Mies anelee ja pyytää saada tavata.
Seurusteltiin miehen kanssa kolme kuukautta. Petti minua monta kertaa ja huijasi rahaa minulta. Oltiin kuukausi erossa, nyt taas ottaa yhteyttä. Olen kuulema hänen elämänsä nainen. Laittoi huijaamat rahatkin takaisin tililleni. Mies sai asunnosta häädön, koska hänen tuttavansa oli tapellut siellä ja aiheuttanut häiriötä. Toinen puoli minussa haluaa auttaa ja rakastaa sitä, toinen puoli taas epäilee että hän käyttää minua taas hyväkseen. Neuvoja, rakkaat kanssa mammat.
Kommentit (13)
No ihan varmasti hyväksikäyttö tulee jatkumaan jossain muodossa, jos päästät tuollaisen niljakkeen takaisin elämääsi! Jos oikeasti rakastaa toista, ei sellaista ihmistä tule edes mieleen loukata pettämällä ja varastamalla. Tuollainen on aivan tietoista toimintaa, joka kertoo siitä, ettei ko. mies arvosta eikä kunnioita sinua pätkääkään. Sinuna blokkaisin miehen numeron ja unohtaisin koko tyypin. Löydät vielä miehen, joka kohtelee sinua hyvin kuten kuuluukin.
"Mies sai asunnosta häädön, koska hänen tuttavansa oli tapellut siellä ja aiheuttanut häiriötä."
Jepjep, "kaverihan" se oli just se, joka siellä riehui... Aikamoinen satusetä tämä helmi mieheksi.
Se käyttää sua hyväks. Tietää että on mahdollisuus että annat anteeksi ja hyysäät/pelastat pinteestä, joten tottakai ruikuttaa sua takasin sanoilla millä hyvänsä. Sanoilla jotka on kaikki valetta.
En suosittele, oman hyvinvointisi takia!
AP älä tee sitä. Se muuttaa väkisin sun kämppään, laittaa sut ottamaan pikavippejä tai ottaa niitä nimissäsi. Unohda koko hemmo.
Tuttua tekstiä. Minäkin olin se "hänen elämänsä nainen". Ja uskottavahan se on, että olen ilmeisesti yhäkin, koska kuusi vuotta turvakodista lähtemisen jälkeen hän on yhä kiusannut kaikin tavoin minua, yhteisen lapsemme kautta. Noita myös narsisteiksi kutsutaan.
Miksi kyselet, kun se varmaan jo huomenna muuttaa sun luo...
Tule nyt jo järkiisi hyvä ihminen!!!!!!
Huippumies. Mitä vittua? Oikeasti haluat ongelmia elämääsi vai? Eikö elämä ole riittävän haastavaa ilman kusettajaa?
Käsittämätöntä. Itse olen aina hankkiutunut aivan helvetin kauas naisista, joilla on vastaavanlaista toimintaa.
M34
Oikeasti mietit, että pitääkö auttaa miestä, joka on kohdellu sua paskaisesti?
Sai häädön ja nyt sä oot sen elämän nainen? 1+1=?
Noh, ap, joko se sai sut kusetettua ottamaan sen sun luo asumaan elätiksi?
Hulluko olet?