Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pituuden puute laskee miehen viehättävyyttä ihan uskomattomasti :(

14.11.2016 |

Lyhyenä miehenä tunnen itseni aika voimattomaksi nostaa omaa viehättävyyttäni että nainen kiinnostuisi. Vaikka eniten tunnen surua siitä että en kelpaa niin ihmettelen myös tätä jonkin verran. Pilaako yksi virheeni siis minut kokonaan? Näköjään sillä se selittäisi miksi nuorempana ihmettelinkin miksi kaikki ystäväni saikin naisia ja minä jäin yksin. Tulikin myöhemmin tämä lyhyys aika puskista kun aloin enemmän kiinnittämään huomiota naisten puheisiinkin tästä asiasta. Esim. näillä keskustelupalstoillakin huomaa sen kun naiset yleensä ovat pettyneitä miehessä juurikin siihen että tämä on luultua lyhyempi.

Kommentit (125)

1/125 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on pakkomielle tuosta pituudesta, olet tehny siitä lukuisia aloituksia. Get over it ja hanki karisma.

2/125 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2972 kirjoitti:

Sinulla on pakkomielle tuosta pituudesta, olet tehny siitä lukuisia aloituksia. Get over it ja hanki karisma.

En ole kyllä itse tehnyt. Tiedän kyllä että täällä on tämän asian tuonut muitakin esille. Ja kyllä pituus siihen karismaattisuuteenkin vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/125 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan totta. Mulla oli nuorempana yksi lähes parimetrinen kaveri ja hänellä kyllä riitti tyttöjä liiaksi asti.

4/125 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Onhan se ihan totta. Mulla oli nuorempana yksi lähes parimetrinen kaveri ja hänellä kyllä riitti tyttöjä liiaksi asti.

Olisi se kyllä Jumalan lahja syntyä pitkäksi mieheksi. Silloin olisi ihan vapaat kädet naisten kanssa. Valinnanvaraa jopa löytää se todellinen rakkaus. Ilmeisesti tuo pituus on myös edellytys sille että miestä edes pidetään komeana.

5/125 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

mammanpoika kirjoitti:

Olisi se kyllä Jumalan lahja syntyä pitkäksi mieheksi. Silloin olisi ihan vapaat kädet naisten kanssa. Valinnanvaraa jopa löytää se todellinen rakkaus. Ilmeisesti tuo pituus on myös edellytys sille että miestä edes pidetään komeana.

Jos se yhtään lohduttaa, niin hänellä oli myös selkäkipuja tuon pituutensa takia.

6/125 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

mammanpoika kirjoitti:

Jos se yhtään lohduttaa, niin hänellä oli myös selkäkipuja tuon pituutensa takia.

Olisi aika pientä verrattuna sen hyötyihin. Pituuden runsaus nostaa sinut ylivoimaiseen asemaan mutta sen vähyys taas toivottamaan asemaan pariutumista ajatellen...

7/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2771 kirjoitti:

mammanpoika kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

mammanpoika kirjoitti:

Olisi aika pientä verrattuna sen hyötyihin. Pituuden runsaus nostaa sinut ylivoimaiseen asemaan mutta sen vähyys taas toivottamaan asemaan pariutumista ajatellen...

Sinkkuna olemisessa on kuitenkin hyviä etuja. Ei tarvitse mielyttää ketään ja pärjää hyvin pienelläkin rahalla. Saa itse käyttää rahansa mihin huvittaa.

8/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi kirjoitella rauhassa kaikki yöt av:lla, eikä kukaan tule moittimaan.

9/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat "naisten saamisella" ja mistä kaverisi ovat niitä saaneet? Baaristako? Siellä haetaan pääosin seksiä ja satunnaisessa seksissä kenenkään fyysisesti vähänkään viallisen osakkeet eivät ole korkealla. Ihan sama onko se "ongelma" pieni vai ei. Tämä johtuu siitä että satunnaisia seksiä haluavia naisia on vähemmän kuin miehiä, joten he voivat aina valita "paremman", ja muilla kuin ulkonäöllisillä tekijöillä tekee siinä aika vähän.

Pilaako yksi virhe sinut kokonaan ja pilaako yksi virhe sinut satunnaisen seksin saamismahdollisuuksien suhteen ovat kaksi erillistä kysymystä. Deittailu on miehille täynnä pettymystä eikä siihen lopputulokseen päätyäkseen tarvitse olla edes lyhyt. Aloitteentekijä väistämättä kohtaa valtavan määrän pettymyksiä - ne harvat aloitteen tekoa kokeilleet naiset ovat reportoineet ihan samaa. Tulee tunne ettei kelpaa kenellekään vaikka totuus olisi toinen. Tulee sadat tuhannet pakit vaikka mies/nainen olisi ihan ok ja itseasiassa kelpaisi jollekulle enemmän kuin hyvin. Yhdistetään tähän se että naiset karttavat vaistomaisesti miehiä jotka vaikuttavat epävarmoilta, ja kierrettä on vaikea katkaista.

Toiseksi naiset ovat miehiä valikoivampia ja vähemmän suoraviivaisia. Tietyt tekijät nostavat miehen "markkina-arvoa" keskimäärin, toiset laskevat mutta pakkien määrä ei kerro suoraan siitä ettei kelpaa kenellekään. Tilanteet joissa kaksi naista ihastuvat samaan mieheen ovat harvinaisia verrattuna siihen kuinka monelle miehelle näemmä kelpaisi sama nainen - kukaan johon minä olen ihastunut ei ole näyttänyt kaverieni silmissä juuri miltään. Edes todella hyvännäköiset ja menestyneet miehet eivät voi saada ketä tahansa - komeiksi hehkutetuista miehistä juuri kehenkään en itse koskisi tikullakaan.

En osaa sanoa tuletko kelpaamaan koskaan kenellekään mutta kenttätulokset etenkään jostain baarista eivät kerro totuutta. Huonoin asia kannaltasi on että juuri parempiakaan "virallisia" tapaamispaikkoja ei ole: nettideittailu toimii juuri samoin kuin baaritkin sillä sielläkin päätökset puhua tai olla puhumatta jollekulle tehdään turhan nopeasti. Jos et tutustu kovin moniin naisiin virallisten iskupaikkojen ulkopuolella etkä pysty pelaamaan ulkonäkökortilla  juuri ollenkaan, olet tosi huonossa asemassa löytämään ketään. Saatat siis hyvin jäädä yksin yksinkertaisesti siksi että sinuun todella tutustumaan pääsevien naisten määrä on pieni. Tai sitten saattaa olla ettet oikeasti kelpaa kenellekään mutta ei sitä kyllä voi etukäteen sanoa.

Vierailija
10/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vain tiedostaa että maailma on epäreilu ja mitä nopeammin sisäistää sen ja alkaa kehittää itseään suremisen sijaan, sitä paremmat mahdollisuudet on olla onnellinen niillä korteilla mitkä on jaettu. Mies ei saa seuraa surkuttelemalla; nainen kyllä. Surkuttelu ja itsesääli on myös normaali ja tarpeellinen osa elämää ja sitä voi harrastaa netissä; sitten kun menee ihmisten ilmoille pitää taas kaivaa se taistelija esiin.

Haasteet kuten lyhyys voivat vahvistaa luonnetta tavalla, joka jää helpolla päässeiltä kokematta. Siispä hujoppi voi romahtaa kuten korttitalo kun saa osakseen kritiikkiä eivätkä kaikki vain ihaile hänen luittensa pituutta, kun taas pätkä saattaa pysyä järkähtämättömänä kalliona, koska on tottunut olemaan altavastaaja.

11/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä 29 plus 1 voisi oikeastaan luulla älykkääksi jos ei lasketa lievää naisvihamielisyyttä/arvostuksen puutetta joka toisinaan nostaa päätään. Kyllähän rohkeus ja sinnikkyys ja tietty sisäinen vahvuus nimenomaan on kovaa valuuttaa eikä sitä hankita helpolla elämällä.

12/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3197 kirjoitti:

Mitä tarkoitat "naisten saamisella" ja mistä kaverisi ovat niitä saaneet? Baaristako? Siellä haetaan pääosin seksiä ja satunnaisessa seksissä kenenkään fyysisesti vähänkään viallisen osakkeet eivät ole korkealla. Ihan sama onko se "ongelma" pieni vai ei. Tämä johtuu siitä että satunnaisia seksiä haluavia naisia on vähemmän kuin miehiä, joten he voivat aina valita "paremman", ja muilla kuin ulkonäöllisillä tekijöillä tekee siinä aika vähän.

Pilaako yksi virhe sinut kokonaan ja pilaako yksi virhe sinut satunnaisen seksin saamismahdollisuuksien suhteen ovat kaksi erillistä kysymystä. Deittailu on miehille täynnä pettymystä eikä siihen lopputulokseen päätyäkseen tarvitse olla edes lyhyt. Aloitteentekijä väistämättä kohtaa valtavan määrän pettymyksiä - ne harvat aloitteen tekoa kokeilleet naiset ovat reportoineet ihan samaa. Tulee tunne ettei kelpaa kenellekään vaikka totuus olisi toinen. Tulee sadat tuhannet pakit vaikka mies/nainen olisi ihan ok ja itseasiassa kelpaisi jollekulle enemmän kuin hyvin. Yhdistetään tähän se että naiset karttavat vaistomaisesti miehiä jotka vaikuttavat epävarmoilta, ja kierrettä on vaikea katkaista.

Toiseksi naiset ovat miehiä valikoivampia ja vähemmän suoraviivaisia. Tietyt tekijät nostavat miehen "markkina-arvoa" keskimäärin, toiset laskevat mutta pakkien määrä ei kerro suoraan siitä ettei kelpaa kenellekään. Tilanteet joissa kaksi naista ihastuvat samaan mieheen ovat harvinaisia verrattuna siihen kuinka monelle miehelle näemmä kelpaisi sama nainen - kukaan johon minä olen ihastunut ei ole näyttänyt kaverieni silmissä juuri miltään. Edes todella hyvännäköiset ja menestyneet miehet eivät voi saada ketä tahansa - komeiksi hehkutetuista miehistä juuri kehenkään en itse koskisi tikullakaan.

En osaa sanoa tuletko kelpaamaan koskaan kenellekään mutta kenttätulokset etenkään jostain baarista eivät kerro totuutta. Huonoin asia kannaltasi on että juuri parempiakaan "virallisia" tapaamispaikkoja ei ole: nettideittailu toimii juuri samoin kuin baaritkin sillä sielläkin päätökset puhua tai olla puhumatta jollekulle tehdään turhan nopeasti. Jos et tutustu kovin moniin naisiin virallisten iskupaikkojen ulkopuolella etkä pysty pelaamaan ulkonäkökortilla  juuri ollenkaan, olet tosi huonossa asemassa löytämään ketään. Saatat siis hyvin jäädä yksin yksinkertaisesti siksi että sinuun todella tutustumaan pääsevien naisten määrä on pieni. Tai sitten saattaa olla ettet oikeasti kelpaa kenellekään mutta ei sitä kyllä voi etukäteen sanoa.

Ihmettelenkin miten ihmiset jaksaa vaivautua tekemään niin paljon pariutumisen eteen töitä. Jo pelkkä pakkien saaminen on sen verran ikävää, etten viitsisi jo pelkästään sen takia tehdä alotteita kuin ihan muutaman kappaleen juuri tasan tarkkaan ainoastaan niille ketkä todella kiinnostavat.

Itse pidin pari vuotta netti-ilmoitusta ja kävin yhden kerran treffeillä ja tein muutaman aloitteen. En ole treenaillut mitään sixpäkkiä, tai yrittänyt nostaa statustani. Ei vaan jaksa niin paljon kiinnostaa. Mun puolesta voidaan vaikka kuolla sukupuuttoon koko ihmiskunta, enemmin kuin että alan nähdä tämän enemmän vaivaa asian eteen.

13/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Käyttäjä3197 kirjoitti:

Ihmettelenkin miten ihmiset jaksaa vaivautua tekemään niin paljon pariutumisen eteen töitä. Jo pelkkä pakkien saaminen on sen verran ikävää, etten viitsisi jo pelkästään sen takia tehdä alotteita kuin ihan muutaman kappaleen juuri tasan tarkkaan ainoastaan niille ketkä todella kiinnostavat.

Itse pidin pari vuotta netti-ilmoitusta ja kävin yhden kerran treffeillä ja tein muutaman aloitteen. En ole treenaillut mitään sixpäkkiä, tai yrittänyt nostaa statustani. Ei vaan jaksa niin paljon kiinnostaa. Mun puolesta voidaan vaikka kuolla sukupuuttoon koko ihmiskunta, enemmin kuin että alan nähdä tämän enemmän vaivaa asian eteen.

No ei kai sitä kannatakaan kiduttaa itseään jos asia ei ole tarpeeksi tärkeä. En usko että ihmiskunta kuolee sukupuuttoon - lähinnä sinkkuuntuu ja se ei ole ennenkään estänyt lapsia haluavia hankkimasta niitä. Minäkin pidän deittailusta taukoa siksi että ottaa yksinkertaisesti liikaa päähän koko homma ja arvostan omaa mielenrauhaa. Tämä siitä huolimatta ettei yksin ole kivaa, mutta jokin raja on oltava.

Vierailija
14/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin lyhyt ja laiha mies tässä: Varmaan jäät ilman, jos pyörit vaan siinä omassa lyhyyskompleksissasi. Suomessa on yli kaksi miljoonaa naista, ei sun tarvitsekaan miellyttää niistä kaikkia, yhdellä pärjää ihan mainiosti. Mutta lyhyyttäsi valittamalla et kyllä saa sitä yhtäkään, että koita jotain muuta tapaa.

Vierailija
15/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitä seuraa tosiaan löytää nipuittain? Väittäisin että se on suurempi ongelma naisten kanssa. Usein nainen kuitenkin haluaisi olla juuri SE oikea. Sitoutumalla saa sitoutumista.

Terveisin yksiavioisen miehen vaimo, joka ei sekuntiakaan mieti arjessa kummankaan pituutta.

Vierailija
16/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaikkien mielestä laske. Mulle itselleni miesten pituus on ollut aina yhdentekevä asia. Olen ollut ihastunut sekä pitkiin että lyhyisiin (itseni pituisiin) miehiin. Olen itse 160 cm.

Vierailija
17/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut palstalta naisten antamista pakeista. Parikymppinen poikani on aloittanut opiskelut ja ilmeisesti myös baareissa käynnin. Hän sanoo lähestyvänsä illan aikana useita naisia. Pakkeja ei kuulemma ole tullut koskaan. Hän kuulemma ojentaa kätensä ja esittelee itsensä ja siitä se juttu lähtee. Käytöstavoista on hyötyä.

Vierailija
18/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa mun poikaystävistä on ollut aika lyhyitä, mieheän pituudella ei ole mulle oikeastaan mitään merkitystä. Jos jotain, niin mieluummin lyhyt kuin pitkä

mies - on kivempi nähdä toisen naama kun juttelee. :) Ja tuskin olen ainoa nainen, joka näin ajattelee.

Muuten, Prince oli minusta maailman kuumin mies aikanaan, ja oikeastaan ihan kuolemaansa saakka, ja hänellä oli pituutta vain noin 160 cm. :)

19/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut palstalta naisten antamista pakeista. Parikymppinen poikani on aloittanut opiskelut ja ilmeisesti myös baareissa käynnin. Hän sanoo lähestyvänsä illan aikana useita naisia. Pakkeja ei kuulemma ole tullut koskaan. Hän kuulemma ojentaa kätensä ja esittelee itsensä ja siitä se juttu lähtee. Käytöstavoista on hyötyä.

Mua tuli kerran kättelemään ja esittäytymään joku ruokakaupan ulkopuolella, olin "vau mikä mies" ja olisin ilman muuta lähtenyt tutustumaan siihen jos en olisi ollut varattu :D

Vierailija
20/125 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisko?