Tyttöystävä valittaa että minulla ei seiso kun sormetan...
Väittää etten nauti siitä. Kyllähän minä siitä nautin mutta kyllä minäkin tarvitsen stimulaatiota kiihottuakseni. En minäkään tarkista että onko tyttöystävä märkä koko ajan kun runkkaa minua. Ärsyttävää...
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
No onhan toi vähän outoa.
Niin että mun pitäis olla ''aina valmiina'' ja pitäis vielä seistä 2 tunnin sormetuksen jälkeen kunnes se laukeaa vai?
AP
Ettekö voi yhtä aikaa helliä toisianne?
En minä ainakaan pysty pillua raplaamaan niin ettei seisoisi.
Kyllä minun miehellä seisoo aina kun minua sormettaa. Tosin ei sitä ole koskaan tarvetta kahta tuntia tehdä.
Mulle oli uutta, että miesystävälläni ei seissyt kun nuoli tai sormetti mua. Exällä seisoi aina heti kun vähänkään oli edes ajatusta seksistä. Mutta olen mä tän 4 vuoden aikana tottunut asiaan eikä enää häiritse. En TIETENKÄÄN ole asiasta ikinä miehelle puhunut. Todellakaan. Olen käsittänyt, että erektio on aika herkkä juttu eikä mun tarvi siitä miehelle puhua mitään niin kauan kuin hänellä seisoo yhdynnässä, eikä siinä ole ikinä mitään ongelmia ollut.
Vierailija kirjoitti:
Väittää etten nauti siitä. Kyllähän minä siitä nautin mutta kyllä minäkin tarvitsen stimulaatiota kiihottuakseni. En minäkään tarkista että onko tyttöystävä märkä koko ajan kun runkkaa minua. Ärsyttävää...
No tarkista kun seuraavan kerran runkkaa sinua, jos ei ole märkä niin hauku hänet lyttyyn.
Tämän jälkeen voitte keskustella fiksummin aiheesta.
Minulla ainakin ja minun miehellä ainakin. Noi onkin tosi hyviä neuvoja. Oletteko ikinä ajatelleet, että ihmiset on yksilöitä? Että eivät toimi samalla tavalla kaikki? Kaikkien kroppa ei toimi samalla tavalla. Ja että mies ei hirveästi voi sille mitään itse tehdä, jos jossain tilanteessa ei seiso?
Sitten vielä väitetään, että miehillä on vääristynyt kuva seksistä. :-(
Voin huonosti koska aattelen että minussa on jotain vikaa tämän takia. Mielummin nuolen pillua ja persettä, siitä kyllä seisoo mutta ei sormeillessa. Tälläkin hetkellä itkettää kun ajattelen miten pettynyt tyttöystävä on minuun. Anteeksi, oli pakko avautua.
AP
Minulla seisoi muutama viikko sitten kun toivotin muijalleni tekstaten hyvä yötä.Lähinnä se johtui toisesta naisesta joka antoi huulihölkkää ja hyppäsi sitten ratsaille.No ei pääse akka vittuilee ettei muka muna seiso.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun miehellä seisoo aina kun minua sormettaa. Tosin ei sitä ole koskaan tarvetta kahta tuntia tehdä.
Älä huoli, tuo "ongelma" korjaantuu kunhan olette olleet kimpassa vähän kauemmin kuin pari vuotta. Ei se sama pi**u nyt niin ihmeellisen näköinen enää ole miljoonannen kerran nähtynä.
Tämä on vaan niin häpeällistä. Tulee niin kamala olo. Muistan joskus kun hän sanoi: "Lopeta, et sä tuosta kuitenkaan nauti!". Haluan tuottaa mielhyvää hänelle, kyse ei ole siitä mutta hän väittää toisin. Tuntuu että kaikki paineet kaatuu päälle.
AP
Vierailija kirjoitti:
Minulla seisoi muutama viikko sitten kun toivotin muijalleni tekstaten hyvä yötä.Lähinnä se johtui toisesta naisesta joka antoi huulihölkkää ja hyppäsi sitten ratsaille.No ei pääse akka vittuilee ettei muka muna seiso.
Saitko panna paljaalla?
Cone on. Jätä asia taaksesi, jollei hän nosta sitä uudelleen esiin. Jos nostaa, otat aiheen myöhemmin rauhassa sängyn ulkopuolella esiin - mahdollisimman rakentavasti.
Itse periaatteessa koen naisen hyväilyn ja naisen nautinnon seuraamisennäärimmäisen kiihottavana ja todellakin haluan tehdä sitä. Käytännössä kumppanini kehon yksityiskohdat ovat sen verran konstikkaat ja kiihotuksen tason muuttuessa "paras kohta" vaihtuu epäsäännöllisen säännöllisesti millimetrien siirtymä väärin vie vireen. Eli vaikka kivaa on ja nautin, joudun keskittymään siihen tarkkaan ja oma erektio usein näin ollen ei tapahdu juuri silloin.
Kaksi (2???) tuntia!?!? Mikä järki?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi (2???) tuntia!?!? Mikä järki?
No ehkä liioittelin, mutta ensimmäisen orgasmin hän sai minun kanssani kun sormetin kirjaimellisesti yhden tunnin. Olin ihan hiestä märkänä ja ranne oli kipeä seuraavana aamuna, hän ei laukeaa, ei sitten millään! Olen kuulemma ensimmäinen joka on onnistunut tuottamaan hänelle orgasmin ja hänellä on ollut 5 seksikumppania ennen minua.
AP
Varmasti lesbo jos pitää yli tunnin työ tehdä...
No onhan toi vähän outoa.