Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pituuden puute laskee miehen viehättävyyttä ihan uskomattomasti :(

14.11.2016 |

Lyhyenä miehenä tunnen itseni aika voimattomaksi nostaa omaa viehättävyyttäni että nainen kiinnostuisi. Vaikka eniten tunnen surua siitä että en kelpaa niin ihmettelen myös tätä jonkin verran. Pilaako yksi virheeni siis minut kokonaan? Näköjään sillä se selittäisi miksi nuorempana ihmettelinkin miksi kaikki ystäväni saikin naisia ja minä jäin yksin. Tulikin myöhemmin tämä lyhyys aika puskista kun aloin enemmän kiinnittämään huomiota naisten puheisiinkin tästä asiasta. Esim. näillä keskustelupalstoillakin huomaa sen kun naiset yleensä ovat pettyneitä miehessä juurikin siihen että tämä on luultua lyhyempi.

Kommentit (125)

101/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä ole kysymys että naisia pitää saada nipuittain... tottakai se yksi riittää.

Kysymys on vaan siitä miten suurin osa naisista dissaa lyhyitä miehiä vain ja ainoastaan sen takia että ovat lyhyitä. Useimmille naisille mies voi olla vaikka kuinka mukava ja kiva "mutku se on niin lyhyt" - ja... tämä ajattelutapa on jopa vielä ihan sallittua ja hyväksyttävää. Mutta, jos mies dissaa naisia sen takia että nainen on vaikka lihava niin mies on hirveä sovinistisika ja pinallinen apina jolle ei kelpaa mikään.

Siis, miksi naisille on hyväksyttävää julkisesti dissata miehiä ulkonäöllisesti mutta miehet eivä saa tehdä samaa naisista, siis julkisesti?

Koska toisen sukupuolen haukkuminen ja julistaminen arvottomiksi kumppaniehdokkaiksi lihavuuden tai lyhyyden perusteella on ala-arvoista. Miehet saavat palautetta pinnallisuudesta siksi että "tuollainen läski ei kelpaa kellekään" julistaminen ei ole millään tavalla tarpeellista eikä totuudenmukaista, vaan se kumpuaa itsekkäästä tarpeesta lytätä lihavat naiset ja heidän itsetuntonsa ilman mitään muuta syytä kuin se että itse ei halua olla ko. naisen kanssa ja kokee hänen ehdottelunsa epämukavaksi.

Jos miehestä tuntuu että homma on mennyt seksuaalisen häirinnän puolelle tai hänen mukavuusrajojensa yli niin hänen pitää puhua tunteistaan niiden oikeilla nimillä, ei alkaa solvata jotakuta tuntematonta joka ei voi tietää että raja on nyt ylitetty jos hänelle ei sitä kerrota. Ymmärrän että miehelle saatetaan nauraa tai häntä saatetaan pitää kummallisena tai jotain muuta häslinkiä voi seurata mutta toisten solvaus siksi ettei itse tarvitse vaivautua kommunikoimaan on väärin. Ei lihavakaan nainen ole mikään karhu jota vastaan täytyy puolustautua sarjatulella - häntä tulee kunnioittaa ihmisenä ja hänelle tulee kertoa että minua ei nyt oikeasti kiinnosta ja minusta tuntuu pahalta että painostetaan - jos ei mene perille voi vähän ärähtää että kyllä minullakin on oikeus omaan tilaan ja tein jo edellä selväksi etten halua että kosket/ehdottelet, nyt alkaa riittää.

Sitä että osa kauniista naisista on persereikiä ei tarvitse kostaa koko ihmiskunnalle eikä se anna oikeutta kohdella muita ihmisiä huonosti. Erittäin ala-arvoista kostaa rumalle naiselle sitä miten muut naiset ovat kohdelleet. Siinä ei enää välitetä ollenkaan siitä ketä satutetaan kunhan jotakuta saa satuttaa, ja se kertoo myös ettet kunnioita muita lainkaan vaan kohtelet heitä ihmisarvoisesti vain jos voit itse hyötyä heistä jotain  = nainen joka ei seksuaalisesti satu kiinnostamaan on sinulle vain paineenpurku kanava jota voit käyttää vihanpurkuun, samalla kun oikeille syyllisille ei kukaan mitään sano.

Vierailija
102/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mä en edes panis alle 180 cm miestä.

Oletko itse sitten noissa mitoissa vai miten onnistu arvioimaan pituuden? Väitän, että juuri kukaan ei osaa sanoa onko joku 175cm vai 180cm jos ei ole vertailukohtaa.

En ole noissa mitoissa olen reilu 185 senttinen ja tunnista todella jos mies on minua yli kymmenen senttiä lyhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luulevat, että iso ja pitkä mies suojelee. Oikeastihan se ei näin ole, mutta tämä on jotain biologispsykologispaskaa, mikä vaan toimii näin.

104/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset luulevat, että iso ja pitkä mies suojelee. Oikeastihan se ei näin ole, mutta tämä on jotain biologispsykologispaskaa, mikä vaan toimii näin.

Samoin kuin miehet luulevat että isoilla tisseillä imettää paremmin. Oikeasti sekään ei ole näin vaan on A-kuppisia naisia joilla menee kevyesti kaksoset ja D-kuppisia joilla on vaikeuksia saada maidontuotantoa riittämään edes yhdelle. Ottaakseni yhden esimerkin :D

Vierailija
105/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tietävät että pitkät miehet saavat pitkiä lapsia ja pitkät pojat saavat helposti naisia, joten naisen omatkin geenit etenevät, siksi naiset suosivat pitkiä miehiä, jos nyt jotain bilsantuntia haluat bylsimisen ympärille rakentaa.

Monet sellaisetkin naiset, jotka eivät suunnittele edes lisääntymistä pitävät pitkistä ja komeista miehistä, olisko se vaan että ne on kiinnostavampia ja kiihottavampia. En edes tiedä ovatko pitkät miehet parempia vai huonompia sängyssä, kun ei kiinnosta edes umpikännissä alle 180 senttiset menninkäiset seksuaalisesti millään tavalla. Pidän niitä lapsina ja minulla ei ole mitään seksuaalista kiinnostusta lapsiin ei edes yläasteikäisiin.

Vierailija
106/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tietävät että pitkät miehet saavat pitkiä lapsia ja pitkät pojat saavat helposti naisia, joten naisen omatkin geenit etenevät, siksi naiset suosivat pitkiä miehiä, jos nyt jotain bilsantuntia haluat bylsimisen ympärille rakentaa.

Monet sellaisetkin naiset, jotka eivät suunnittele edes lisääntymistä pitävät pitkistä ja komeista miehistä, olisko se vaan että ne on kiinnostavampia ja kiihottavampia. En edes tiedä ovatko pitkät miehet parempia vai huonompia sängyssä, kun ei kiinnosta edes umpikännissä alle 180 senttiset menninkäiset seksuaalisesti millään tavalla. Pidän niitä lapsina ja minulla ei ole mitään seksuaalista kiinnostusta lapsiin ei edes yläasteikäisiin.

Paskaapa jauhat. Ei ne geenit nyt ihan noin selkeästi jakaudu. Pitkällä voi olla lyhyt lapsi ja päinvastoin.

Sulla on fetissi, eikä mikään normaali ihmiskäsitys pituuden suhteen.

Vierailija
107/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3197 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin kuin miehet luulevat että isoilla tisseillä imettää paremmin. Oikeasti sekään ei ole näin vaan on A-kuppisia naisia joilla menee kevyesti kaksoset ja D-kuppisia joilla on vaikeuksia saada maidontuotantoa riittämään edes yhdelle. Ottaakseni yhden esimerkin :D

Yhden esimerkin? Rinnat nyt on kyllä pareittain ja molemmat ei edes aina samaa kuppikokoa, mutta nämä imetysongelmat runsaspovisilla olivat lähinnä vain ensimmäisten polvien implanttien ongelmia, nykyiset implantit eivät imetystä estä.

Parisataa vuotta sitten imettäjän ammattikuntaan pääsivät vain isotissiset naiset.Miehetkö silloin nämä imettäjät valitsivat, vai miksi haluttiin aatelislapsille isotissiset imettäjät, jos A-kuppi on parempi. Pietarissa muuten oli runsaasti suomalaisnaisia imettäjinä.

108/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos lapsi on pitkä? Sukulaispoikani 15v on juurikin tuon mittainen, toivottavasti et vastaavasti määrittele häntä aikuiseksi ja kuolaa perään.

Vierailija
109/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3197 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos lapsi on pitkä? Sukulaispoikani 15v on juurikin tuon mittainen, toivottavasti et vastaavasti määrittele häntä aikuiseksi ja kuolaa perään.

Tuo 15 vuotta on useimmissa EU maissa ikäraja seksin harrastamiseen. Joissain maissa raja on 14 vuotta, joka olisi järkevämpi raja Suomeenkin. Itse olin vähintään 180 senttiä jo 12 vuotiaana.

Vierailija
110/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itseäni naisenakin harmittaa se, miten tuo miehen pituus nyt vaikuttaa siihen, kiinnostunko miehestä vai en. Se ei tietenkään ole ainoa määräävä tekijä, mutta erittäin olennainen kyllä. Miehen pituudella ei kuitenkaan ole muuta väliä kuin se, että kunhan mies ei ole itseäni lyhyempi (juu tiedän, juuri näille itseäni lyhyemmille tämä on se ongelma) Mies voi olla myös liian pitkä, oma ihannepituuteni miehelle on jotain 175 ja 190 väliltä, itse olen 166cm.

Vierailija
111/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta päästä yli alemmuuskompleksistasi. Hakeudu asian vuoksi psykiatrille, jos ihan tosi paljon sinua asia vaivaa. Vakavaa ihmissuhdetta miettiessäsi ja tavoitellessasi on hyvä muistaa, että persoona, äly, mielenkiinnonkohteet, luonne (useimmiten luotettavuus, rehellisyys, kiltteys ja turvallisuus) vetoavat.

Älä pliis pilaa elämääsi murehtimalla asiaa, mille et voi mitään. Käännä asia voitoksesi, kulje pystypäin ylpeänä siitä, mitä olet. Ja katsopa vaikka ympärillesi: iso osa (menestyneistä) miehistä on ihan tavallisen kokoisia, jopa "lyhyenläntiä", mikäli niin haluaa ilmaista. Lakkaa tuijottamasta ensimmäiseksi miesten pituuksia! Vertaamalla itseäsi, elämääsi muiden juttuihin saat 100% pahan mielen. Alemmuudentunteita. By the way, äly on miehessä kiinnostavinta.

Vierailija
112/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koeta päästä yli alemmuuskompleksistasi. Hakeudu asian vuoksi psykiatrille, jos ihan tosi paljon sinua asia vaivaa. Vakavaa ihmissuhdetta miettiessäsi ja tavoitellessasi on hyvä muistaa, että persoona, äly, mielenkiinnonkohteet, luonne (useimmiten luotettavuus, rehellisyys, kiltteys ja turvallisuus) vetoavat.

Älä pliis pilaa elämääsi murehtimalla asiaa, mille et voi mitään. Käännä asia voitoksesi, kulje pystypäin ylpeänä siitä, mitä olet. Ja katsopa vaikka ympärillesi: iso osa (menestyneistä) miehistä on ihan tavallisen kokoisia, jopa "lyhyenläntiä", mikäli niin haluaa ilmaista. Lakkaa tuijottamasta ensimmäiseksi miesten pituuksia! Vertaamalla itseäsi, elämääsi muiden juttuihin saat 100% pahan mielen. Alemmuudentunteita. By the way, äly on miehessä kiinnostavinta.

Mun pöksyt ei nyt vaan kostu Stephen Hawkinginistä, vaikka olen hänen kirjojaan lukenut.

Olen lukenut roppakaupalla myös Stephen Kingin kirjoja ja vaikka teksti ei niin hirveän älyllistä ole niin kyllä kiihoittaa.

Vierailija
113/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisilla jotka seurustelevat lyhyiden miesten kanssa sitten niin että he eivät oikeasti näe miehiään viehättävinä kun naiset eivät voi biologisesti kiihottua lyhyistä miehistä?

Vierailija
114/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Lyhyenä miehenä tunnen itseni aika voimattomaksi nostaa omaa viehättävyyttäni että nainen kiinnostuisi. Vaikka eniten tunnen surua siitä että en kelpaa niin ihmettelen myös tätä jonkin verran. Pilaako yksi virheeni siis minut kokonaan? Näköjään sillä se selittäisi miksi nuorempana ihmettelinkin miksi kaikki ystäväni saikin naisia ja minä jäin yksin. Tulikin myöhemmin tämä lyhyys aika puskista kun aloin enemmän kiinnittämään huomiota naisten puheisiinkin tästä asiasta. Esim. näillä keskustelupalstoillakin huomaa sen kun naiset yleensä ovat pettyneitä miehessä juurikin siihen että tämä on luultua lyhyempi.

Kuule hyvä aloittaja, ei naiselle miehen pituudella ole merktystä muussa, kuin sun vehkeessä. Jos sulla on seisokissa miehekkään pituinen (13-18cm) vehje, niin kaikki on hyvin. Jos sulla on alle tuon, niin naiset ei pysy rinnallasi kuin sen yhden kerran jolloin toteavat ettei "se" ole hyvä.

115/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Kuule hyvä aloittaja, ei naiselle miehen pituudella ole merktystä muussa, kuin sun vehkeessä. Jos sulla on seisokissa miehekkään pituinen (13-18cm) vehje, niin kaikki on hyvin. Jos sulla on alle tuon, niin naiset ei pysy rinnallasi kuin sen yhden kerran jolloin toteavat ettei "se" ole hyvä.

Itsellä olisi ihan ok mitoissa mutta ei paljoa lohduta kun ei pääse ikinä harrastamaan seksiä koska ei ole kiihottava naisten mielestä lyhyyden takia.

Vierailija
116/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse päälle 150cm nainen ja pituuteni on ollut aina pieni ongelma minulle. Kun aloin tapailla miestäni ensin ihan kaverimielessä, en kiinnittänyt edes huomiota hänen pituuteensa. Hän on päälle 190cm. Jossain vaiheessa ihmiset sanoivat että ollaan kuin majakka ja perävaunu kun liikutaan yhdessä. Sitten vasta tajusin että hän on "normaalia" pidempi. Ja hän on varmaan ensimmäinen ihminen kuka ei ole minulle pituudestani mitään maininnut. Olen sitä mieltä että jos ihmiseen rakastuu tai ihastuu, tällaisia asioita ei tule edes ajatelleeksi.

Vierailija
117/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh itse sain lyhyen miehen kirouksen lyhyeltä äidiltäni vaikka isä on lähes kaksi metrinen. Eli jos lyhyistä miehistä halutaan eroon niin niitä lyhyitä naisiakin pitäisi välttää miesten.

Vierailija
118/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Onhan se ihan totta. Mulla oli nuorempana yksi lähes parimetrinen kaveri ja hänellä kyllä riitti tyttöjä liiaksi asti.

Niin mullakin ja menetti poikuutensa "vasta" 21-vuotiaana. Oli etsinyt useamman vuoden seuraa aktiivisesti, mutta ei löytänyt

Vierailija
119/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse päälle 150cm nainen ja pituuteni on ollut aina pieni ongelma minulle. Kun aloin tapailla miestäni ensin ihan kaverimielessä, en kiinnittänyt edes huomiota hänen pituuteensa. Hän on päälle 190cm. Jossain vaiheessa ihmiset sanoivat että ollaan kuin majakka ja perävaunu kun liikutaan yhdessä. Sitten vasta tajusin että hän on "normaalia" pidempi. Ja hän on varmaan ensimmäinen ihminen kuka ei ole minulle pituudestani mitään maininnut. Olen sitä mieltä että jos ihmiseen rakastuu tai ihastuu, tällaisia asioita ei tule edes ajatelleeksi.

Tottakai jos rakastuu mutta Pointti on se että lyhyeeseen mieheen ei voi naiset rakastua joten siksi se pituus haittaa.

Vierailija
120/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyissä miehissä ei ole niinkään vikaa, mutta itse koen naisena olevani jättiläinen jos mies on samanpiituinen tai lyhyempi kuin minä. :(

En tiedä pituuttasi, mutta leikitään, että oot 170cm. Itse oon 170cm 100kg ja harrastan bodausta. Tuntisitko muka itsesi jättiläiseksi mun vierellä? :D