Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isänpäivä - Puoliso ei ole sinun isäsi!!!

Vierailija
13.11.2016 |

Se on täällä taas, isänpäivä. Lapset hoitakoon itse, eihän tuo köriläs minun isä ole! Älytön ajatuskin että pitäisi alkaa tuon takia hössöttämään ja paapomaan, hah!

* N. puolen vuoden päästä *
Oi, äitienpäivä! Mitähän kivaa lapset ja mies on keksinyt...
*Pari tuntia myöhemmin*
VOI ...KELE!!! Se h***vetin sika makaa vielä sängyssä, eikö se tollo tajua että tänään on ÄITIENPÄIVÄ?! MINÄ OLEN SENTÄÄN SYNNYTTÄNYT HÄNELLE KAKSI LASTA JA SITTEN TÄLLAISENÄ PÄIVÄNÄ EI VOI EDES LAPSIA AUTTAA YLLÄTTÄMÄÄN, SAATI ANTAA KUKKIA. No... Makuhuoneen puolella turha odottaa yhtään mitään hetkeen. Parempi lähteä lasten kanssa kahvilaan aamiaiselle, saapa sitten törppö ihmetellä missä ollaan ja puhelimeen en vastaa!

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on aina hyvä ratkaisu.

Vierailija
62/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se puolison muistaminen äitien/isänpäivänä on sitä että autetaan lasta muistamaan vanhempaansa. Vauvaa piti jelpata enemmän, nyt 13-vuotiasta lähinnä neuvottava leipomisessa ja muistutettava ajoissa kortin tekemisestä. Lahjoja emme harrasta.

Mä kyllä tein tänään aamupalan, yleensä se on miehen hommaa keittää vkl-aamun kahvit...mutta mä nyt satuin olemaan hereillä ja aikani kuluksi ja vähän isänpäivänkin vuoksi sitten tein kaikille leivät ja sekoittelin jogurtit valmiiksi pöytään. Lapsi tarjoaa kakkukahvit illemmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten totta, että moni nainen ei huomioi miestään mitenkään mutta äitienpäivänä odotetaan tyyliin kermakakkua ja ruusukimppua sänkyyn ja sitten ollaan katkeria kun sika ei muista.

Minä ostin miehelle jotain pientä , kortin vähintään kun lapset olivat niin nuoria etteivät vielä olleet päiväkodissa/koulussa missä askarrellaan  isälle jotain. Samoin mies teki äitienpäivän kanssa. Nykyään lapset sitten hoitaa lahjapuolen.

Vierailija
64/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Facebookissa on näköjään joku miehilläleijumispäivä. Sen sijaan, että muistettaisiin tai muisteltaisiin oma isää, leuhkitaan kuvien kanssa omilla miehillä, kuinka ihania ne onkaan. Ei nyrjäytä mun maailmaa, mutta jotenkin vaivaannuttavilta tuntuu lukea toisten parisuhdelässytyksiä. Ja isänpäivä on musta jotenkin outo konteksti tähän.

Vierailija
65/68 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä anoppi on perustellut?

Vierailija
66/68 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä.

Vierailija
67/68 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tykkää daddy dom little girl-leikeistä? Happy father’s day daddy..... ja polvilleen

Vierailija
68/68 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitÄ sittE?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi