Miten nämä miehen sanomiset pitäisi tulkita?
Minulla on isot, suhteellisen roikkuvat tissit, jotka ovat seurausta raskaudesta ja imetyksestä. Minun on mahdollisuus päästä rintojen pienennysleikkaukseen, mutta en ole päättänyt menenkö.
Kysyin mieheltäni, että onko hänen mielestä terhakat, pienet rinnat seksikkäämmät kuin roikkuvat, isot rinnat ja hän vastasi, että hän on pahoillaan, mutta pitää terhakoita rintoja seksikkäämpinä. Kun kysyin, kannattaako minun mennä leikkaukseen, siihen hän kuitenkin vastasi, että hänen mielestä ei kannata. Kuulema rakastaa rintjojani, olivatpa ne isot tai pienet. Kuitenkin myönsi, että todennäköisesti leikkauksen jälkeen rintani olisivat seksikkäämmät.
En kuitenkaan ymmärrä, miksi hän ei tue leikkaustani. Miksi hän ei halua, että minulla olisi mahdollisesti seksikkäämmät rinnat? Hän sanoo, että asialla ei ole hänelle mitään merkitystä. Mutta miten voisin tuntea oloni seksikkäämmäksi, jos mies puhuu tuollaisia? Mies ei ymmärrä näkökulmaani ollenkaan. Hänen mielestään yritän manipuloida häntä, jos keskustelemme tästä aiheesta.
En vaan kertakaikkiaan ymmärrä miehen puheita! Miksi hän ei sano suoraan asioita? Miksi hän ei halua , että menen leikkaukseen? Yleensäkin kun tästä asiasta keskustellaan, asia menee riitelyksi ja minulla henkilökohtaisesti menee tunteisiin ja pahasti, koska vihaan omia rintojani.
Miksi mieheni käyttäytyy noin?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsetko tukea leikkaukseen menemisessä vai päätöksen tekemisessä? Onko mies sanonut, ettei hyväksy sitä että haluat sinne leikkaukseen?
Sekä että. Eniten haluaisin tukea mieheltäni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikkyytesi on mielestäsi kiinni siitä,mitä miehesi ajattelee sinusta (rinnoistasi)? Kauhea jankkaaja olet. Itselläni on a-koon rinnat ja olen elänyt kaksi pitkää parisuhdetta. En ole omistanut ajatustakaan sille, että arvokkuuteni olisi rintojen koosta kiinni. Kun kelpaan itselleni, kelpaan myös oikeille miehille.
Ymmärsitköhän nyt pointtiani?
Mies nimenomaan sanoi, että terhakat, pienet rinnat ovat seksikkäämmät.
Mielestäni, kun parisuhteessa ollaan, olisi kiva, jos puoliso arvostaisi minua.
Minusta (N) iso, tanakasti seisova kulli olisi seksikkäämpi. Silti olen hulluna mieheeni ja hänen ei-niin-isoon, enkä ikinä haluaisi hänen hakeutuvan mihinkään operaatioon. Hän on kokonaisuutena ihan eri asia kuin pelkkä ulkonäkö tai koko, hän on ihminen jonka (ja jota) haluan juuri sellaisena kuin hän on.
Olet idiootti, jos teet tuollaisesta asiasta ongelman. Toisaalta, siinähän vapautuisi hyvä mies sellaiselle naiselle, joka häntä osaa arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on rehellinen ja käytännöllinen
1 Hän pitää terhakoista rinnoista. Se on selvä.
2 Hän ei halua antaa itsestään ulkonäkökeskeistä kuvaa ehdottamalla leikkausta. Tyytyy tilanteeseen eikä halua tehdä siitä numeroa. Lisäksi leikkaukseen sisältyy aina riski.
Mene ihmeessä leikkaukseen itsesi takia jos haluat. Mutta älä ikinä sano miehellesi että hän vaati sitä. Hän kuitenkin ilahtuu siitä.
t:m
Jos mieheni ilahtuu leikkauksesta, miksi ihmeessä hän ei voi tukea leikkauspäätöstäni? Miksi asioista tehdään niin helvetin vaikeita? Naisia aina syytetään vaikeiksi, mutta kyllä miehet ovat paljon monimutkaisempia!
Ja onko se nyt ihme, jos haluaa miellyttää toista parisuhteessa?!
ap
Kysyit kysymyksen aika omituisesti mieheltäsi. Pienet terhakat vai roikkuvat isot. Jos sinulla erittäin isot ja roikkuvat, imetyksestä kärsineet, ei niistä leikkaamalla enä kovin terhakoita saa.. Eli miehellesi riittää nykyiset rintasi ja varmasti ne pienennetytkin.
Jos ei halua vängätä enää jos ne ei leikkauksessakaan tule "terhakoiksi".
Oma elämäni muuttui paljon helpommaksi kun tajusin että aina ei kannata sanoa rehellistä mielipidettä. Jos kaverini vaikka ostaa paidan, joka ei mielestäni sovi hänelle yhtään, en sano niin vaan kehun. Kaikki ovat tyytyväisiä. Tämä on tehnyt sosiaalisesta kanssakäymisestä paljon hedelmällisempää. En valehtele isommissa asioissa, mutta joskus ei vain kannata sanoa mitä ajattelee.
Sä haluat että joku muu tekee päätöksen puolestasi. Ei sen niin kuulu mennä, vaan niin että sä teet itse omat päätöksesi muiden mielipiteistä huolimatta.
Jos haluat leikkauttaa rintasi, niin sä sitten leikkautat ne, halus joku muu sitä tai ei. Sä olet kuitenkin tässä se joka kantaa seuraukset. Ei se mieskään välttämättä sunkaa koko loppuelämää ole vaikka kuinka itseäsi leikkelisit.
Ai niin ja leikkauskin voi mennä pieleen. Se on ihan fakta.
Miesraukka. Olet ihan hirveä jankkaaja. Kuule sun mies on erillinen persoona, ja hänellä on oikeus olla eri mieltä kanssasi!