Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pituuden puute laskee miehen viehättävyyttä ihan uskomattomasti :(

14.11.2016 |

Lyhyenä miehenä tunnen itseni aika voimattomaksi nostaa omaa viehättävyyttäni että nainen kiinnostuisi. Vaikka eniten tunnen surua siitä että en kelpaa niin ihmettelen myös tätä jonkin verran. Pilaako yksi virheeni siis minut kokonaan? Näköjään sillä se selittäisi miksi nuorempana ihmettelinkin miksi kaikki ystäväni saikin naisia ja minä jäin yksin. Tulikin myöhemmin tämä lyhyys aika puskista kun aloin enemmän kiinnittämään huomiota naisten puheisiinkin tästä asiasta. Esim. näillä keskustelupalstoillakin huomaa sen kun naiset yleensä ovat pettyneitä miehessä juurikin siihen että tämä on luultua lyhyempi.

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alle 165cm ja naiset tykkää. Olen sinkku omasta valinnastani. Tarjokkaita olisi. En ole edes komea tai rikas. Veikkaan, että lopultakin kyse on persoonasta. Totta kai pinnalliset asiat vaikuttaa, mutta eniten merkitystä on sillä, mitä sisältä löytyy ja miten vuorovaikuttaa ihmisten kanssa. Itse en näe kovin suurta eroa naisten ja miesten välillä. Kohtelen kaikkia samalla tavalla. Kun silmissä ei kiilu tiedätte-minkä kuvat, niin naisetkin uskaltavat rentoutua vähän.

Jos ei ole mikään "panoalfa", niin ei sellaista kannata esittää. Ei siitä mitään tule. Avoimuus, rehellisyys ja aitous viehättää tässä maailmassa, joka muuten on niin kova ja pnnallinen. Ihmisiä ei kannata pelätä. Kaikki ovat samanlaista lihaa ja verta loppupeleissä. Manipuloinnilla ja epärehellisyydellä ei saa hyviä suhteita. Mä en ole koskaan yrittänyt iskeä ketään. Juttelen vain. Siitä se sitten lähtee. Small-talkkiakaan en osaa. Puhun mielelläni syvällisempiä, ja moni tykkää sellaisesta. Illan jälkeen en ehkä tiedä, mitä kukin tekee työkseen tai millainen perhe-tai parisuhdetilanne hänellä on, mutta kuitenkin tiedän siitä ihmisestä kuta kuinkin kaiken oleellisen.

Vierailija
42/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on turha naisten kitistä pinnallisesta maailmasta läskeineen jos itse pidetään jotain pituutta tärkeimpänä miehissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoijakkaa. Joo, joillain naisilla on pelko, että näyttävät miestään pidemmiltä korkkarit jalassa. Naiset muutenkin haluavat näyttää pieneltä ja sirolta mieheen verrattuna. Monet naiset myös pelkäävät saavansa pakit mieheltä jos kokevat, että ovat isompia kuin kyseinen mies.

En usko, että suurelle osalle naisista sillä pituudella on juuri mitään merkitystä. Henkilökohtaisesti mä yleensä ihastun pieniin miehiin useimmin. Mulle miehen pituusihanne olisi noin samanpituinen kuin minä tai vähäsen pidempi. Ja sen pituisia poikaystäviä aikanaan olikin eniten. Olen tapaillut myös pitkiä miehiä, mutta se vaan on niin ärsyttävää jos ei ylety suutelemaan kunnolla seisten. Lopulta otin miehen joka ei ole lyhyt, mutta ei erityisen pitkäkään, Pituudella ei kuitenkaan ollut päätökseni kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
44/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on naisille pahempi turnoff: lyhyt mies vai pieni penis ?

Vierailija
45/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohoijakkaa. Joo, joillain naisilla on pelko, että näyttävät miestään pidemmiltä korkkarit jalassa. Naiset muutenkin haluavat näyttää pieneltä ja sirolta mieheen verrattuna. Monet naiset myös pelkäävät saavansa pakit mieheltä jos kokevat, että ovat isompia kuin kyseinen mies.

En usko, että suurelle osalle naisista sillä pituudella on juuri mitään merkitystä. Henkilökohtaisesti mä yleensä ihastun pieniin miehiin useimmin. Mulle miehen pituusihanne olisi noin samanpituinen kuin minä tai vähäsen pidempi. Ja sen pituisia poikaystäviä aikanaan olikin eniten. Olen tapaillut myös pitkiä miehiä, mutta se vaan on niin ärsyttävää jos ei ylety suutelemaan kunnolla seisten. Lopulta otin miehen joka ei ole lyhyt, mutta ei erityisen pitkäkään, Pituudella ei kuitenkaan ollut päätökseni kanssa mitään tekemistä.

Omalla kohdallani annan nimenomaan niille naisille pakkeja, jotka ovat minua isompia. Joko pidempiä tai muuten jykevämpiä. Tai sitten liian lähellä jykevyydessä minua. Pari senttiä pidempi nainen ei häiritse merkittävästi jos hän on muuten siro. Optimaalinen nainen on tällaiselle 175cm pitkälle miehelle 160-170 välillä. Tähän haarukkaan menee suuri osa naisista, joten tarjontaa pituuden puolesta kyllä löytyy. Ongelmaksi tulee tuo sirous, joka onkin paljon harvinaisempaa.

Vierailija
46/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on turha naisten kitistä pinnallisesta maailmasta läskeineen jos itse pidetään jotain pituutta tärkeimpänä miehissä!

Ei kukaan täysijärkinen ihminen kitise toisten ulkonäkövaatimuksista. Kaikilla niitä on halusi tai ei. Jotka muuta väittävät, valehtelevat.

Vierailija
47/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissäni en tiedä ketään joka pitäisi pitkistä miehistä,itsellenikin 180 on maksimi.En näe mitään kiinnostavaa isoissa miehissä.

Vierailija
48/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on naisille pahempi turnoff: lyhyt mies vai pieni penis ?

Lyhyt mies, koska miehen lyhyys näkyy ihan kaikille.

Vierailija
49/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse ole huomannut yhdenkään miehen olevan mikään naismagneetti. Ihan yhtälailla se pitkä mies saa yleensä olla baarissa yksin jos ei ketään lähesty. Parhaiten saavat seuraa sellaiset miehet, joilla on hyvä meininki ja hymyilevät. Ulkonäöllä on loppujen lopuksi aika pieni merkitys, vaan tärkeintä on aktiivisuus ja luonne. Toki eri asia, että kuinka moni sitten saatille pääsee, mutta eipä sitä kovin pettynyt voi olla jos vietti ainakin mukavan illan. Vääjäämättä niitä seksikumppaneitakin kertyy jos tuollaista harrastaa.

Vaikka olisi pitkä ja komea, niin aika yksin saat yleensä olla jos pöydässä murjotat.

Vierailija
50/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö! Alle 160-senttinen ystäväni etsii nimenomaan lyhyttä miestä. Itsekin olen tällä hetkellä ihastunut yhteen aika lyhyeen jätkään :)

Sinä oletkin se yksi viidestäkymmenestä - ne 49 muuta pitää meitä lyhyitä miehiä täysin olemattomina, naurettavina ja mitä lie.

t: toinen 165cm mies

Montako naista tarvitset?

On totta, että suurin osa naisista haluaa vähintään itsensä pituisen miehen. Eli ei lyhyt saa samalla tavalla huomiota naisilta kuin pitkä. Mutta siitä on turha ulista. Harva ihminen on supersuosittu vastakkaisen sukupuolen keskuudessa, kuka mistäkin syystä. En tajua, miksi lyhyet miehet jaksavat tästä niin kovasti itkeä. Ei kukaan pitkistä miehistä pitävä teitä säälistä huoli.

Vierailija
51/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka, joten sinun on turha kitistä kun en pidä lyhyistä miehistä.

Vierailija
52/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin miesmäisesti muotoiltu otsikko.

"laskee miehen viehättävyyttä"

Eli lyhyt mies on maailman viehättävin ihminen, mutta sitten naisten väärä ja virheellinen mieltymys pitkiin miehiin laskee miehelle laillisesti kuuluvan viehättävyyden määrää. Ja kun miehelle kerran lain mukaan kuuluu tämä tietty määrä viehättävyyttä, naisten on muutettava laitonta käyttäytymistään ja alettava kohdella miestä sen mukaan kuin miehellä olisi se koko tälle miehelle kuuluva viehättävyys käytössään. Koska naiset ovat väärässä yrittäessään viedä lyhyeltä mieheltä jotain hänelle kuuluvaa. Eli sen viehättävyyden.

Vierailija
53/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harmi, että annat tämän asian hallita elämääsi ja sitä miten itsesi näet. Se mitä ajattelet itsestäsi, itsevarmuutesi näkyy ulospäin vaikka et itse sitä huomaisikaan. Jos olet jatkuvasti epävarma ja mentaliteettisi on "anteeksi, että olen olemassa" voit olla varma ettet herätä naisten kiinnostusta.

Mulle pituudella ei ole merkitystä. Olen itse 160cm. Lyhyempien miesten kanssa on kivempi jutella ja pussailla kun niskat eivät tee kuolemaa. 😁

Vierailija
54/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää jos mies valittaa omasta pituudestaan kuin se olisi jokin ongelma. Itse en näe sitä sellaisena ja tähän mennessä olen päätynyt yhteen juuri lyhyiden miesten kanssa, koska he olivat luonteidensa puolesta sopivia minulle. En ensimmäisenä katso miehissä, että kuka on "tarpeeksi pitkä" ja sitten rupea vasta tutustumaan.

Vierailija
55/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ärsyttää jos mies valittaa omasta pituudestaan kuin se olisi jokin ongelma. Itse en näe sitä sellaisena ja tähän mennessä olen päätynyt yhteen juuri lyhyiden miesten kanssa, koska he olivat luonteidensa puolesta sopivia minulle. En ensimmäisenä katso miehissä, että kuka on "tarpeeksi pitkä" ja sitten rupea vasta tutustumaan.

Kuinka lyhyitä sitten Miehesi ovat olleet?

Vierailija
56/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lyhyitä sitten Miehesi ovat olleet?

En edes tiedä ihan tarkkaan, mutta joku ollut varmaan juuri ja juuri 170cm ja yksi hieman päälle 160cm.

Vierailija
57/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

päläpälä...eniten vaikuttaa kylläkin miehen köyhyys.itse en köyhää katsoisi vaikka olisi supermalli!

Vierailija
58/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö! Alle 160-senttinen ystäväni etsii nimenomaan lyhyttä miestä. Itsekin olen tällä hetkellä ihastunut yhteen aika lyhyeen jätkään :)

Oliskin noin. Näin lähes 190 senttisenä naisena todellakin toivoisin, että lyhyet naiset haluaisivat lyhyitä miehiä, mutta ne eivät kelpaa kellekään.

Veljeni on lähes 2 metriä ja lukiossa sen nappasi noin 155 senttinen tyttö. Olihan se koomisen näköistä. No onneksi se oli vain lukioromanssi ja veljen vaimo on ihan normaali.

Omasta mielestä kirjoitin jo tähän ketjuun, että minulla on miesten minimipituus vähintään 180 cm. Sen alle en mene, ehkä totuus vaan jotakuta ei miellyttänyt, koska en kommenttiani tästä ketjusta en enää löytänyt.

Toki näitä lyhyiden "miesten" valitusvirsiä on täällä ketjukaupalla.

Miksi jonkun on mahdotonta hyväksyä, että ei ole millään tavalla kiinnostava kumppani jos vain ja ainoastaan yksi asia on pielessä.

Tuntuu että lyhyys jotenkin ruokkii ihmisen alemmuuskompleksia kaikessa muussakin.

Joten lyhyessä "miehessä" on näköjään paljon muutakin vikaa kuin pituuden puute. Tosin ei ole minun ongelma en kerta kaikkiaan ole kiinnostunut alle 180 senttisistä miehistä.

Huonomminkin voisi olla, jos haluaisin ehdottomasti, että mies on minua pidempi niin olisin kyllä pulassa, vaikka suomalaiset ovat hollantilaisten ohella euroopan pisintä kansaa.

Vierailija
59/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä oletkin se yksi viidestäkymmenestä - ne 49 muuta pitää meitä lyhyitä miehiä täysin olemattomina, naurettavina ja mitä lie.

t: toinen 165cm mies

Montako naista tarvitset?

On totta, että suurin osa naisista haluaa vähintään itsensä pituisen miehen. Eli ei lyhyt saa samalla tavalla huomiota naisilta kuin pitkä. Mutta siitä on turha ulista. Harva ihminen on supersuosittu vastakkaisen sukupuolen keskuudessa, kuka mistäkin syystä. En tajua, miksi lyhyet miehet jaksavat tästä niin kovasti itkeä. Ei kukaan pitkistä miehistä pitävä teitä säälistä huoli.

Ja missä vaiheessa ulisin tai itkin?

Totesin vain sen faktan minkä olen tässä noin 20 vuoden (täysi-ikäisyyteni) aikana todennut... ei toki kaikki naiset mutta suurin osa kuitenkin vieroksuu lyhyitä miehiä. Ja joo, todellakin se vaan menee niin... en ulise enkä itke.

t: se toinen 165cm mies (onnellisesti ihanassa parisuhteessa)

Vierailija
60/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Princekin taisi kuolla neitsyenä.