Tatuoidut naiset ovat mielestäni rumia!
Minun mielestäni muutama pieni kuva ovat vielä ihan ok, mutta nykyään näkee nuoria tyttöjä ympäri ämpäri tatuointien peitossa ettei sitä omaa ihoa näy melkein tietystä kohtaa ollenkaan.
Kesällä näkyy varsinkin todella paljon että noin 17-30vuotiaat naiset ovat sotkeneet itsensä koko käden peittävillä tatuoinneilla. Minusta se antaa kyseenalaisen ja tietynlaisen kuvan kantajastaan... anteeksi nyt vain.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta punaiset autot ovat rumia. Kyseenalaistan punaisien autojen omistajien älykkyyden. Anteeksi nyt vain.....
Tatuoitu nainenko se siellä purkaa pahaa oloaan kun hänen tekemiään valintoja kritisoidaan. Vanhan sanonnan mukaan makuasioista ei voi kiistellä. On se nyt kumma, jos joku ei saa olla sitä mieltä, että ihon tuhertelu on rumaa.
Punaisen auton omistajako se siellä purkaa pahaa oloaan kun hänen tekemiään valintoja kritisoidaan? Vanhan sanonnan mukaan makuasioista ei voi kiistellä. On se nyt kumma, jos joku ei saa olla sitä mieltä että punaiset autot on rumia.
Voi kuinka omaperäistä. No se hyvä puoli tuossa tietysti on, että nostat ketjua aina etusivulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minun mielestä läskit ihmiset on rumia. Nykyään 17-30 vuotiailla naisilla on lähes jokaisella rasvakerros vyötäröllä, ja pursuavat kainaloläskit. Antaa kyseenalaisen ja tietyn kuvan kantajastaan... enkä pyydä anteeksi.
Mä oon vihdoin ja viimein päässy kainaloläskeistä eroon, wohoo! Ei muuten lähde helpolla!
Miten onnistuit tässä, kerro heti!
Uskon että niihin auttoi se kun aloin tehdä treeneissä entistä enemmän lankkua ja punnerruksia. Oon vähä itekin ihmeissäni kun ne kainaloläskit todellakin katosi jonnekin yhtäkkiä :D
En sano että tatuoidut naiset olisivat rumia, mutta tatuoinnit ovat rumia. Niissä ei ole enää mitään järkeä, kun kaikilla on. Sama asia kuin nyöripaita - kaikkien on pakko saada, mutta pian tajutaan että ne ovat helvetin rumia ja hävitetään nopeasti. Ihan kaikki eivät tajua ja joidenkin mielestä ne ovat edelleen hienoja ja niitä pitää saada lisää eri malleissa ja väreissä. Tälläisiä naisia muut katsovat kieroon ja pitävät jälkeenjääneinä.
Tatuoinnin ja nyöripaidan ainoa ero on se, että nyöripaidasta on helppoa päästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Voi herrajestas... en malta oottaa ensimmäistä tatuointiani, kun jo sillä saa karkoitettua astetta yksinkertaisemmat ja typerät ihmiset ympäriltäni.
On ihan okei olla tykkäämättä tatuoinneista, mutta tämä mielipide ei ole mikääm absoluuttinen totuus. Kunhan siirrytään vuosia eteenpäin, niin tatuoituja ihmisiä ei enää yhdistetä merirosvoihin ja nisteihin...
Ei tatuointeja ole enää vuosiin yhdistetty nisteihin tai linnakundeihin. Sen sijaan ainakin itse yhdistän ne pinnallisuuteen ja laumasieluisuuteen. Eli paradoksaalisesti tatuointi kertoo minulle juuri päinvastaista kuin mitä niillä on perinteisesti yritetty viestittää. Tatuointi parikymppisellä on sama asia kuin se, että 14-vuotiaat kulkevat porukassa tismalleen samat vaatteet päällä. Samanlaiset kengät, takit, pipot ja pillifarkut. Mitä enemmän tatuoitu yrittää olla omaperäinen, sitä leimallisemmin hän yleensä edustaa stereotypiaa. Pahimpana esimerkkinä hipsteri, jolla on taatusti kuva, jota ei ole kenelläkään muulla maapallolla, mutta jonka kuvan ottamisen motiivi ja tausta on suoraan kopioitu ympäröivän muodin sen hetkisestä kaanonista.
Ja sitten toinen asia on se, että pidän tatuointeja pääasiassa rumina ja maskuliinisina. Kauneinkin kuva on vähemmän viehättävä kuin paljas iho. Varsinkin naisen iho. Kun yhdistää rumuuden niihin mielikuviin mitä tatuointi synnyttää, lopputulos on kertakaikkisen vastenmielinen. Pelkkä rumuus olisi vain ulkonäköön liittyvä seikka kuten vaikka iso luomi naamassa ja siitä pääsisi helposti yli. Ei se vaikuttaisi ajatuksiini ihmisestä. Mutta kun sen lisäksi ei voi olla ajattelematta sitä pinnallista pissistä, joka on kuvan ottanut, näyttää koko ihminen rumalta niin sisäisesti kuin ulkoisesti.
Mutta toisaalta kenenkään tatuoidun on ihan turha vetää tästä hernettä nenäänsä. Ei kaikkia ihmisiä voi tai tarvitse miellyttää. Tatuoiduilla on omat kaverinsa ja yhteiskunta tuntuu hyväksyvän heidät mukisematta eikä omista valinnoista näin ollen tarvitse kantaa vastuuta sen kummemmin. Toista se on vaikkapa skinheadeillä, jotka varmaankin joutuvat kohtaamaan avointa halveksuntaa ulkonäkönsä takia.
Oikeasti, kun kukaan tuntemani ihminen ei ole hommannut tatuointia näyttääkseen erikoiselta tai poiketakseen massasta vaan siksi, että he pitävät niistä. Mun mielestä hyvin tehdyt tatuoinnit on kauniita, ja kyllä tulen hankkimaan niitä itsekin. Koska yksinkertaisesti pidän niistä!
Viestissäsi korostamani kohta oli mielestäni kaikkein ällöttävin. Vieläkö nykyaikana naiselle on asetettu absoluuttinen sievä, enkelimäinen ja siveellinen rooli?!
Mun mielestä tatuointivihaajien näkökulma on kerrassaan tekopyhä. Muuttuuko se mielipide ihmisestä oikeasti negatiiviseen suuntaan, jos muuten hyvä tyyppi päättää laittaa tatuoinnin? Tai pidät kyseisestä ihmisestä, mutta kun saat kuulla hänen omistavan tatuoinnin, hänestä tuleekin saastainen?
tatuoinnit ovat koru jota ei riisuta, asuste alastomanakin, ainoa asia jonka saa mukaan mukaan hautaan.
ennen vanhaan lasten kuvat olivat medaljongissa, nyt iholla. maailma muuttuu, ap :)
minulla on atopia ja halusin ihooni myös jotain kaunista! jos jotakuta ällöttää punaisia, hilseileviä läikkiä enemmän kaunis ja pitkän harkinnan jälkeen otettu kuva hartiassani, en voi asialle mitään :/
minua huvittaa eniten ap:n kaltaisten suosikkilause "mieti nyt miltä ne kuvat näyttää kasikymppisinä!" minä mietin sitä, että toivottavasti olen vielä kasikymppisenä järjissäni ja pystyn syömään itse..
kun ihminen on vanha, maksaläikkäinen ja hampaaton ei muutama rutistunut tatuointi ulkonäköä rumenna!
