Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin alkuvuodesta e-pillerit ja voi HERRANJUMALA...

Vierailija
14.11.2016 |

Olen 27-vuotias ja lopettanut e-pillerit alkuvuodesta. En ole koskaan pitänyt itseäni erityisen haluttomana, seksiä on ollut parisuhteessa tasaisesti.

Mutta nyt ilman pillereitä... Voi hyvä LUOJA näitä himoja! :D Ihan naurattaa itseäni minkälainen "eläin" sitä näköjään biologisesti kuitenkin vain on. Ennen ovulaatiota about viikon ajan katselen kaikkia miehiä (no ok en ihan kaikkia) himokkaasti enkä pysty keskittymään. Ovulaation hetkellä ja sitä ennen voisin harrastaa seksiä varmaan 20 kertaa päivässä!

Ja mikä ihme siinä on että himoitsen sellaisia supermaskuliinisia miehiä?

Ah, en ikinä palaa pillereihin!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Seksielämä ehkäisykapselin aikana oli lähes nollan luokkaa. Ei enää ikinä.

Meillä menty kumin kanssa jo pari vuotta. Ei haluta vauvaa (vaikka ei kai se mikään katastrofi olisi) eikä kyllä ole sen suhteen kumin kanssa mitään ongelmiakaan ollut. :) Suosittelen! Ja tietenkin jos kumi menee rikki, niin se on helppo huomata ja käydä hakemassa jälkiehkäisy. Meillä ei tosin ole ollut siihen ikinä tarvetta ja pidänkin kumia hyvin toimivana ehkäisykeinona myös avioliitossa.

22/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta seksi on silloin kun vauva saa tulla jos on tullakseen, ja raskausaikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä hormoneihin on pakko palata vaihdevuosissa, jos kuuluu siihen joukkoon, joka saa pahoja oireita. Olein nymfomaani ennen sitä, nyt onneksi himot pikkuhijlaa mullakin hävinneet, kun mies on ruvennut jo jokin aika sitten täysin haluttomaksi. Varmaan hän tarvitsisi testosteronia.

Vierailija
24/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

...palsta mammoille vahinkoja.. No harvemmin. Jos miehet ei halua lapsia, kehittäköön ehkäisyn. Minusta seksi himokkaana ja vauvat on kiva asia, ai kun osuu hienosti yks yhteen.

Sterilointi, lekuri häärää hetkisen puukon kanssa ja se on siinä.

Vierailija
25/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole kierukan kanssa huomannut samaa. Mielialanvaihteluja toki on.

Pointti onkin, että huomaat vasta kun luovut siitä ;)

Vierailija
26/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan! Oon ollut nyt vuosis sinkkuna ja ajattelin että turha syödä pillereitä. Lopetin ne ja voi luoja sitä panetusta, 247 kamalat himit. Mun oli pakko alottaa pillerit uudelleen kun en kestänyt sitä oloa. :D

Nyt on taas "normaali" olo.

Vierailija
28/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt koskaan pillereitä, enkä uskalla aloittaa niitä, koska pelkään, että himot muuttuvat ja en enää tunne kehoani.

Vierailija
29/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vähän haikea olo, kun lukee tätä. Syöttääköhän joku mulle salaa pillereitä, kun ei mulla ole tuollaista.

Vierailija
30/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole kierukan kanssa huomannut samaa. Mielialanvaihteluja toki on.

Pointti onkin, että huomaat vasta kun luovut siitä ;)

Tässä ei nyt tarkennettu, onko kyseessä hormonaalinen kierukka vai kuparikierukka. Todennäköisesti kuparikierukka ja sehän ei sisällä hormonia eikä vaikuta libidoon, kostumiseen, himokkuuteen jne.

Vierailija
31/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin päästä itsekin e-pillereistä irti, mutta joka kerran kun lopetan minulle räjähtää hirveä akne ja kovat kuukautiskivut.

N22

Vierailija
32/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö....

Vierailija
33/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit on erittäin tehokas ehkäisykeino, itse jaksoin peräti kuukauden syödä. Kertaakaan ei tehnyt kuukauden aikana mieli, päähän sattui joka päivä, tiputteluvuotoa oli joka päivä, limakalvot kuivat ja kipeät jne. Minipillereitä jaksoin käyttää peräti 3 kuukautta, olin jatkuvasti turvonnut ja tunsin itseni joksikin valaaksi, tuli finnejä, mieliala oli normaalia huonompi, tiputteluvuotoa oli jatkuvasti.

