Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pituuden puute laskee miehen viehättävyyttä ihan uskomattomasti :(

14.11.2016 |

Lyhyenä miehenä tunnen itseni aika voimattomaksi nostaa omaa viehättävyyttäni että nainen kiinnostuisi. Vaikka eniten tunnen surua siitä että en kelpaa niin ihmettelen myös tätä jonkin verran. Pilaako yksi virheeni siis minut kokonaan? Näköjään sillä se selittäisi miksi nuorempana ihmettelinkin miksi kaikki ystäväni saikin naisia ja minä jäin yksin. Tulikin myöhemmin tämä lyhyys aika puskista kun aloin enemmän kiinnittämään huomiota naisten puheisiinkin tästä asiasta. Esim. näillä keskustelupalstoillakin huomaa sen kun naiset yleensä ovat pettyneitä miehessä juurikin siihen että tämä on luultua lyhyempi.

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne ja karisma korvaa paljon puuttuvaa pituutta. Tuttuni sai naisen aina kun halusi, koska osasi puhua ja oli itsevarma.

Vierailija
122/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän niitä lapsina ja minulla ei ole mitään seksuaalista kiinnostusta lapsiin ei edes yläasteikäisiin.

Paskaapa jauhat. Ei ne geenit nyt ihan noin selkeästi jakaudu. Pitkällä voi olla lyhyt lapsi ja päinvastoin.

Sulla on fetissi, eikä mikään normaali ihmiskäsitys pituuden suhteen.

Lisäksi hän on ilmeisesti melko tyhmä. Ei kukaan täysijärkinen pidä vaikka jotain alle 180 senttistä miestä lapsena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asenne ja karisma korvaa paljon puuttuvaa pituutta. Tuttuni sai naisen aina kun halusi, koska osasi puhua ja oli itsevarma.

Itsevarmuus ja puheet eivät ratkaise mitään ellei sille ole katetta.

Vierailija
124/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse päälle 150cm nainen ja pituuteni on ollut aina pieni ongelma minulle. Kun aloin tapailla miestäni ensin ihan kaverimielessä, en kiinnittänyt edes huomiota hänen pituuteensa. Hän on päälle 190cm. Jossain vaiheessa ihmiset sanoivat että ollaan kuin majakka ja perävaunu kun liikutaan yhdessä. Sitten vasta tajusin että hän on "normaalia" pidempi. Ja hän on varmaan ensimmäinen ihminen kuka ei ole minulle pituudestani mitään maininnut. Olen sitä mieltä että jos ihmiseen rakastuu tai ihastuu, tällaisia asioita ei tule edes ajatelleeksi.

Miksi kaltaisianne yhdistelmiä on olemassa ja liikkuu ulkona niin paljon jopa minun pikkuveli lähes 2 metriä sortui luokan pienimpään tyttöön joka sentään oli kuitenkin päälle 150 senttiä just ja just.

Itse asiassa minua täällä pidetään pituus rasistina, kun en pidä pikkumiehiä mitentenkään kiinnostavavina.

Ihan tarpeeksi on minua kouluaikana pojat kiusanneet pituudesta, ja jos näen sellaisen kymmenen senttiä itseäni lyhyemmän miehen, niin se putoaa suoraan noiden muinaisten kiusaajien kategoriaan.

Se vaan viuttaa että naisilla ei ole mitään pituusrajoja kuin missikilpailuissa.

Pienikin nainen voi viedä upean pitkän miehen.

Vierailija
125/125 |
17.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset luulevat, että iso ja pitkä mies suojelee. Oikeastihan se ei näin ole, mutta tämä on jotain biologispsykologispaskaa, mikä vaan toimii näin.

Naiset tietävät että pitkät miehet saavat pitkiä lapsia ja pitkät pojat saavat helposti naisia, joten naisen omatkin geenit etenevät, siksi naiset suosivat pitkiä miehiä, jos nyt jotain bilsantuntia haluat bylsimisen ympärille rakentaa.

Monet sellaisetkin naiset, jotka eivät suunnittele edes lisääntymistä pitävät pitkistä ja komeista miehistä, olisko se vaan että ne on kiinnostavampia ja kiihottavampia. En edes tiedä ovatko pitkät miehet parempia vai huonompia sängyssä, kun ei kiinnosta edes umpikännissä alle 180 senttiset menninkäiset seksuaalisesti millään tavalla. Pidän niitä lapsina ja minulla ei ole mitään seksuaalista kiinnostusta lapsiin ei edes yläasteikäisiin.

Noh itse sain lyhyen miehen kirouksen lyhyeltä äidiltäni vaikka isä on lähes kaksi metrinen. Eli jos lyhyistä miehistä halutaan eroon niin niitä lyhyitä naisiakin pitäisi välttää miesten.

Ei lyhyistä miehistä "pääse eroon". Jos aloitetaan jokin rodunjalostus että saadaan alle 185-senttiset pois, sadan vuoden päästä 185-senttinen mies itkee olevansa liian lyhyt naisille. Kun kaikki muut ovat pidempiä.