Miten nämä miehen sanomiset pitäisi tulkita?
Minulla on isot, suhteellisen roikkuvat tissit, jotka ovat seurausta raskaudesta ja imetyksestä. Minun on mahdollisuus päästä rintojen pienennysleikkaukseen, mutta en ole päättänyt menenkö.
Kysyin mieheltäni, että onko hänen mielestä terhakat, pienet rinnat seksikkäämmät kuin roikkuvat, isot rinnat ja hän vastasi, että hän on pahoillaan, mutta pitää terhakoita rintoja seksikkäämpinä. Kun kysyin, kannattaako minun mennä leikkaukseen, siihen hän kuitenkin vastasi, että hänen mielestä ei kannata. Kuulema rakastaa rintjojani, olivatpa ne isot tai pienet. Kuitenkin myönsi, että todennäköisesti leikkauksen jälkeen rintani olisivat seksikkäämmät.
En kuitenkaan ymmärrä, miksi hän ei tue leikkaustani. Miksi hän ei halua, että minulla olisi mahdollisesti seksikkäämmät rinnat? Hän sanoo, että asialla ei ole hänelle mitään merkitystä. Mutta miten voisin tuntea oloni seksikkäämmäksi, jos mies puhuu tuollaisia? Mies ei ymmärrä näkökulmaani ollenkaan. Hänen mielestään yritän manipuloida häntä, jos keskustelemme tästä aiheesta.
En vaan kertakaikkiaan ymmärrä miehen puheita! Miksi hän ei sano suoraan asioita? Miksi hän ei halua , että menen leikkaukseen? Yleensäkin kun tästä asiasta keskustellaan, asia menee riitelyksi ja minulla henkilökohtaisesti menee tunteisiin ja pahasti, koska vihaan omia rintojani.
Miksi mieheni käyttäytyy noin?
Kommentit (47)
En lukenut, mutta tulkita? Olet nainen, et tulkitse mitään. Nyt hoidat lastasi ja pidät turpas kiinni, olet vain kahta asiaa pillu ja äiti
Vierailija kirjoitti:
No mutta en ymmärrä miksi hän ei tue minun leikkausta??!
Minä vihaan omia rintojani ja hän tietää sen. Hän vielä kaiken lisäksi ajattelee, että tod näk rintani olisivat seksikkäämmät leikkauksen jälkeen. Miksi ei voi sanoa suoraan, että mene sinne leikkaukseen ja kyllä minä tuen sinua. Miksi pitää kierrellä ja saivarrella?
Eikös leikkaus toisi kummallekin mielihyvää?
Ootko ihan vitun aivoton vai onko tää vaan provo?
... ja koko ajan olen vaan entistä varmempi siitä, että haluan sinne leikkaukseen. Ei oikeastana mitään väliä, mitä muut ihmiset ajattelevat.
ap
No ei ole provo. Enkä ole aivotonkaan.
Asia on minulle tärkeä, enkä vaan yksikertaisesti ymmärrä mieheni mielipidettä.
ap
Itse saivartelet ja jankutat etkä edes huomaa tätä. Rintojesi seksikkyys ei ole hänelle tärkeää. Vähän kuin minusta on helvetin seksikästä, jos miehellä on paksut hiukset. Oman mieheni hiukset ovat ohentuneet ja jos hän olisi menossa hiustensiirtoon sanoisin, että älä nyt helvetissä minun takiani mene. Ei ole niin tärkeää. Jos hän suoraan kysyisi, kumpi on kiihottavampaa, paksut vai ohuet hiukset, vastaisin että paksut, koska en halua valehdella. Tämä ei kuitenkaan ole tippaakaan tärkeää parisuhteessa. Yksi asia ei vaikuta kenenkään seksikkyyteen, jos muuten rakastaa toista.
Hyvinvointisi toki on hänelle tärkeää, joten jos sanot ihan tosissasi, että voit huonosti ilman leikkausta, olen melko varma, että hän tukee sinua, jos vain osaat itse tehdä päätöksen.
Enkä halua loukata sinua. Yritän vain saada tajuamaan, ettei miehesi tarkoita pahaa.
Niin mutta kun nimenomaan olen sanonut että leikkaus on minulle tärkeä!! Mutta silti jankkaa ettei minun kannata mennä leikkaukseen.
Huoh.
ap
Ehkä mies arvostaa suhteessanne enemmän muita asioita kuin tissejä. Mikä siinä on vaikea ymmärtää?
Kuulostaa että yrität kaivaa miehestäsi sellaista vastausta, minkä itse haluat kuulla.
Siis kukaan ei oikeasti ymmärrä minun tilannetta ja sitä, että tuntuu pahalta, kun mies puhuu tuollaisia, mutta ei kuitenkaan tue leikkaustani?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikkyytesi on mielestäsi kiinni siitä,mitä miehesi ajattelee sinusta (rinnoistasi)? Kauhea jankkaaja olet. Itselläni on a-koon rinnat ja olen elänyt kaksi pitkää parisuhdetta. En ole omistanut ajatustakaan sille, että arvokkuuteni olisi rintojen koosta kiinni. Kun kelpaan itselleni, kelpaan myös oikeille miehille.
Ymmärsitköhän nyt pointtiani?
Mies nimenomaan sanoi, että terhakat, pienet rinnat ovat seksikkäämmät.
Mielestäni, kun parisuhteessa ollaan, olisi kiva, jos puoliso arvostaisi minua.
Melko ikäviä kysymyksiä mihellesi, joka vastasi kuitenkin rehellisti. Oli kuintekin kohtelias. Ja nimen omaan arvostaa sinua sellaisena kuin nyt ole, eikä pakottanut leikkaukseen. Sinulla on nyt ongelma ihan itselläsi.
Pitäisikö hänen sanoa, että sinun hitsauskintaan ovat vastenmieliset ja varata sinulle aikaa leikkaukseen sinun puolesta?
En minä ole mieheltäni pyytänyt mitään muuta kuin tukea tämän asian suhteen.
Mutta hän sanoo, ettei minun kannata mennä leikkaukseen. piste.
Haloo ihmiset?! En ole vaatinut mieheltäni mitään muuta.
Olet saanut jo lukuisia hyviä & asiallisia vastauksia ongelmaasi, mutta silti jatkat jankkaamista. Onko sinulla ymmärtämisessä vikaa?! Mene sinne leikkaukseen sitten, sinun rintasihan ne ovat.
Ihme että sulla ees on miestä, kun oot noin rasittava jankkaaja!!!
Niin menenkin, mutta tuntuu vaan niin surulliselta, kun en saa mieheltäni tukea. On kuitenkin kysymys isosta leikkauskesta ja pitkästä toipumisajasta.
ap
Jos haluat mennä leikkaukseen, sinä menet sinne. Älä anna muiden mielipiteiden vaikuttaa noin isoon vain sinua koskevaan asiaan.
Miehesi on rehellinen ja käytännöllinen
1 Hän pitää terhakoista rinnoista. Se on selvä.
2 Hän ei halua antaa itsestään ulkonäkökeskeistä kuvaa ehdottamalla leikkausta. Tyytyy tilanteeseen eikä halua tehdä siitä numeroa. Lisäksi leikkaukseen sisältyy aina riski.
Mene ihmeessä leikkaukseen itsesi takia jos haluat. Mutta älä ikinä sano miehellesi että hän vaati sitä. Hän kuitenkin ilahtuu siitä.
t:m
Enkä ymmärrä, miksi ihmiset puhuvat täällä niin ilkeään sävyyn.
Olen sanonut moneen kertaan että asia on minulle tärkeä - myös arka.
En yleensäkään ymmärrä mitä ihmiset saavat siitä, että anonyymisti purkavat pahaa oloaan keskustelupalstoilla toisiin ihmisiin. Kukaan ei ole pakottanut vastaamaan mun kysymyksiin. Hyvä keskustelu ei ole sitä, että otan kaikki neuvot totuutena ja alan noudattaa niitä.
ap
Tarvitsetko tukea leikkaukseen menemisessä vai päätöksen tekemisessä? Onko mies sanonut, ettei hyväksy sitä että haluat sinne leikkaukseen?
Ja se, miksi en ole vielä päättänyt menenkö, on kiinni nimenomaan siitä, että muutamat läheiset ovat "kieltäneet", esimerkiksi mieheni. itse kyllä haluaisin kovasti!!
ap