Ei enää ikinä hormonaalista ehkäisyä kiitos. Jos miehelle ei kelpaa kondomin kanssa etsiköön jonkun toisen muijan.

Vierailija
34/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n tarina voisi olla omasta kynästäni.. :D Lopetin pari vuotta sitten pillerit, ja voi luoja mikä taivas siitä aukesi! Olin kyllä hyvin aktiivinen pillereitä syödessänikin, mutta nykyään saan aina todella isoja ja järisyttäviä orgasmeja ja yleensä useampia. Aiemmin orgasmit saattoi olla työn alla. Lisäksi allekirjoitan myös tuon että himottaa kaikki ihan hulluna, huomaan myös ajattelevani seksiä työpaikan miesten kanssa, olenkin ajatellut että voi kun he tietäs mun ajatukset, hulluna pitäis!! Ja musta tuntuu että ei kai muut tällä tavalla ajattele! :D Jo pelkkä miehen tuoksu/haju saattaa saada ihan hirveän himon että "voi kun tuo nyt tuis kalu kovana panemaan mua vaikka jonnekin siivouskomeroon!!". Ja olen siis naimisissa, ja ihan uskollinen, paitsi ajatustasolla ovulaation aikana! 

Kerran olin vaateostoksilla ja ajattelin sovituskopissa että jos nyt joku mies tulis mua tänne panemaan niin en estelis! No fantasian tasolla tuokin ajatus toki oli. Mutta tarkoitan vain, että kyllä ne naisten luonnolliset hormonit on ihan eri luokkaa kuin pillereillä turrutetut naiset! 

Ja olen saman huomannut, että kun ovuloin, tuntuu kuin vetäisin miehiä puoleeni. Ja tämä on ihan faktaa, kyllä ne katselee ja perässä kulkee ja flirttaa töissä ihan eri tavalla. 

Ja kotona jos mies on töissä, on pakko purkaa paineet itse. Tällöin myös ajatusmaailma rauhoittuu.. ;)

Nyt elän juuri PMS-vaihetta jolloin taas mikään eikä kukaan ei kiinnosta ja kaikki vituttaa. 

Ah tätä naisen elämän ihanuutta! :') 

Vierailija
35/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma on se että miehet ei suostu käyttämään kumia ja minä en pillereitä

Vierailija
36/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos

Vierailija kirjoitti:

ongelma on se että miehet ei suostu käyttämään kumia ja minä en pillereitä

Jos mies ei käytä kumia, mies saa olla ilman. Ota klitoriskiihotin esiin ja hoitele itsesi sillä, problem solved 😜

Vierailija
37/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuvaili kutakuinkin tyhjentävästi e-pillereiden lopettamisen vaikutuksen. Noin se menee. Pillereistä eroon vaan muutkin!

...paitsi meille onnekkaille, joilla iho RÄJÄHTÄÄ ilman.

Vierailija
38/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh aikamoisia tarinoita. Mulla ei kyllä kauheasti ole ongelmia haluttomuuden kanssa, vaikka vuosikymmen pillereiden syöntiä taustalla.

Voi sekin vaikuttaa, että olen niin tottunut, ja se että syön pillereitä kokonaan ilman taukoja, joten samanlaista kiertoakaan ei ole.

Vierailija
39/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia olisi kivaa, jos pää on sekaisin ja panettaa koko ajan??? Kuukautiset tulee kolmen viikon välein ja lomamatkojen ym. takia hirveä sumpliminen, ettei matkalla tarvi kärsiä menkoista. Akne, kuukautiskivut vaivaa. Joo, pillereistä tulee varmaan jkv haluttomuutta mutta kaikki niiden edut menee kyllä kaniseksin edelle. Ei haittaa yhtään, jos ei seksi pyöri päässä koko ajan, elämässä kun on niin paljon muutakin. 1-2 krt/vko on ihan sopiva tahti, ei kiitos yhtään lisää.

Vierailija
40/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joskus kokeilin joitakin hormonaalisia ehkäisyjä, huomasin heti sellaisia haittavaikutuksia etten voinut käyttöä jatkaa. Esimerkiksi paikat kuivui ja tunnepuuskat oli sellaisia ettei koskaan ennen. Ihan järkyttävää, ei enää koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi