Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies anelee ja pyytää saada tavata.

Vierailija
16.11.2016 |

Seurusteltiin miehen kanssa kolme kuukautta. Petti minua monta kertaa ja huijasi rahaa minulta. Oltiin kuukausi erossa, nyt taas ottaa yhteyttä. Olen kuulema hänen elämänsä nainen. Laittoi huijaamat rahatkin takaisin tililleni. Mies sai asunnosta häädön, koska hänen tuttavansa oli tapellut siellä ja aiheuttanut häiriötä. Toinen puoli minussa haluaa auttaa ja rakastaa sitä, toinen puoli taas epäilee että hän käyttää minua taas hyväkseen. Neuvoja, rakkaat kanssa mammat.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluko olet?

Vierailija
2/13 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan varmasti hyväksikäyttö tulee jatkumaan jossain muodossa, jos päästät tuollaisen niljakkeen takaisin elämääsi! Jos oikeasti rakastaa toista, ei sellaista ihmistä tule edes mieleen loukata pettämällä ja varastamalla. Tuollainen on aivan tietoista toimintaa, joka kertoo siitä, ettei ko. mies arvosta eikä kunnioita sinua pätkääkään. Sinuna blokkaisin miehen numeron ja unohtaisin koko tyypin. Löydät vielä miehen, joka kohtelee sinua hyvin kuten kuuluukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies sai asunnosta häädön, koska hänen tuttavansa oli tapellut siellä ja aiheuttanut häiriötä."

Jepjep, "kaverihan" se oli just se, joka siellä riehui... Aikamoinen satusetä tämä helmi mieheksi.

Vierailija
4/13 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käyttää sua hyväks. Tietää että on mahdollisuus että annat anteeksi ja hyysäät/pelastat pinteestä, joten tottakai ruikuttaa sua takasin sanoilla millä hyvänsä. Sanoilla jotka on kaikki valetta.

En suosittele, oman hyvinvointisi takia!

Vierailija
5/13 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies

Vierailija
6/13 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP älä tee sitä. Se muuttaa väkisin sun kämppään, laittaa sut ottamaan pikavippejä tai ottaa niitä nimissäsi. Unohda koko  hemmo.

Vierailija
7/13 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua tekstiä. Minäkin olin se "hänen elämänsä nainen". Ja uskottavahan se on, että olen ilmeisesti yhäkin, koska kuusi vuotta turvakodista lähtemisen jälkeen hän on yhä kiusannut kaikin tavoin minua, yhteisen lapsemme kautta. Noita myös narsisteiksi kutsutaan.

Vierailija
8/13 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet, kun se varmaan jo huomenna muuttaa sun luo...

Tule nyt jo järkiisi hyvä ihminen!!!!!!

Vierailija
9/13 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippumies. Mitä vittua? Oikeasti haluat ongelmia elämääsi vai? Eikö elämä ole riittävän haastavaa ilman kusettajaa?

Käsittämätöntä. Itse olen aina hankkiutunut aivan helvetin kauas naisista, joilla on vastaavanlaista toimintaa.

M34

Vierailija
10/13 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti mietit, että pitääkö auttaa miestä, joka on kohdellu sua paskaisesti?

Vierailija
11/13 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai häädön ja nyt sä oot sen elämän nainen? 1+1=?

Vierailija
12/13 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ap, joko se sai sut kusetettua ottamaan sen sun luo asumaan elätiksi?

Vierailija
13/13 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa lemmikki:)