Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin alkuvuodesta e-pillerit ja voi HERRANJUMALA...

Vierailija
14.11.2016 |

Olen 27-vuotias ja lopettanut e-pillerit alkuvuodesta. En ole koskaan pitänyt itseäni erityisen haluttomana, seksiä on ollut parisuhteessa tasaisesti.

Mutta nyt ilman pillereitä... Voi hyvä LUOJA näitä himoja! :D Ihan naurattaa itseäni minkälainen "eläin" sitä näköjään biologisesti kuitenkin vain on. Ennen ovulaatiota about viikon ajan katselen kaikkia miehiä (no ok en ihan kaikkia) himokkaasti enkä pysty keskittymään. Ovulaation hetkellä ja sitä ennen voisin harrastaa seksiä varmaan 20 kertaa päivässä!

Ja mikä ihme siinä on että himoitsen sellaisia supermaskuliinisia miehiä?

Ah, en ikinä palaa pillereihin!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä helvetin takia olisi kivaa, jos pää on sekaisin ja panettaa koko ajan??? Kuukautiset tulee kolmen viikon välein ja lomamatkojen ym. takia hirveä sumpliminen, ettei matkalla tarvi kärsiä menkoista. Akne, kuukautiskivut vaivaa. Joo, pillereistä tulee varmaan jkv haluttomuutta mutta kaikki niiden edut menee kyllä kaniseksin edelle. Ei haittaa yhtään, jos ei seksi pyöri päässä koko ajan, elämässä kun on niin paljon muutakin. 1-2 krt/vko on ihan sopiva tahti, ei kiitos yhtään lisää.

Mulle tuli aknea pillereistä, samoin muutakin epämukavaa. Ei mitään positiivista vaikutusta itselleni niistä.

Vierailija
42/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin päästä itsekin e-pillereistä irti, mutta joka kerran kun lopetan minulle räjähtää hirveä akne ja kovat kuukautiskivut.

N22

Vähän sama kokemus mullakin. Yritin joskus vaihtaa edes vähän matalahormonisempaan pilleriin mutta sekin jo riitti laukaisemaan ihan järkyttävän aknen, oli pakko ottaa takaisin ne vanhat pillerit :(

N23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun kai vähemmistöön, kun pillerit ei vaikuta haluihin tippaakaan, mutta vähentää mielialanvaihteluita, vatsavaivoja ja aknea. Kuukautisetkin on niukemmat ja lähes kivuttomat. Olen edelleen tyytyväinen käyttäjä.

Vierailija
44/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joskus kokeilin joitakin hormonaalisia ehkäisyjä, huomasin heti sellaisia haittavaikutuksia etten voinut käyttöä jatkaa. Esimerkiksi paikat kuivui ja tunnepuuskat oli sellaisia ettei koskaan ennen. Ihan järkyttävää, ei enää koskaan.

Minullakin samat oireet aloittamisen yhteydessä, mutta ne katosi pian. Voin pillerien kanssa paljon paremmin kuin ilman.

Vierailija
45/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 37 ja käyttänyt vuoden verran e-pillereitä alle parikymppisenä, hyvin vähän siis. Sen jälkeen kokemusta on vain luomuhormoneista, ja musta tuo hillitön ovulaatiopanetus on kyllä kiusallinen siinä mielessä, että se vie keskittymiskyvyn ihan totaalisesti. Mitään muuta ei ole pariin päivään mielessä kuin naiminen, ja niinä päivinä miehet _haistaa_. Posteljooni houkuttaa ja puutteessa voisi nylkyttää vaikka naapurin polkupyörää. Mulla on kyllä mielialanvaihteluita ja arat rinnat menkkojen aikaan, mutta ne sentään eivät häiritse keskittymistä esim. työhön :D

Vierailija
46/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut e-pillereiden suurimman ehkäisyvaikutuksen olevan siinä, ettei tyttöystävä halua enää lainkaan seksiä. Hyvin toimii meillä siis.

Hahhah onneksi ollaan yksilöitä kaikki! :D Itsellä on pillerit ja seksiä on vähintään kerran päivässä. Välillä mies on ihmeissään miten nainen voikin olla aina.. No, märkä. :D

Vierailija
47/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ja sitten otetaan käyttöön "varmat päivät" ja tullaan palstalle ihmettelemään, kun kävi vahinko.

Kondomi on keksitty ja on huolellisesti käytettynä erittäin hyvä ehkäisyväline.

Niin on, naisillekin on kehitetty oma kondomi. Tasa-arvon nimessä käytätte vuorotellen naisten ja miesten kondomia?

Vierailija
48/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt itsekin lopetin e-renkaan vähän vahingossa, kun unohdin uusia sen reseptin ajoissa. Ei huvittaisi yhtään edes uusia, mutta mies kitisee kortsusta.

Odotan vaan just tota panetustunnetta ..

Vierailija
49/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi lopettaa hormonaalista ehkäisyä, koska en luota hormonittomiin vaihtoehtoihin. Ja lapsi on ehdoton no no.

Vierailija
50/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en haluaisi lopettaa hormonaalista ehkäisyä, koska en luota hormonittomiin vaihtoehtoihin. Ja lapsi on ehdoton no no.

Yhdynnänkin voi lopettaa. Voi sitä seksiä harrastaa kuinkin tavoin. Sitte 30-vuotiaana sterilisaatioon.

Vierailija
51/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mullakin iho räjähti ensin, mutta sitten kun olin ollut ilman pillereitä n. 4kk niin iho rauhottui... ja nyt on ihan tosi ok!

Ja ei muakaan nyt IHAN 24/7 paneta :D Mutta ennen ovulaatiota niin voi hyvä jumala!!

Ap

Vierailija
52/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin saman, kun jätin pillerit pois vauvaa yrittäessämme. Olin syönyt pillereitä 10 vuotta putkeen,eikä mulla ollit aavistustakaan, että mulla vois olla sellaisia himoja! Yhdestä elämäni parhaasta seksikerrasta sai sitten lapsemmekin alkunsa.

Nyt olen palannut pillereihin, eikä seksi enää juurikaan kiinnosta:(

Vierailija
53/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen seksin pitäisi kauheasti koko ajan kiinnostaa? Jos lapset on ehdottomasti tehty ja elämässä on kaikenlaista muutakin, kuten vaativia töitä, omia ja puolison ja lasten harrastuksia, perheen ja kodin pyöritystä, miksi sitä seksiä ja panetusta ja hormonihöyryä pitäisi olla jatkuvasti? Toki sitä sen verran saa olla, että parisuhde toimii mukavasti mutta että koko ajan pyörisi seksi päässä, olisi kyllä rasittavaa, epämiellyttävää ja sekoittaisi muun elämän. Kunnon yöunet on tässä elämänvaiheessa jo paljon ihanampaa kuin jokailtainen päällekkäin äheltäminen...😀 Huuma ja hulluus kestää suhteessa sen max pari vuotta, sitten on jo syytä tasoittua ja alkaa ajatella enemmän aivoilla kuin jalkovälillä.

Vierailija
54/54 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit on hyviä just sen takia, ettei paneta koko ajan kun ne tappaa halut. Ei tule hairahdettua mihinkään kun pysyy halutkin kurissa. Aiemmin kun minulla ei ollut vielä käytössä e-pillereitä niin minulla oli juurikin samanlaisia tuntemuksia kuin ap:lla, kamala himotus lähes aina ja se oli inhottavaa kun seksi oli niin usein mielessä. Onneksi nykyään on toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän