Pituuden puute laskee miehen viehättävyyttä ihan uskomattomasti :(
Lyhyenä miehenä tunnen itseni aika voimattomaksi nostaa omaa viehättävyyttäni että nainen kiinnostuisi. Vaikka eniten tunnen surua siitä että en kelpaa niin ihmettelen myös tätä jonkin verran. Pilaako yksi virheeni siis minut kokonaan? Näköjään sillä se selittäisi miksi nuorempana ihmettelinkin miksi kaikki ystäväni saikin naisia ja minä jäin yksin. Tulikin myöhemmin tämä lyhyys aika puskista kun aloin enemmän kiinnittämään huomiota naisten puheisiinkin tästä asiasta. Esim. näillä keskustelupalstoillakin huomaa sen kun naiset yleensä ovat pettyneitä miehessä juurikin siihen että tämä on luultua lyhyempi.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma luonne ja ala-arvoinen käytös laskevat miehen viehättävyyttä enemmän kuin pituus. Kaikista pahin miestyyppi deittimarkkinoilla on keskivertoa lyhyempi, mutta kasvoiltaan ja kropaltaan oikein tyydyttävä mies. Tämä mies kelpaisi monelle naiselle seksiin, suhteseen ja kumppaniksi, mutta se käytös. Pieni mies Isoja Ego-ongelmia. Päälleliimattua "itsevarmuutta", miehekkyyttä opiskellaan pelimiesoppaista ja käyttäydytään kuin pahin paskakasa- koska silleenhän saa naisia, eikös niin?
Ei tuolla ole mitään tekemistä pituuden kanssa. Nuo miehet ovat ymmärtäneet sen tosiasian, että naiset kohtelevat miestä kuin roskaa, joten aivan turha on sinne suuntaan nöyristellä. Käydään panemassa ja etsitään seuraava.
Minullakin on yli sata matchia Tinderissä ja ainoastaan kaksi heistä on kirjoittanut minulle jotain. Jos heille alkaa juttelemaan, niin vastaukset ovat todella yksitoikkoista ilman mitään yritystä. Korkeintaan panemassa käyn ja sen jälkeen menee poistoon.
Se että sinua kohdellaan käytöksestäsi johtuen kuin roskaa ei tarkoita sitä, että kaikki naiset kohtelevat kaikkia miehiä kuin roskaa. Kannattaa opetella niitä käytöstapoja ja sosiaalisia taitoja, niin voi löytää kumppanin.
Käytöstavoissani ja sosiaalisissa taidoissani ei ole mitään vikaa. Naisiakin löytyy jos haluaa. Kyllähän niitä hyviäkin on ehkä yksi sadasta, mutta loput ovat sitä ikävää porukkaa, jota voi kohdella kuin roskaa ihan hyvällä omallatunnolla.
Pituudella ole paskaakaan väliä. Raha ja status on ne asiat, joilla mies saa naisia. Muuten voi olla ihan millainen vaan. Esimerkiksi Putin on myös ihan pätkä ja pahasti kaljuuntunutkin vielä, mutta eipä ole ilman naista sekään tyyppi ollut. Keskity opiskeluun ja rahan haalimiseen, niin naiset kyllä tulevat luoksesi kun lompakko tarpeeksi pullistelee.
Onko siis syynä että mies on naista lyhyempi vai se että lyhyttä miestä ei näin yleisestikään naiset voi nähdä seksuaalisesti viehättävänä?
Hauskoja nämä samaa aihetta sivuavat ketjut... Jotenkin vaikea suhtautua ihmisten kokemuksiin, koska itselle on ikääntymisen myötä ollut (lähes) koko ajan potentiaalisia naisia tarjolla. Kirjoitan tämän yksinkertaisena faktana, en kehuskellakseni.
Habitukseltani olen oikeasti tavallisen näköinen, 187 cm pitkä suomalainen mies. Hoikahko / normaalivartaloinen. Rillit päässä aika nörtin näköinen.
Olen esim. useampi vuosi sitten, päälle kolmekymppisenä istunut julkisella paikalla lukemassa kirjaa. Tästä seurauksena olisi ollut tarjolla yli 10 vuotta nuorempaa, erittäin kaunista naista. Akateemista, lahjakasta mimmiä, joka "arjessa" kuljeskelee 10 cm koroissa, aina huolitellusti pukeutuneena. Itse taas olin tilanteessa niin tavallisen tylsästi pukeutunut, kuin vain voi mies olla. Ja pitää vielä korostaa, että aloitteen teki tosiaan tämä entuudestaan tuntematon nainen, en minä.
Lisäksi mm. bilettämään menossa olleet kaksi vierasta nuorta naista tuijottivat minua julkisessa liikennevälineessä ja sen jälkeen kommentoivat ulkonäköäni ääneen, varsin positiivisesti. Näiden nuorempien naisten lisäksi myös kypsempää rouvaa on ollut tarjolla. Kaikkein positiivisinta tässä on ollut eittämättä se, että naiset ovat osoittaneet kiinnostuksensa poikkeuksetta arjessa, vaikka kirjastossa. Eivät missään baaritiskillä.
Homman huvittava ydin on se, että minä en todellakaan ollut nuorena mikään naisten suosikki, joten tämä nykyinen suosio tuntuu aidosti oudolta. Enkä ole oikeasti pitänyt itseäni koskaan komeana. En nuorena, enkä nyt. Enkä myöskään ole koskaan ollut mitenkään urheilullinen yms. vastaavaa.
Se mitä tässä nyt kai halusin sanoa, varsinkin nuoremmille kavereille, on se että ei elämä ole todellakaan kirjoitettu valmiiksi. Vuosien kuluessa asiat voivat muuttua, myös parempaan päin.
-noniin- kirjoitti:
Hauskoja nämä samaa aihetta sivuavat ketjut... Jotenkin vaikea suhtautua ihmisten kokemuksiin, koska itselle on ikääntymisen myötä ollut (lähes) koko ajan potentiaalisia naisia tarjolla. Kirjoitan tämän yksinkertaisena faktana, en kehuskellakseni.
Habitukseltani olen oikeasti tavallisen näköinen, 187 cm pitkä suomalainen mies. Hoikahko / normaalivartaloinen. Rillit päässä aika nörtin näköinen.
Olen esim. useampi vuosi sitten, päälle kolmekymppisenä istunut julkisella paikalla lukemassa kirjaa. Tästä seurauksena olisi ollut tarjolla yli 10 vuotta nuorempaa, erittäin kaunista naista. Akateemista, lahjakasta mimmiä, joka "arjessa" kuljeskelee 10 cm koroissa, aina huolitellusti pukeutuneena. Itse taas olin tilanteessa niin tavallisen tylsästi pukeutunut, kuin vain voi mies olla. Ja pitää vielä korostaa, että aloitteen teki tosiaan tämä entuudestaan tuntematon nainen, en minä.
Lisäksi mm. bilettämään menossa olleet kaksi vierasta nuorta naista tuijottivat minua julkisessa liikennevälineessä ja sen jälkeen kommentoivat ulkonäköäni ääneen, varsin positiivisesti. Näiden nuorempien naisten lisäksi myös kypsempää rouvaa on ollut tarjolla. Kaikkein positiivisinta tässä on ollut eittämättä se, että naiset ovat osoittaneet kiinnostuksensa poikkeuksetta arjessa, vaikka kirjastossa. Eivät missään baaritiskillä.
Homman huvittava ydin on se, että minä en todellakaan ollut nuorena mikään naisten suosikki, joten tämä nykyinen suosio tuntuu aidosti oudolta. Enkä ole oikeasti pitänyt itseäni koskaan komeana. En nuorena, enkä nyt. Enkä myöskään ole koskaan ollut mitenkään urheilullinen yms. vastaavaa.
Se mitä tässä nyt kai halusin sanoa, varsinkin nuoremmille kavereille, on se että ei elämä ole todellakaan kirjoitettu valmiiksi. Vuosien kuluessa asiat voivat muuttua, myös parempaan päin.
Sori mutta tämä on kieliasun ja parin muun virheen takia aivan selvästi naisen kirjoittama lohdutustarina. 187 cm pitkä mies ei ole mikään pätkä vaan selvästi keskimittaista pidempi. Lisäksi kirjoituksen ydin on juurikin se naisten vihaama: On saatu kunnon ammatti ja palkka sekä pidettyä paino kurissa, niin johan alkaa toisella kierroksella olevia tai ikisinkkuja kiinnostaa.
Jos mies on muuten sopusuhtainen (ei ruipelo alle 55 kg tai niin ylipainoinen että terveysriski) ei pituudella minusta ole väliä. Erityisesti jos on miellyttävät kasvot ja luonne
t. nainen 155cm ja voin seurustella vaikka omanpituiseni miehen kanssa.
ps. mikä on lyhyt mies? cm???
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta tämä on kieliasun ja parin muun virheen takia aivan selvästi naisen kirjoittama lohdutustarina. 187 cm pitkä mies ei ole mikään pätkä vaan selvästi keskimittaista pidempi. Lisäksi kirjoituksen ydin on juurikin se naisten vihaama: On saatu kunnon ammatti ja palkka sekä pidettyä paino kurissa, niin johan alkaa toisella kierroksella olevia tai ikisinkkuja kiinnostaa.
Ihan muuten hyvä, mutta minä kirjoitin tuon tekstin ja kyllä, olen edelleen mies. Sinänsä olisi kyllä mielenkiintoista tietää, että mikä tuossa minun tekstissäni on niin feminiinistä ? Ja mitä ovat nämä "virheet" ?
Myös kommentti ammattista, palkasta ja painosta on outo, siis tarkoitatko sinä näillä määreillä nyt miehiä vai naisia ?
Pituudesta voisi myös sanoa vielä sen verran, että suomalaisten nuoren polven miesten keskipituus on noin 181 cm, joten en minä nyt hirveän paljon tilastollisen oletusarvon päälle ole.
-noniin- kirjoitti:
Et voi missään tapauksessa olla vaan normaalin näköinen jos naiset tekevät sinulle aloitteita ihan jossain arjessakin :D lyhyttä miestä ei kukaan lähestyisi.
Vierailija kirjoitti:
[
Et voi missään tapauksessa olla vaan normaalin näköinen jos naiset tekevät sinulle aloitteita ihan jossain arjessakin :D lyhyttä miestä ei kukaan lähestyisi.
Niin, no, kiitos kohteliaisuudesta.
Ehkä minä sitten olen vaikka "kummallisen näköinen", koska toisaalta mm. takavuosina kaksi minusta kiinnostuneesta naisesta on ollut mielenterveysongelmaisia. Enkä sano tätä ollakseni ilkeä, vaan ihan todetakseni faktat. He tosin ovat olleet onneksi poikkeus yleisestä ruodusta.
Minulle on myös sanottu, että minulla on keskimääräistä parempi ulosanti puhuessani, joten ehkä se on myös hiukan vaikuttanut asiointiin naisten kanssa.
Lyhyissä miehissä ei ole niinkään vikaa, mutta itse koen naisena olevani jättiläinen jos mies on samanpiituinen tai lyhyempi kuin minä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö! Alle 160-senttinen ystäväni etsii nimenomaan lyhyttä miestä. Itsekin olen tällä hetkellä ihastunut yhteen aika lyhyeen jätkään :)
Sinä oletkin se yksi viidestäkymmenestä - ne 49 muuta pitää meitä lyhyitä miehiä täysin olemattomina, naurettavina ja mitä lie.
t: toinen 165cm mies
No se tässä miesten tavassa katsoa naisia ärsyttääkin, jos yksi nainen kiinnostuu niin mitä väliä. Sen pitää monistautua vähintään viideksikymmeneksi tai se on ihan mitätön eikä sitä edes lasketa naiseksi... Meitä ei virallisesti ole olemassa koska emme kykene kloonautumaan laumoiksi joista riittää jokaiselle miehelle tarpeeksi monta ihailijaa että itsetunto ei kärsi, joten olemassaolomme on yksi ja sama... Siis v.... Edellisessä viestissäni keskityin aloittajan hätään johon pystyn kyllä samaistumaan, enkä tarkoituksella keskittynyt juuri mun omaan rakkauselämään ettei pääsisi tällaista kiukunpurkausta joka ei aloittajaa auta, mutta ei täällä silti ole mielestäni kellään oikeutta kertoa muille "sori vaan sä et ole olemassa". Yksi viidestäkymmenestäkin on Suomen laajuudessa tosi monta naista, toki se ärsyttää seuloa niitä mutta ihan samalla lailla joutuisit tottumaan pakkeihin vaikka olisit se alfa koska ei sekään miellytä kuin ehkä joka kuudennen silmää ja sitten on ne naiset jotka ei jostain muusta syystä kiinnostu. Ja ei, en sanonut että se on reilua, mutta ei ole tuokaan. Enkä luvannut teille kaikille lyhyille naista mutta ei niitä naisia joita juuri se asia ei haittaa, voi sentään julistaa olemattomiksi. Edellä keskustelussa oli fiksua keskustelua siitä miten tyypilliset tapaamispaikat ja seurustelun aloituspaikat pinnallisine kulttuureineen vaikeuttavat seurustelukumppanien löytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3197 kirjoitti:
Mitä tarkoitat "naisten saamisella" ja mistä kaverisi ovat niitä saaneet? Baaristako? Siellä haetaan pääosin seksiä ja satunnaisessa seksissä kenenkään fyysisesti vähänkään viallisen osakkeet eivät ole korkealla. Ihan sama onko se "ongelma" pieni vai ei. Tämä johtuu siitä että satunnaisia seksiä haluavia naisia on vähemmän kuin miehiä, joten he voivat aina valita "paremman", ja muilla kuin ulkonäöllisillä tekijöillä tekee siinä aika vähän.
Pilaako yksi virhe sinut kokonaan ja pilaako yksi virhe sinut satunnaisen seksin saamismahdollisuuksien suhteen ovat kaksi erillistä kysymystä. Deittailu on miehille täynnä pettymystä eikä siihen lopputulokseen päätyäkseen tarvitse olla edes lyhyt. Aloitteentekijä väistämättä kohtaa valtavan määrän pettymyksiä - ne harvat aloitteen tekoa kokeilleet naiset ovat reportoineet ihan samaa. Tulee tunne ettei kelpaa kenellekään vaikka totuus olisi toinen. Tulee sadat tuhannet pakit vaikka mies/nainen olisi ihan ok ja itseasiassa kelpaisi jollekulle enemmän kuin hyvin. Yhdistetään tähän se että naiset karttavat vaistomaisesti miehiä jotka vaikuttavat epävarmoilta, ja kierrettä on vaikea katkaista.
Toiseksi naiset ovat miehiä valikoivampia ja vähemmän suoraviivaisia. Tietyt tekijät nostavat miehen "markkina-arvoa" keskimäärin, toiset laskevat mutta pakkien määrä ei kerro suoraan siitä ettei kelpaa kenellekään. Tilanteet joissa kaksi naista ihastuvat samaan mieheen ovat harvinaisia verrattuna siihen kuinka monelle miehelle näemmä kelpaisi sama nainen - kukaan johon minä olen ihastunut ei ole näyttänyt kaverieni silmissä juuri miltään. Edes todella hyvännäköiset ja menestyneet miehet eivät voi saada ketä tahansa - komeiksi hehkutetuista miehistä juuri kehenkään en itse koskisi tikullakaan.
En osaa sanoa tuletko kelpaamaan koskaan kenellekään mutta kenttätulokset etenkään jostain baarista eivät kerro totuutta. Huonoin asia kannaltasi on että juuri parempiakaan "virallisia" tapaamispaikkoja ei ole: nettideittailu toimii juuri samoin kuin baaritkin sillä sielläkin päätökset puhua tai olla puhumatta jollekulle tehdään turhan nopeasti. Jos et tutustu kovin moniin naisiin virallisten iskupaikkojen ulkopuolella etkä pysty pelaamaan ulkonäkökortilla juuri ollenkaan, olet tosi huonossa asemassa löytämään ketään. Saatat siis hyvin jäädä yksin yksinkertaisesti siksi että sinuun todella tutustumaan pääsevien naisten määrä on pieni. Tai sitten saattaa olla ettet oikeasti kelpaa kenellekään mutta ei sitä kyllä voi etukäteen sanoa.
Tämä menee kyllä sukupuolilla juuri päinvastoin. Eli yleensä kyllä läjä naisia on kiinnostuneita juuri siitä samasta miehestä. Miehillä se menee enemmänkin niin että monesta naisesta ollaan kiinnostuneita ja nähdään potentiaalisina kumppaneina koska ei olla yhtä valikoivia kuin naiset.
Ymmärsit pointtini väärin. Ensinnäkään en puhunut baareista minkä huomaat kyllä jos luet ajatuksella vähemmän väsyneenä. Jos puhutaan ympyröistä joissa kaikenlaiset naiset ovat ensinnäkin edustettuina ja joissa he "tuntevat" miehet pitemmältä ajalta ja ovat siis tuttuja heidän elekielensä, ilmeidensä, tempperamentin, tapojen yms. kanssa mutta eivät tunne miehiä sen syvemmin (työpaikka, koulu, harrastus) niin ihastukset kyllä jakaantuvat aika eri tavalla naisten kesken.
Toiseksi et ole oikeassa koska yleensä jos joukolta miehiä kysytään kelpaako joku julkkisnainen ulkonäön puolesta vai ei niin saat aika samanlaisia vastauksia, naisten puolelta taas hajonta on jumalaisesta kamalaan. Tilanne ei muutu yhtään sitä miestä vaihtamalla, mutta jos katsot tarkkaan ja lopetat naisten tasapäistämisen (yksi nainen, kaksi naista, kolme naista...) niin huomaat että erona on että eri naiset äänestivät häntä viehättäväksi. Ja on se tullut nähtyä oikeassakin elämässä eikä siinä ole ollut puhe mistään Bratt Pitteistä vaan jostain toimiston Tapanista jolla on hevosennaama, huonosti leikattu parta ja tupakalta haiseva purkki autona jolla pitää sitten aina väkisin ajaa pienetkin matkat.
Baarista - jos nyt on edes tarpeen perustella miksi siellä homma ei toimi samalla tavalla - haetaan yhden kerran seksiä eikä jumalaista vetovoimaa. Muutenhan ne naiset roikkuisivat vielä nykyaikanakin elämänsä tappiin sen baaripanon perässä. Sieltä iso osa naisista ei myöskään hae edes seksiseuraa.
Sopisikohan tähänkin teemaan tyyneysrukous.
"Jumala suokoon minulle tyyneyttä hyväksyä ne asiat, joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa niitä asioita, joita voin, ja viisautta erottaa nämä toisistaan."
Asiat, joita en voi muuttaa = pituutesi. Naisten reaktiot. Pyri hyväksymään, koska kapinointi näitä vastaan on täysin turhaa.
Asiat, joita voit muuttaa = persoonasi, ihmisyytesi, tapasi kohdella toisia ihmisiä, reaktiosi, elämäsi kaikkine sen iloineen.
Kannattaa suunnata energia niihin asioihin joihin tosiaan voit vaikuttaa. Toisten käytös ei ole tätä sinun vaikuttamisesi aluetta, koskaan, ainoastaan omasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö! Alle 160-senttinen ystäväni etsii nimenomaan lyhyttä miestä. Itsekin olen tällä hetkellä ihastunut yhteen aika lyhyeen jätkään :)
Sinä oletkin se yksi viidestäkymmenestä - ne 49 muuta pitää meitä lyhyitä miehiä täysin olemattomina, naurettavina ja mitä lie.
Jos saat yhden naisen viidestäkymmenestä, niin miksei se riitä? Tuollaisella suhdeluvulla ei luulisi kuitenkaan yksinkään jäävän loppuelämäkseen.
Jos oot pitkä, niin pitää olla myös lihasta, muuten näytät kukkakepiltä. Lyhyellä tämä laihuus ei korostu niin paljon, kun on lyhyet raajat, eikä siksi tarvitse olla niin lihaksikas.
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä ap sitten on? Mun ihana mieheni on vähän yli 170cm. pituudella ei ole mitään väliä ♡
Olen 165 cm eli jo ihan liian lyhyt naisten mieleen.
Okei olet aika lyhyt. Varmasti siitä on haittaa/harmia kumppaninetsintämielessä. Se ei silti ole totaalinen este. Olen 163cm ja mua ei haittaisi jos mies on 165cm. Mielelläänhän sitä ottaisi kaikinpuolin edustavan kumppanin itselleen, mutta pituus on asia, josta tingin ennemmin kuin monista muista seikoista.
N 43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saat yhden naisen viidestäkymmenestä, niin miksei se riitä? Tuollaisella suhdeluvulla ei luulisi kuitenkaan yksinkään jäävän loppuelämäkseen.
Vuosittainen syntyneisyys n. 30000 naista, eli jos paria hakee n. 5 vuoden ikähaarukalla, siinä on 150000 / 50 = 3000 potentiaalista.
Ei siitä ole kysymys että naisia pitää saada nipuittain... tottakai se yksi riittää.
Kysymys on vaan siitä miten suurin osa naisista dissaa lyhyitä miehiä vain ja ainoastaan sen takia että ovat lyhyitä. Useimmille naisille mies voi olla vaikka kuinka mukava ja kiva "mutku se on niin lyhyt" - ja... tämä ajattelutapa on jopa vielä ihan sallittua ja hyväksyttävää. Mutta, jos mies dissaa naisia sen takia että nainen on vaikka lihava niin mies on hirveä sovinistisika ja pinallinen apina jolle ei kelpaa mikään.
Siis, miksi naisille on hyväksyttävää julkisesti dissata miehiä ulkonäöllisesti mutta miehet eivä saa tehdä samaa naisista, siis julkisesti?
Käyttäjä3197 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3197 kirjoitti:
Mitä tarkoitat "naisten saamisella" ja mistä kaverisi ovat niitä saaneet? Baaristako? Siellä haetaan pääosin seksiä ja satunnaisessa seksissä kenenkään fyysisesti vähänkään viallisen osakkeet eivät ole korkealla. Ihan sama onko se "ongelma" pieni vai ei. Tämä johtuu siitä että satunnaisia seksiä haluavia naisia on vähemmän kuin miehiä, joten he voivat aina valita "paremman", ja muilla kuin ulkonäöllisillä tekijöillä tekee siinä aika vähän.
Pilaako yksi virhe sinut kokonaan ja pilaako yksi virhe sinut satunnaisen seksin saamismahdollisuuksien suhteen ovat kaksi erillistä kysymystä. Deittailu on miehille täynnä pettymystä eikä siihen lopputulokseen päätyäkseen tarvitse olla edes lyhyt. Aloitteentekijä väistämättä kohtaa valtavan määrän pettymyksiä - ne harvat aloitteen tekoa kokeilleet naiset ovat reportoineet ihan samaa. Tulee tunne ettei kelpaa kenellekään vaikka totuus olisi toinen. Tulee sadat tuhannet pakit vaikka mies/nainen olisi ihan ok ja itseasiassa kelpaisi jollekulle enemmän kuin hyvin. Yhdistetään tähän se että naiset karttavat vaistomaisesti miehiä jotka vaikuttavat epävarmoilta, ja kierrettä on vaikea katkaista.
Toiseksi naiset ovat miehiä valikoivampia ja vähemmän suoraviivaisia. Tietyt tekijät nostavat miehen "markkina-arvoa" keskimäärin, toiset laskevat mutta pakkien määrä ei kerro suoraan siitä ettei kelpaa kenellekään. Tilanteet joissa kaksi naista ihastuvat samaan mieheen ovat harvinaisia verrattuna siihen kuinka monelle miehelle näemmä kelpaisi sama nainen - kukaan johon minä olen ihastunut ei ole näyttänyt kaverieni silmissä juuri miltään. Edes todella hyvännäköiset ja menestyneet miehet eivät voi saada ketä tahansa - komeiksi hehkutetuista miehistä juuri kehenkään en itse koskisi tikullakaan.
En osaa sanoa tuletko kelpaamaan koskaan kenellekään mutta kenttätulokset etenkään jostain baarista eivät kerro totuutta. Huonoin asia kannaltasi on että juuri parempiakaan "virallisia" tapaamispaikkoja ei ole: nettideittailu toimii juuri samoin kuin baaritkin sillä sielläkin päätökset puhua tai olla puhumatta jollekulle tehdään turhan nopeasti. Jos et tutustu kovin moniin naisiin virallisten iskupaikkojen ulkopuolella etkä pysty pelaamaan ulkonäkökortilla juuri ollenkaan, olet tosi huonossa asemassa löytämään ketään. Saatat siis hyvin jäädä yksin yksinkertaisesti siksi että sinuun todella tutustumaan pääsevien naisten määrä on pieni. Tai sitten saattaa olla ettet oikeasti kelpaa kenellekään mutta ei sitä kyllä voi etukäteen sanoa.
Tämä menee kyllä sukupuolilla juuri päinvastoin. Eli yleensä kyllä läjä naisia on kiinnostuneita juuri siitä samasta miehestä. Miehillä se menee enemmänkin niin että monesta naisesta ollaan kiinnostuneita ja nähdään potentiaalisina kumppaneina koska ei olla yhtä valikoivia kuin naiset.
Ymmärsit pointtini väärin. Ensinnäkään en puhunut baareista minkä huomaat kyllä jos luet ajatuksella vähemmän väsyneenä. Jos puhutaan ympyröistä joissa kaikenlaiset naiset ovat ensinnäkin edustettuina ja joissa he "tuntevat" miehet pitemmältä ajalta ja ovat siis tuttuja heidän elekielensä, ilmeidensä, tempperamentin, tapojen yms. kanssa mutta eivät tunne miehiä sen syvemmin (työpaikka, koulu, harrastus) niin ihastukset kyllä jakaantuvat aika eri tavalla naisten kesken.
Toiseksi et ole oikeassa koska yleensä jos joukolta miehiä kysytään kelpaako joku julkkisnainen ulkonäön puolesta vai ei niin saat aika samanlaisia vastauksia, naisten puolelta taas hajonta on jumalaisesta kamalaan. Tilanne ei muutu yhtään sitä miestä vaihtamalla, mutta jos katsot tarkkaan ja lopetat naisten tasapäistämisen (yksi nainen, kaksi naista, kolme naista...) niin huomaat että erona on että eri naiset äänestivät häntä viehättäväksi. Ja on se tullut nähtyä oikeassakin elämässä eikä siinä ole ollut puhe mistään Bratt Pitteistä vaan jostain toimiston Tapanista jolla on hevosennaama, huonosti leikattu parta ja tupakalta haiseva purkki autona jolla pitää sitten aina väkisin ajaa pienetkin matkat.
Baarista - jos nyt on edes tarpeen perustella miksi siellä homma ei toimi samalla tavalla - haetaan yhden kerran seksiä eikä jumalaista vetovoimaa. Muutenhan ne naiset roikkuisivat vielä nykyaikanakin elämänsä tappiin sen baaripanon perässä. Sieltä iso osa naisista ei myöskään hae edes seksiseuraa.
No Eivätkö naiset sitten roiku myöhemminkin sen baaripanon perään haikaillen? Se että mies saa seksiä tarkoittaa että hän on hyvännäköinen ja eikö naiset ihastu hyvännäköisiin miehiin?
Jos olisi kaksi muuten tosi samanlaista ja mieluista treffikumppania niin valitsisin kyllä sen pidemmän. Joku itseni pituinen mies ei vaan herätä seksuaalisesti sellaisia fiiliksiä kuin pidempi. Kaikki pitkät miehet eivät luonnollisestikaan ole kiinnostavia. Tiedän yhden "lyhyen" miehen 167 jolla on ollut tosi paljon todella kauniita naisia, mutta hän onkin karismaattinen,älykäs ja hyvännäköinen.