Anastasia kirjoitti:
Muuttuuko se mielipide ihmisestä oikeasti negatiiviseen suuntaan, jos muuten hyvä tyyppi päättää laittaa tatuoinnin? Tai pidät kyseisestä ihmisestä, mutta kun saat kuulla hänen omistavan tatuoinnin, hänestä tuleekin saastainen?
Kyllä muuttuu. Ja turha esittää, että tämä olisi jotenkin poikkeuksellista. Jos jenkkiystäväsi kertoisi äänestäneensä Trumpia, poliittisesta kannastasi riippuen, kyllä se vaikuttaisi mielipiteeseesi. Ja se on sentään pienempi asia kuin tatuointi, joka on iholla ja esillä jatkuvasti. Tai juuri joku natsiskini, johon et varmasti suhtautuisi neutraalisti. Hyvä tyyppi, mutta kun kuulisit siitä hakaristista sydämen päällä, niin yhtäkkiä ei enää olisikaan niin hyvä tyyppi. Ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni muutama pieni kuva ovat vielä ihan ok, mutta nykyään näkee nuoria tyttöjä ympäri ämpäri tatuointien peitossa ettei sitä omaa ihoa näy melkein tietystä kohtaa ollenkaan.
Kesällä näkyy varsinkin todella paljon että noin 17-30vuotiaat naiset ovat sotkeneet itsensä koko käden peittävillä tatuoinneilla. Minusta se antaa kyseenalaisen ja tietynlaisen kuvan kantajastaan... anteeksi nyt vain.
Miksi sinulla on tarve kertoa tämä mielipide julkisesti? Osaatko itsekään vastata?
miesihminen kirjoitti:
Tatuointi on mulle melkeinpä ylitsepääsemätön turnoff naisessa. Jotenkin vain se itsensä merkkaaminen tuolla tavalla on groteskia.
Mun naisihanne on sellainen hyväsydäminen kiltti herkkä kunnollinen ujo rauhallinen viaton niin tatuointi edustaa kaikkea muuta kuin noita ominaisuuksia.
Mitä jos kerron sulle, että olen juuri tuollainen kuvailemasi kaltainen nainen, mutta mulla on tatuointeja? :) Ei ihmistä voi tuntea tai arvioida hänen ihossaan olevien arpien tai kuvien perusteella.
Tribaalit vuosirenkailla. Samaan rahaan leveämmin mustetta. Jipii.
Vierailija kirjoitti:
Anastasia kirjoitti:
Muuttuuko se mielipide ihmisestä oikeasti negatiiviseen suuntaan, jos muuten hyvä tyyppi päättää laittaa tatuoinnin? Tai pidät kyseisestä ihmisestä, mutta kun saat kuulla hänen omistavan tatuoinnin, hänestä tuleekin saastainen?
Kyllä muuttuu. Ja turha esittää, että tämä olisi jotenkin poikkeuksellista. Jos jenkkiystäväsi kertoisi äänestäneensä Trumpia, poliittisesta kannastasi riippuen, kyllä se vaikuttaisi mielipiteeseesi. Ja se on sentään pienempi asia kuin tatuointi, joka on iholla ja esillä jatkuvasti. Tai juuri joku natsiskini, johon et varmasti suhtautuisi neutraalisti. Hyvä tyyppi, mutta kun kuulisit siitä hakaristista sydämen päällä, niin yhtäkkiä ei enää olisikaan niin hyvä tyyppi. Ihan normaalia.
Anteeksi, mutta tatuointi on ainoastaan ulkoinen osa ihmisessä, josta et vain voi päätellä ihmisestä paskaakaan (ellei kyseessä oo joku 666-kirjoitus jossain otassa) eikä sulla tai kellään muullakaan ole minkäänlaisia oikeuksia todeta jonkun olevan huonoa seuraa pelkän musteleiman takia. Siinä tekee itsestään vain idiootin.
Trumpia kannattava ihminen hyväksyy ihmiseltä mm. rasistiset ja seksistiset puheet, mikä loppujen lopuksi kertoo siitä henkilöstä muuten tuuman verran enemmän kuin se pieni tatuointi nilkassa. Oli Trump sitten miten populisti tahansa, häntä äänestänyt ihminen on silti omalla kannatuksellaan todennut noiden asioiden olevan täysin yhdentekeviä. Sama natsiskineissä - ei kukaan täysijärkinen ihminen hyväksy natseja.
Tosin, ei sillä - saahan sitä ystäviä valikoida millä perustein tahansa. Hyvä vain, että vanhoilliset tai muuten ahdasmieliset ihmiset pysyy omissa porukoissaan.
Tatuoinnit on kauniita minun mielestäni mutta eivä välttämättä jonkun muun mielestä. Onko tässä jotain vaikeasti ymmärrettävää? Miksi puolet tähän ketjuun kommentoineista repii perseensä kun joku tulee sanomaan ettei pidä tatuoinneista ja että hänellä on jokin tietty käsitys tatuoiduista ihmisistä? Onko se nyt niin väärin sanoa että jokin asia X on rumaa. Itse en pidä laisinkaan nykyisestä kulmakarvatrendistä ja mielestäni se antaa ihmisestä jollain tapaa kevytkenkäisen ja tylsän kuvan, mutta jos kehtaankin sanoa sen ääneen niin vastassani on 10 000 ihmistä huutamassa kuinka ei ole minun asiani millaiset kulmakarvat jollakin on. No ei se olekkaan mutta saan kai silti sanoa mitä mieltä olen? Ei aina tarvitse provosoitua kaikesta.
Tälleen hieman ohi aiheen niin itselläni olisi suunnitelmissa ottaa tatuointi. Pieni vihreä kolibri oikeaan olkapäähän. Miksi? Koska pidän kolibreista. Minulle se kuvastaisi nimenomaan kauneutta ja merkitsisi samalla voittoa neulafobiastani. Tiedostan että se kolibri ei ole enää kaunis kun on vanha ja ryppyinen, mutta omalla kauneudella on tuskin enää merkitystä siinä vaiheessa.
Tatskoja on just joillain paskaduunissa olevilla, röökiä polttavilla, kananpersetukkaisilla ämmillä. Hyi stna..
Ahdasmielisyys rumentaa ihmistä kaikkein eniten. Jätin tapailemani miehen joka katsoi asiakseen möläyttää saman mielipiteen kuin aloittaja. Itselläni ei tatuointeja ole eikä tule.
Omalla murulla on tautointeja muutama ja ei ole myöskään sen näköinen että asuisi punttisalilla, vaan normaalikokoinen nainen, mutta mielestäni maailman kaunein nainen!
Vierailija kirjoitti:
Tatskoja on just joillain paskaduunissa olevilla, röökiä polttavilla, kananpersetukkaisilla ämmillä. Hyi stna..
Ok. Näihin hommiin nyt ei kyllä pääse ilman lisensiaatintutkintoa ja kohtuullisesti maksavat korvaustakin menetetystä vapaa-ajasta. Onhan tääkin duuni välillä paskaa, mutta yleensä ihan ok. En polta ja tukkakin on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko muillakin mielikuva lösähtäneestä, likaisiin haalareihin pukeutuneesta, sänkileukaisesta elämämkoululaisesta tuon törkykommentin perusteella? "Ämmä"-sanan kohdalla lisäsin mielikuvaan vanhan viinan hajun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko muillakin mielikuva lösähtäneestä, likaisiin haalareihin pukeutuneesta, sänkileukaisesta elämämkoululaisesta tuon törkykommentin perusteella? "Ämmä"-sanan kohdalla lisäsin mielikuvaan vanhan viinan hajun.
Juu tuli tosin, ihan kaikilla tatuoiduilla eukoilla ei sänki kasva sentään. Osalla on viiksenhaiventa kyllä.
Miten onnistuit tässä, kerro heti!