Soitatteko takaisin uuteen (tuntemattomaan) numeroon?
Jos puhelimeesi on tullut puhelu numerosta joka ei ole yhteystiedoissasi, soitatko takaisin?
Kommentit (18)
Soitan. Voi olla tärkeäkin asia. Ja yleensä puhelinmyyjien numeroon ei vastata, vaan tulee automaattiviesti.
En koskaan, koska rahastuspuheluista on varoitettu jo monesti.
En soita, ellei soittaja ole erityisesti jättänyt viestiä että yritin tavoittaa asian x takia, soitatko minulle takaisin. Uskon että soittaja palaa asiaan jos asia on tärkeä. Useimmitenhan nuo on puhelinmyyjiä.
En. Ne on aina puhelinmyyjiä kuitenkin.
Katon ensin fonectasta kuka se oli. Jos ei löydy numeroa niin yleensä en soita takaisin.
Vain jos on ns. "kaupunkini numero" eli suuntanumero täsmää ja numeron kolme ekaa numeroa. (ovat yleensä koulusta) Muut soittakoon uudestaan.
Minulla ainakin on puhelimessani mahdollisuus jättää viesti, jos haluaa todella yhteyden minuun. On ihan kötevä, ja kaikkien kannattaa hankkia sellainen.
Googlaamalla numeron. Yleensä on puhelinmyyyjä.
En soita. Joku lehtimyyjä kuitenkin, saattaa tulla maksua omaan piikkiin... Jos on asiaa, soittavat takaisin. Sitten vastaan, jos odotan esim. lääkärin soittoa.
En soita, jos en erikseen ole odottanut soittoa vieraasta numerosta. Pari kertaa olen erehtynyt soittamaan ja puhelinmyyjäthän siellä.
Vierailija kirjoitti:
Katon ensin fonectasta kuka se oli. Jos ei löydy numeroa niin yleensä en soita takaisin.
jos ei Fonectasta löydy googlan vielä varmuudeksi.
En. En ikinä edes vastaa puheluihin jos on tuntematon numero.
EN vastaa. Googletan joskus. Poikkeuksetta ovat puhelinmyyjiä. Usein 050 alkuisia.
Oikeat yritysnumerot tunnistaa 010, 020, 030 alkuisina.
Jos ei fonecta anna tietoja niin en soita. En välttämättä soita vaikka antaisikin jos viittaa kaupusteluun.
Viranomaisten numerot löytyy aina ja muilla ei ole niin väliä.
En ja samat perustelut kuin jo mainittu. Fonecta caller on puhelimessa ja sitä käytän ahkerasti vieraisiin numeroihin.
Miksi fonectaan tarvitsee kirjautumisen?
Entäs jos poliisi soittanut, näkyykö numero, tuskin löytyy fonectasta
En. Soittakoon uudestaan tai lähettäköön viestin, jos on asiaa. Kuitenkin puhelinmyyjä.