Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää mitä vain naiselta, joka vihaa lapsia

Vierailija
15.11.2016 |

Vastaan jokaiseen

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan pyytänyt kummitädiksi? Jos on, miten olet vastannut, ts. suostuisitko ja millä ehdoilla?

Vierailija
2/52 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos läheisellesi tulisi todella vakava tilanne jonka takia lapsi pitäisi saada jollekkin hoitoon nopeasti. Esim. hänen läheinen on sairaalassa tekeemässä kuolemaa ja hän tahtoo hyvästellä tämän, mutta lasta ei saisi minnekkään muualle kuin sinun luo, ottaisitko lapsen hoitoon pariksi tunniksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaverisi suhtautuvat vihaasi, etenkin, jos heillä on lapsia? Missä tapaat tällaisia kavereita - tapaatteko ikinä kaverin kotona lasten pyöriessä siellä vai aina muualla?

Vierailija
4/52 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko sanoa mistä lapsiviha johtuu? Joku kokemus liittyen lapsiin tai omaan lapsuuteen?

Vai onko se vain yksinkertasesti niin ettet vaan niistä pidä, kuten vaikka minä en pidä koirista ja kissoista. En vihaa, mutta en kyllä yhtään tykkääkään. Kaikesta kun ei voi kaikki pitää.

:)

Vierailija
5/52 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiin lapsiin vihasi kohdistuu?

Onko sinulla sisaruksia? Ikänne?

Koitko/koetko, että vanhempasi rakastavat sinua?

Vierailija
6/52 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä eivät enää ole inhottavia?

Vierailija
7/52 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhempasi ja/tai isovanhempasi ovat elossa, miten he ovat suhtautuneet näkemykseesi? tuntuuko koskaan, että joudut puolustelemaan valintojasi tai näkemyksiäsi? (heille tai muillekin)

Vierailija
8/52 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lapsivihasta huolimatta omia lapsia?

Vierailija
9/52 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mikä aiheuttaa lapsissa vihaa ja ärsytystä?

Minkä ikäinen ei ole enää mielestäsi lapsi?

Vihaatko ihan pikkuvauvasta teini-ikäiseen? Vai juurinkin ehkä siinä pahimmassa uhmassa olevia lapsia?

Pidätkö lapsen elämää yhtä arvokkaana kuin aikuisenkin?

Vierailija
10/52 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan pyytänyt kummitädiksi? Jos on, miten olet vastannut, ts. suostuisitko ja millä ehdoilla?

Ei ole

Ap

Vierailija
11/52 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseesi se pelko/viha kohdistuu todellisuudessa. Nimimerkillä ex-vela.

Vierailija
12/52 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos läheisellesi tulisi todella vakava tilanne jonka takia lapsi pitäisi saada jollekkin hoitoon nopeasti. Esim. hänen läheinen on sairaalassa tekeemässä kuolemaa ja hän tahtoo hyvästellä tämän, mutta lasta ei saisi minnekkään muualle kuin sinun luo, ottaisitko lapsen hoitoon pariksi tunniksi?

Tietysi voi hätätilanteissa joustaa, mutta vain TODELLISEN pakon edessä

Ap

Vierailija
13/52 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäkö oikein VIHAAT.

Lapsellista ja typerää. Kakara olet itsekin.

Vierailija
14/52 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kaverisi suhtautuvat vihaasi, etenkin, jos heillä on lapsia? Missä tapaat tällaisia kavereita - tapaatteko ikinä kaverin kotona lasten pyöriessä siellä vai aina muualla?

Vähän ihmetelleet, mutta hyväksyvät sen.

Usein tavataan kahviloissa, muutamalla on aikuisia lapsia

Ap

Vierailija
15/52 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on voimakas tunne. Miten tuot vihasi ilmi? Onko vihaan joku syy? Aiotko tehdä pahaa heille? 

Vierailija
16/52 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan erityisesti tummia lapsia

Ap

Vierailija
17/52 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä ollut itse lapsi? - Vihattiinko sinua silloin yhtä paljon? Mistä vihasi sai alkunsa?

Vierailija
18/52 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on todella voimakas ilmaisu. Minusta on jotenkin todella outoa, että joku kategorisesti vihaa kokonaista ihmisryhmää. Vähän kuin sanoisi, että minä vihaan vanhuksia tai vammaisia. Huvittavaa siinä on myös se, että jokainen on itse ollut lapsi (tai tulee olemaan vanhus tai voi vammautua), että vihataan jotain vaihetta, mikä on pakollinen osa jokaisen ihmisen elinkaarta. 

Ymmärrän kyllä sen, että ei tykkää tai pidä lapsista tai ettei niitä halua itse hankkia. Paras ystäväni esimerkiksi on vela, eikä meillä ole koskaan ollut mitään ongelmaa, vaikka itse olen lapsellinen. Viha on minusta vain niin voimakas ilmaisu, että pyrin itse rajoittamaan sen käyttöä. Viha lisää vihaa, maailmassa on jo niin paljon vihaa, ettei yhtään enempää tarvita. Pitäisi muuten lanseerata jokin uusi lapsivihaajia kuvaava termi. Lapsirasisti voisi olla aika osuva. 

Vierailija
19/52 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko sanoa mistä lapsiviha johtuu? Joku kokemus liittyen lapsiin tai omaan lapsuuteen?

Vai onko se vain yksinkertasesti niin ettet vaan niistä pidä, kuten vaikka minä en pidä koirista ja kissoista. En vihaa, mutta en kyllä yhtään tykkääkään. Kaikesta kun ei voi kaikki pitää.

:)

Ei ole mitään syytä, ihan jo kun olin itsekkin lapsi niin leikin vai aikuisten kanssa, muille lapsille huusin yleinsä "mene pois" tms

Ap

Vierailija
20/52 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiin lapsiin vihasi kohdistuu?

Pieniin yleensä pahiten (0-7v) sitä vanhempia alan jo sulattamaan

Onko sinulla sisaruksia? Ikänne?

Kaksi isosiskoa toinen 50v ja toinen 48v tällä hetkellä

Koitko/koetko, että vanhempasi rakastavat sinua?

Kyllä olin vanhemmillen rakas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi