiku eletystä elämästä, höyhen vapaudesta, joku animehentaijeejeeukko, koska "se on just ku mä!" ja kaikki tää on ah niin ihanan erilaista ja omaperästä.
+ruusu ja tiikeri tietenki.
Näillä peitellään sitä ekaa siistiä tähtitatskaa
Niin osuva kuvaus hiatatuoinnista 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minun mielestä läskit ihmiset on rumia. Nykyään 17-30 vuotiailla naisilla on lähes jokaisella rasvakerros vyötäröllä, ja pursuavat kainaloläskit. Antaa kyseenalaisen ja tietyn kuvan kantajastaan... enkä pyydä anteeksi.
Mä oon vihdoin ja viimein päässy kainaloläskeistä eroon, wohoo! Ei muuten lähde helpolla!
Miten onnistuit tässä, kerro heti!
Ei kannata hankkiutua eroo läskeistä on sit enempi tatskapinta-ala.
Tatuoinnit ovat mauttomia yhtä mauttomia kuin suomalaiset yleensäkin vähän kaikessa. Täällä monet asiat menee överiksi tatuoinnit siitä karsein esimerkki, lauman mukana mennään myös tässä asiassa.
En ottaisi tatuoitua ihmistä töihin ikinä. En varsinaisesti tatuoinnin takia, vaan siksi että näkisin heti, että tuo ihminen ei kykene itsenäiseen ajatteluun vaan myötäilee muiden työntekijöiden mielipiteitä miellyttääkseen heitä, että ei erotu vahingossakaan muista omine mielipiteineen. Semmosella hiirulaisella en tekisi firmassa mitään.
Koulutan suuryritysten ylintä- ja keskijohtoa.
Jännää miten ei tule mieleen ainuttakaan jolla olisi ollut näkyviä tatuointeja.