Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä valittaa että minulla ei seiso kun sormetan...

Vierailija
15.11.2016 |

Väittää etten nauti siitä. Kyllähän minä siitä nautin mutta kyllä minäkin tarvitsen stimulaatiota kiihottuakseni. En minäkään tarkista että onko tyttöystävä märkä koko ajan kun runkkaa minua. Ärsyttävää...

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siinä erektio lopahtaa, kun keskittyy täysillä toisen nautintoon.

Vaimo ei ole moksiskaan, ottaa suuhun ja heti on kovana taas.

Mutta asiasta kukkapurkkiin...

Yli 35v naiset:

Onko tavallista, että varsinainen paneminen alkaa maistumaan keski-iässä paremmin?

Nuorempana meillä oli pitkiä sormi- ja kielileikkejä, mutta nykyään ne ovat vain nopea esileikki.

Vaimo haluaa aika pian kalua sisään ja saa orkkuja jopa ilman klitoriksen stimulointia.

Vierailija
42/53 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Yli 35v naiset:

Onko tavallista, että varsinainen paneminen alkaa maistumaan keski-iässä paremmin?

Nuorempana meillä oli pitkiä sormi- ja kielileikkejä, mutta nykyään ne ovat vain nopea esileikki.

Vaimo haluaa aika pian kalua sisään ja saa orkkuja jopa ilman klitoriksen stimulointia.

Olette oppineet. Rakkaus syventynyt? Ehkä hän on reenannut rakkauslihaksia. Ehkä hänellä ollut epävarmuutta ja nyt tietää että rakastat ja haluat? Nuorempana sitä kuvittelee että pitää olla kokoajan jotain uutta ja ihmeellistä ja kokeilua. Naiset (kuten minä ainakin) hyvin epävarmoja ja pelko siitä jos ei enää toista kiihota. Kyl mun himot ja halut kasvoi kun oikeasti tiedostin että tuo mies rakastaa ja haluaa mut just tämmösenä (ja myös sanoo sen). Ja kun toiseen luottaa ihan täysin niin onhan se eri menoa.

...tai sitten ei jaksa niin pitkällä kaavalla :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa teeskennellä että pääsee nopeammin jatkamaan tärkeämpiä hommia. Osa kyllä sanoo, että synnytyksen jälkeen on alkanut saada emätinorgasmeja ja helpommin muutenkin.

Vierailija
44/53 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 35v naiset:

Olette oppineet. Rakkaus syventynyt? Ehkä hän on reenannut rakkauslihaksia. Ehkä hänellä ollut epävarmuutta ja nyt tietää että rakastat ja haluat? Nuorempana sitä kuvittelee että pitää olla kokoajan jotain uutta ja ihmeellistä ja kokeilua. Naiset (kuten minä ainakin) hyvin epävarmoja ja pelko siitä jos ei enää toista kiihota. Kyl mun himot ja halut kasvoi kun oikeasti tiedostin että tuo mies rakastaa ja haluaa mut just tämmösenä (ja myös sanoo sen). Ja kun toiseen luottaa ihan täysin niin onhan se eri menoa.

Tämä: se on suurin juttu naiselle että kokee olevansa haluttu ja rakastettu niin seksikin tuntuu hyvältä. Meillä on mieheni kanssa ongelmia tai minulla on, miten vain. Mutta en koe mitenkään että mieheni minua haluaisi. Hän haluaa pil lua mutta ei minua. Rakastaa juu mutta ei osaa sitä oikein näyttää seksin aikana. Kyllä se on vaikuttanut siihen etten saa orgasmia enää millään. Muutenkin nauttiminen seksistä on hävinnyt. Silti touhuamme 3-6 kertaa viikossa mutta niinkuin sanoin..mieheni haluaa pil lua.

Vierailija
45/53 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 35v naiset:

Tämä: se on suurin juttu naiselle että kokee olevansa haluttu ja rakastettu niin seksikin tuntuu hyvältä. Meillä on mieheni kanssa ongelmia tai minulla on, miten vain. Mutta en koe mitenkään että mieheni minua haluaisi. Hän haluaa pil lua mutta ei minua. Rakastaa juu mutta ei osaa sitä oikein näyttää seksin aikana. Kyllä se on vaikuttanut siihen etten saa orgasmia enää millään. Muutenkin nauttiminen seksistä on hävinnyt. Silti touhuamme 3-6 kertaa viikossa mutta niinkuin sanoin..mieheni haluaa pil lua.

Juuri näin.

Meillä oli välillä pitempikiän taukoja. Totesin usein että saisko rakkautta, hellyyttä ja kainaloa myös muulloin eikä vaan silloin ku sua panettaa. Asennemuutos tehtiin molemmat.

Läheisyyttä ja hellyyttä ilman vaatimusta seksistä. Sanoja ääneen kuinka toista rakastaa ja kuinka toinen himottaa. Minä lopetin tekosyiden keksimisen miksi ei nyt. Ja jos vain on hetki päivässä että molemmilla vapaata ja mulle tulee himottavat hetki niin kuiskuttelua korvaan ja kyytiin.

Molemmat ollaan ihan tavis keski-ikäisiä. Itse en ole päässyt heikosta itsetunnosta (vaikken ole läski), mutta kun mies ottaa kiinni alastomasta vartalosta, katsoo ja sanoo kuinka himoitsee ( ja näet et tosissaan on) niin kyllä siinä alkaa paikat kostumaan. Helliä sanoja sanon myös minä.

Vrt kiehnää vieressä, pökkii kalulla ja kysyy pantaisko.

Vierailija
46/53 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Kieltämättä outoa kyllä, mutta entä sitten? Mun ukolla alkaa jöpöttää jo ajatus seksistä ja kun alkaa lämmitellä emäntää niin on jo kokoseisokki. Mitä enemmän lämmittelee niin sitä vähemmän sitä voi koskea koska laukeaa. Varmaan ihmettelisin siis minäkin, mutta jos toinen sormettaa omasta halusta niin ei haittaa. Jos taas vähänkään aistisin vastentahtoisuutta niin homma poikki ja juttelemaan..

Vierailija
47/53 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun miehellä seisoo aina kun minua sormettaa. Tosin ei sitä ole koskaan tarvetta kahta tuntia tehdä.

Älä huoli, tuo "ongelma" korjaantuu kunhan olette olleet kimpassa vähän kauemmin kuin pari vuotta. Ei se sama pi**u nyt niin ihmeellisen näköinen enää ole miljoonannen kerran nähtynä.

Jaa yhdessä oltu viistoista vuotta ja vaimon ei tarvii kun vähän pyllistää niin muna on pystyssä

Vierailija
48/53 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun miehellä seisoo aina kun minua sormettaa. Tosin ei sitä ole koskaan tarvetta kahta tuntia tehdä.

Älä huoli, tuo "ongelma" korjaantuu kunhan olette olleet kimpassa vähän kauemmin kuin pari vuotta. Ei se sama pi**u nyt niin ihmeellisen näköinen enää ole miljoonannen kerran nähtynä.

Kyllä minun ex miehellä seisoi pelkästä minun sormettamisesta vielä 12 vuoden jälkeenkin.

Nykyinen miesystävä on ollut vasta pari vuotta ja hänellä seisokkiin riittää pelkkä katse arjen lomassa. Seksin lomassa ei erektio laske missään vaiheessa, ei edes laukeamisen jälkeen kunnolla veltoksi jos haluaa uutta yhdyntää heti perään. Hän tosin on 21 vuotias niin vaikuttanee vahvasti siihen miten heppi heilahtaa.

Vierailija
49/53 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täytyy myöntää että housuissa pullottaa sillä millisekunnilla kun naisen pimpin näen. Ja kun edes vaimo vihjaa että tekis mieli.

Mutta kun sitten kaikki ksrkelot ja kuviot oli köyty läpi ja kutiteltu hivelty nuoltu....ja loppu viimeksi yritin lipittää vaimolle orkkua niin siinä vähän kesti. Kymmenen minuutin lipittämisen jölkeen kieleen sattui ja erektio oli tipo tiessään. Lopulta kumpikaan ei saanut orkkua. Joskus käy näin.

Ostakaa vibra/gpiste sauva. Ei tarvi olla iso kuhan värisee kivasti. Alkuun kielellä ja loppuun värinällä.

Itse olen aika pidättyväinen mut sopivassa himossa viimevuonna tilasin minivibran ja uskalsin lopulta miehelle siitä kertoa, että kokeltaisko. Jos rouvaa jännittää niin kokeilee yksin itse ensin. Se ei ole mistään pois, se tuo lisää.

Huonompi orgasmi tulee vibralla, nopea ja terävä. Kielellä tulee ihana pehmeästi pitkään aaltoileva ja huipulla viihtyvä orgasmi. Itse en vibroja yleensä käytä kuin yksinäni. Silloin tuleekin tehtyä usein 5-10 orgasmia, kun ovat pieniä ja helppo saada sellaisia nopeita.

Vierailija
50/53 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee yksinkin väh.15 min että saan suristimella. Miehen kanssa en ole koskaan vielä saanut. Oma jaksaa sormettaa tai antaa kielihoitoa max 5 min ja sit on jo sen näköinen ettei voisi vähempää kiinostaa...eipä siinä irtoa ja olo on kuin jollain vammaisella puutteineen.

Vaihda miestä. Vaihtamalla todellakin voi parantua. Itse en haaskaisi elämääni jumittuneena huonoon seksiin parisuhteessa. Se on kuitenkin yksi elämän tärkeistä nautinnoista.

Vierailija
51/53 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ens kerralla kun muijallas on posket lommolla niin lopetat koko jutun kesken ja sanot että "annas kun vähän testaan liman määrää" ja alat räpeltää. Jos on taco kuiva, niin voit alkaa tiuskia ja jauhaa scheissea sen minkä ikinä kerkeät! Tasa-arvoa, tasa-arvoa.

Kyllä itselläni pimppi kastuu kullia imiessä. Kiihotun siitä miten mies nauttii minun käsittelyssä. Tosi kiihottavaa loppuun asti suihin ottaessa se miten kulli paksunee ja sykkii, lopulta räjähtäen suuhuni miehen ollessa täysin vallassani.

Vierailija
52/53 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 35v naiset:

Kiitos vastauksesta.

Meillä on kyllä läheisyyttä ja hellyyttä ilman seksiäkin.

Ehkä osasyy on vapautumisessa ja itsetunnon paranemisessa, osa fysiologisissa muutoksissa, jotka ikä ja raskaudet/synnytykset ovat tuoneet.

Tunnen kyllä vaimoni orgasmit, ainakin suuret sellaiset, sellaisia kropan reaktioita ei voi näytellä(hän ei ole äänekäs).

Vierailija
53/53 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset 10v vaimo saanut lähinnä ainoastaan suuseksillä ja sormettamalla. Orkun tulo kaikista kikkakolmosista huolimatta kestänyt 15m reiluun puoleen tuntiin. Jos hän käy alusta alkaen kuumana ja kiihtyy loppua kohden niin kalu seisoo koko ajan. Mutta jos orkku viipyy js tulee jostain kaukaa niin kalu veltostuu välillä. Vasta yli kuusikymppisenä alkoi kunto loppumaan pitkässä sessiossa, eikä aina jaksanut enää nousta naimaan kun vaimo oli jo saanut. Hankin 50ml sildenafilia ja otan puolikkaan. Ei tartte enää huolehtia ja miettiä seisokkia, seisoo varmasti ja molemmat tykkää. Vaimo haluaa kumminkin tuntea kunnon köyrimistä, että tuntee saaneensa.