Miten joku kehtaa laittaa omalla nimellä tälläisen palautteen :D
Voi myötähäpeä.. Eksyin Gigantin facebook-sivuille ja vierailijoiden julkaisut kiinnosti. Siellä sitten eräs herra omalla nimellään/naamallaan oli jättänyt tämän palautteen 😂😂
Tällaisen tutkintapyynnön olen tänään jättänyt Järvenpään poliisille.
TUTKINTOPYYNTÖ ESITUTKINTAVIRAN OMAISILLE
Asia: Tulostimen osto Tammiston Gicantista 28.09.2016.
Ostin esittely tulostimen Epson XP-630 . Jota pidin tarpeisiini nähden asiallisena
ja sopu hintaisena .
Myyjä pakkasi koneen laatikkoon je menin maksamaan ko. koneen laatikkoon
sovimme myös lisä takuun oston ko. Koneelle.ostin myös 3 vuoden lisä takuun
Syyskuun lopulla koneestani loppui muste koneestani. Kävin Helsingin Gicantista
ostamassa uutta kasettia, Munulla ei ollut muistissa koneen tyyppinumeroa joten pyysin
myyjää tarkistamaan tietokoneelta ostamani merkin ja tiedot, hän löysi tietoni ja koneen
tyyppimerkin, kävi hakemassa sen varastosta, ja sain paketin. Ihmettelin kyllä mustekaseti kokoa
Kotona avasin laatikon ja aloin ihmetellä kasettejen kokoa kunnes tajusin että olen saanut väärän
säiliön. Seuraavana päivänä vein kasetit Tammiston Giganttiin, Olin varmuuden vuoksi ottanut
valokuvan tyyppimerkinnästä . Sain kyllä rahani takaisin mutta sanoivat että ko kone ei ole heiltä
ostettu. Tiedän mitä olen ostanut ja siksi soitin kirh´janpitäjälle pyytäen maksukuotin koska laitoin
sen yrityksen käyttöön. Alkoi jumalaton rumba. Kävin 4 otteeseen selvittämässä koneen merkinMe
vaihtumista kassalla. Minulle ilmoitettiin että kyseistä merkkiä ole ollut heillä myynnissä. Koskaan
Puolisoni Tyttären tytär oli ko myymälässä joluna 2015 ja sanoi että kyllä hänkin oli kyseistä
merkkiä laittanut hyllylle. Väittävät että olen ostanut koneen jostain muusta liikkeestä.
Minulla on koko aikana kun näitä koneita on ollut tasan kaksi konetta Tämä Epson
ja vanha samsung.( noin 5 vuotta) Mentyäni kassalle menin autoon jossa puolisoni odotti minua .
Lähdimme Keravalle jossa meitä Odotti puolisoni tytär ja poika Joka asensi uuden
koneen paikoilleen. Ihmettelen vaan miten koneeni malli oli vaihtunut Gigantin hyllyltä kotiimme?
2. Osopaikka Gicantti oy. Vantaa. Tammisto.-
3. Virheen havaistisn asenettaessani mustekasettia
4. Petos
5. H.... N.......
6. Kuitit
Ja tässä vielä osoitteet ja kaikki :D Eihän tuosta nyt saanut mitään selvää.... Elämäm koulu.
Kommentit (24)
On se hienoa, kun keskenkasvuiset irvailee kirjoitusvirheistä netissä.
Ap. tässä on mokannut eikä palautteen antaja. Enemmän arvostusta saa omalla nimellään palautetta laittanut mitä anonyymi koulukiusaaja.
Kyseessä on selvästi iäkkäämpi ihminen puhuessaan tyttären tyttärestä. Ei vanhemmat ihmiset kirjoita niin sujuvasti enää kuin nuoremmat. Lisäksi eivät hahmota aina netin laajuutta, sitä kuinka moni ne kirjoitukset oikeasti näkee.
Todella usein näkee miten kirjoittavat esim. DNA:n tmv. nettisivuille kaiken kansan nähtäville puhelinnumeronsa ja muita tietoja. Nämä asiakaspalvelijat joutuvat sitten poistamaan ne ja kirjoittamaan, että älä laita henkilökohtaisia tietoja, koska nämä kysymysvastaukset näkee kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää tyhmälle, että mikä tässä nyt siis oli se ongelman ydin? Kaveri ostanut tulostimen ja myöhemmin väitetään ettei ole ollut tätä merkkiä myynnissä, sekö on se petos tässä? En tajua.
Sai eri tuotteen eli myyjä pisti sian säkkiin:
"Ihmettelen vaan miten koneeni malli oli vaihtunut Gigantin hyllyltä kotiimme?"
Itse kääntyisin ensin kuluttajalautakunnan puoleen. Sieltä saisin nopeammin vastauksen kuin poliisilta, joilla on muitakin tärkeämpiä tehtäviä hoidettavana.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi eivät hahmota aina netin laajuutta, sitä kuinka moni ne kirjoitukset oikeasti näkee.
Eivät myöskään parikymppiset. LinkedInissä löytyy aika monen CV:t pdf:nä, josta ilmenee osoitetiedot, syntymäaika yms. näkyvästi kaikkien saatavilla.
Voisiko joku selittää tyhmälle, että mikä tässä nyt siis oli se ongelman ydin? Kaveri ostanut tulostimen ja myöhemmin väitetään ettei ole ollut tätä merkkiä myynnissä, sekö on se petos tässä? En tajua.