Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä valittaa että minulla ei seiso kun sormetan...

Vierailija
15.11.2016 |

Väittää etten nauti siitä. Kyllähän minä siitä nautin mutta kyllä minäkin tarvitsen stimulaatiota kiihottuakseni. En minäkään tarkista että onko tyttöystävä märkä koko ajan kun runkkaa minua. Ärsyttävää...

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille naiselle, että tekee sitten asialle jotain.

Vierailija
22/53 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä voi kestää pitempään.. mutta konsteja on monenlaisia. Koita tehdä jotain eri tavalla. Keskity enemmän klitorikseen tai g-pisteeseen. Me ollaan erilaisia ja kiihotutaan eri asioista.. kuten sinulle ei ole helpointa kiihottua sormettamisesta ja tarvitset stimulointia kiihottuaksesi, eli jotain erilaista niin hänkin todennäköisesti jotta saisi nopeammin.. jos uusi tapa saa hänet tulemaan nopeammin ja kiihottamaan sinua tai edes että jaksat erektiossa sen verran niin tämä ongelmahan katoaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi (2???)  tuntia!?!?  Mikä järki? 

No ehkä liioittelin, mutta ensimmäisen orgasmin hän sai minun kanssani kun sormetin kirjaimellisesti yhden tunnin. Olin ihan hiestä märkänä ja ranne oli kipeä seuraavana aamuna, hän ei laukeaa, ei sitten millään! Olen kuulemma ensimmäinen joka on onnistunut tuottamaan hänelle orgasmin ja hänellä on ollut 5 seksikumppania ennen minua.

AP

Kannattaa jatkaa orkkujen antoa ja saantia. Herkkyys paranee harjoittelun ja vuosien kuluttua.

Vierailija
24/53 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä kyllä seisoo vaikka ollaan oltu iät ja ajat yhdessä. Mutta, hieron samalla myös häntä, en edes oleta että hän vain sormillaan tekee mulle vaan molempi parempi... Saattais sillä.seisoa kyllä ilman hieromistakin, en tiiä. Ainakin nuollessa hällä kyllä seisoo ja tulee touhutippojakin. Koittakaahan vähän rentoutua tuon seksin saralla, kyllä se sitten siitä. N37

Vierailija
25/53 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti vähän samaa olen itsekin joskus kuullut.. Mutta naisella ei kuitenkaan ole mitään syytä pahastua moisesta.

Olen seksin saralla erittäin "viriili". Aina valmis ja jöpöttää vähän väliä, helposti vaikka siitäkin jos näkee jossain trikoopepun. :)

Mutta sormileikeissä tai suuseksiä antaessa ei todellakaan ole koko aikaa kovana. Veikkaan että se johtuu siitä, että tilanteessa keskittyy täysin antamaan nautintoa toiselle. Ja lisäksi nainen loppuhuipennuksen lähestyessä jännittyy ja vääntyy sellaiseen asentoon, että itsellä on usein aika epämukavat oltavat. Käsi kolmella mutkalla. :) Suuseksisession jälkeen kalu vaatii helposti naiselta pientä huomiota, että kovenee käyttökuntoon.

Vierailija
26/53 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla ainakaan seiso koko aikaa, jos itse "suoritan" jotain vastaavaa naiselle. Vaikka alussa seisoisikin, niin saattaa se siinä lopahtaa, jos vaikka rupeaa jotain selkää hieromaan öljyllä tai sormettamaan tai jotain. Mitä väliä silläkin on, kunhan seisoo sitten, kun sitä meisseliä on työntämässä sisään.

Ei ehkä kannata ihmetellä, ettei seiso, kun itsekin kerroit, että ranne kipeänä ja hiestä märkänä sormetit.

Miehetkin on yksilöitä - yhdellä seisoo siinä tilanteessa, toisella ei.

Naistenkin kannattaisi ehkä tehdä vähemmän niitä johtopäätöksiä ja kysyä ja puhua enemmän.

Ja sitäpaitsi, jos se mies innolla sitä sormetusta siinä tekee, niin tuskin se nyt niin kamalaa on. Osaa se varmaan ihan itse lopettaa, jos tuntuu pahalta.

Vierailija
27/53 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmän yks puolisen huomion aikana löystyy helposti.

Kyllä naisen pitää myös osallistua .

Kun hän huomaa velttoutta hän voisi ottaa sen pikku kätöseensä ja tehdä muutaman edestakas liikkeen asian.korjaamiseksi

Vierailija
28/53 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä minulla kyllä seisoo kun olen puolison reikien kimpussa, varsinkin peppupuolella touhutessa. Mut kyllä mulla vartti riittää siihen että puoliso on parit orgasmit saanut ja siirrytään panohommiin.

M41

Vierailija
29/53 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi (2???)  tuntia!?!?  Mikä järki? 

No ehkä liioittelin, mutta ensimmäisen orgasmin hän sai minun kanssani kun sormetin kirjaimellisesti yhden tunnin. Olin ihan hiestä märkänä ja ranne oli kipeä seuraavana aamuna, hän ei laukeaa, ei sitten millään! Olen kuulemma ensimmäinen joka on onnistunut tuottamaan hänelle orgasmin ja hänellä on ollut 5 seksikumppania ennen minua.

AP

Voisin olla naisesi. Älä ota itseesi. Naisesi kokee paineita omasta laukeamattomuudestaan ja naiseudestaan.pelkää että kyllästyt touhuamaan alhaalla ja siksi et nauti ja kiihotu enää hommasta. Tiedän kokemuksesta kuinka paljon se syö itsetuntoa kun on ns "huono nainen" kun ei laukea ei sitten millään. Ja toinen tekee parhaansa ja kauan. Sitten on niitä naisia kun riittää kun mies puhaltaa pimperoon niin johan alkaa silmät pyöriä flipperiä ja lihakset kiristyy orgasmista. Omaa epävarmuuttaan tuo on. Älä murehdi.

N36

Vierailija
30/53 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näille unelmamiehille jotka täällä hehkuttaa että he eivät tarttte kuin vartin ja nainen laukeaa niin mahtavaa...olette saaneet anatomisesti hienon naisen!ei se teidän ansiotanne pelkästään ole. Ei ehkä kannata siis hehkuttaa ja lyödä lyötyä. Jos ap on ensinmäinen joka edes naiselleen orgasmin saa niin hienoa. Ei se miwhwstö ole kiinni tuleeko se 10 min vai 30. Kokemusta on.

Vierailija
31/53 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on tosissaan niin respektii sulle! On todella iso asia saada nainen laukeamaan ensimmäisen kerran miehen kanssa! Sehän on aivan mahtava juttu.

Uskon samoin kuin tuossa joku edellinenkin, että saattaa tapahtua hiukan nopeamminkin tulevaisuudessa, kun hän oppii luottamaan, ettet väsy tai kyllästy.

Se on nimittäin juuri näin, että jos on "pakko saada äkkiä" tai (hurrr!) pahempaa, toinen kyselee "Saatko kohta", "Tuleeko kohta", "Kohta sulta tulee", "Saitko jo" tms, niin monelta naiselta menee fiilis ja sitä myötä orkku.

Uskon, että tyttöystäväsi kokee itsensä vaikeaksi tapaukseksi kun on "liian hidas" ja pelkää, ettei sinusta ole kiihottavaa sormettaa häntä.

Suukko poskelle sinulle, ihana nuori mies. Jutelkaa! Tuosta se vain paranee.

Vierailija
32/53 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväillessä ja suudellessa seisoo heti, mutta lskee kyllä suuseksin ja sormetuksen aikana. Samaten sitoessa tai piiskatessa yms. ei yleensä seiso, vaikka touhutippaa puskeekin kiihotuksesta. Heti kun saa hieman hyväilyä tai suutelua, niin seisoo taas. Miksi koko ajan pitäisi seisoa? Kivuliastahan se olisi pidemmissä sessioissa, jos koko ajan seisoisi. Saa riittää, että seisoo kun penikselle on käyttöä. Oma tyttöystävä valittaa samaa, että kun ei seiso piiskatessa, niin ei siten voi tuntua kiihottavalta... Olen kyllä näyttänyt touhutippaa ja siirtynyt enemmän verbaaliseen kuvailuun yhdynnän ulkopuolella.

Vierailija
33/53 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia kerrallaan. Omalla jäykkyys vaihtelee. Kun käyttää minuun dildoa (tuntuu paremmalta kuin sormet) nii saattaa siinä nuokkua, mut kun käteen ottaa ja hieman hyväilee niin tanassa taas. Eikö muuten ole suoriutumisongelmia.

Sitten se naisen orgasmi ( jos näitä joku kokoematon googletuloksista lukee) osa saa emätinorgasmin, osa ei. Osa tarvii klitan stimulointia ja osa tulee vain niin. Itse olen tuo viimeinen. Kyydit dildolla ja mieheltä ja orkku vibralla ( tai sormin) klitasta joko miehen tulon jälkeen tai yhdynnän aikana. On saanut olo.

Johan tuo tunnissa alkaa naisen ajatuskin harhautumaan eikä ole ihme jos ei tule. Mun ajatukset ainakin pitää olla siinä kiihottavassa tilassa. Joskus kun olen suostunut seksn vaikka ei oo tehny mieli ja siinä touhutessa miettinyt kauppalistoja niin eipä mitään tule.

Muija ei ole kiihottunut jos tunti pitää räplätä.

Vierailija
34/53 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy myöntää että housuissa pullottaa sillä millisekunnilla kun naisen pimpin näen. Ja kun edes vaimo vihjaa että tekis mieli.

Mutta kun sitten kaikki ksrkelot ja kuviot oli köyty läpi ja kutiteltu hivelty nuoltu....ja loppu viimeksi yritin lipittää vaimolle orkkua niin siinä vähän kesti. Kymmenen minuutin lipittämisen jölkeen kieleen sattui ja erektio oli tipo tiessään. Lopulta kumpikaan ei saanut orkkua. Joskus käy näin.

Vierailija
35/53 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täytyy myöntää että housuissa pullottaa sillä millisekunnilla kun naisen pimpin näen. Ja kun edes vaimo vihjaa että tekis mieli.

Mutta kun sitten kaikki ksrkelot ja kuviot oli köyty läpi ja kutiteltu hivelty nuoltu....ja loppu viimeksi yritin lipittää vaimolle orkkua niin siinä vähän kesti. Kymmenen minuutin lipittämisen jölkeen kieleen sattui ja erektio oli tipo tiessään. Lopulta kumpikaan ei saanut orkkua. Joskus käy näin.

Ostakaa vibra/gpiste sauva. Ei tarvi olla iso kuhan värisee kivasti. Alkuun kielellä ja loppuun värinällä.

Itse olen aika pidättyväinen mut sopivassa himossa viimevuonna tilasin minivibran ja uskalsin lopulta miehelle siitä kertoa, että kokeltaisko. Jos rouvaa jännittää niin kokeilee yksin itse ensin. Se ei ole mistään pois, se tuo lisää.

Vierailija
36/53 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muija ei ole kiihottunut jos tunti pitää räplätä." Miehen kirjoittama, ja paskapuhetta. Joillain kestää todella kauan, jotkut ovat nopeita. Et sitten orgasmivaikeuksista ole koskaan kuullut? Vaikka himottaa kuinka, on vaikea saada. Syyllistäminenhän tuossa juuri auttaakin. Not.

Vierailija
37/53 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Muija ei ole kiihottunut jos tunti pitää räplätä." Miehen kirjoittama, ja paskapuhetta. Joillain kestää todella kauan, jotkut ovat nopeita. Et sitten orgasmivaikeuksista ole koskaan kuullut? Vaikka himottaa kuinka, on vaikea saada. Syyllistäminenhän tuossa juuri auttaakin. Not.

Olen tietenkin. Oletko itse kuullut että kaikki eivät saa emätinorgasmia eikä sitä saa pitää ongelmana? On paljon naisia jotka luulevat että kaikkien tulee saada emätinorgasmi. Tai se pitää saada just tietyllä tapaa.

Ja ei. Olen nainen ja puhun nyt omasta kokemuksesta. Jos en ole kiihottunut niin menee juuri tuollaiseksi pitkäksi hinkkaamiseksi josta ei tule yhtään mitään. Milloin en ole kiihottunut? Silloin kun ei ole tehnyt mieli mutta mies kiehnännyt sen verta pitkään että annan periksi.

Tästä päästään myös ongelmaan. Jos ei tule niin alkaa jännittämäön ja kun jännittää niin turhautuu ja kun tämä kaikki puskee päälle niin orkkua ei varmastikkaan tule. Joskus ite räplätessä tulee parissa minuutissa, joskus 20min jälkeen lopettaa kun ei tule.

Ja orkkuongelmaahan on muutakin.

Orkkuun on niin monta tapaa, joten jos ei yhdellä tule niin kokeillaan muuta. Itellä ei ainakaan värkki kestäsi mitään tunnin sormetusta. Ja tuskin se sormettajakaan siitä enää siinä vaiheessa nauttii.

Vierailija
38/53 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee yksinkin väh.15 min että saan suristimella. Miehen kanssa en ole koskaan vielä saanut. Oma jaksaa sormettaa tai antaa kielihoitoa max 5 min ja sit on jo sen näköinen ettei voisi vähempää kiinostaa...eipä siinä irtoa ja olo on kuin jollain vammaisella puutteineen.

Vierailija
39/53 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kommentoija 38:lla. On monesti mennyt kauemminkin, puoli tuntia helposti.

Vierailija
40/53 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla kun muijallas on posket lommolla niin lopetat koko jutun kesken ja sanot että "annas kun vähän testaan liman määrää" ja alat räpeltää. Jos on taco kuiva, niin voit alkaa tiuskia ja jauhaa scheissea sen minkä ikinä kerkeät! Tasa-arvoa, tasa-arvoa.