Isänpäivä - Puoliso ei ole sinun isäsi!!!
Se on täällä taas, isänpäivä. Lapset hoitakoon itse, eihän tuo köriläs minun isä ole! Älytön ajatuskin että pitäisi alkaa tuon takia hössöttämään ja paapomaan, hah!
* N. puolen vuoden päästä *
Oi, äitienpäivä! Mitähän kivaa lapset ja mies on keksinyt...
*Pari tuntia myöhemmin*
VOI ...KELE!!! Se h***vetin sika makaa vielä sängyssä, eikö se tollo tajua että tänään on ÄITIENPÄIVÄ?! MINÄ OLEN SENTÄÄN SYNNYTTÄNYT HÄNELLE KAKSI LASTA JA SITTEN TÄLLAISENÄ PÄIVÄNÄ EI VOI EDES LAPSIA AUTTAA YLLÄTTÄMÄÄN, SAATI ANTAA KUKKIA. No... Makuhuoneen puolella turha odottaa yhtään mitään hetkeen. Parempi lähteä lasten kanssa kahvilaan aamiaiselle, saapa sitten törppö ihmetellä missä ollaan ja puhelimeen en vastaa!
Kommentit (68)
Mä en oikein tiedä mikä mun rooli on, kun miehen lapset ei oo meidän yhteisiä. Kyllä mä sille kahvit keitin, mutta outoa alkaa lahjomaan siksi että on tehnyt jollekin toiselle lapsia :D Lapsia yritin kyllä patistaa huomioimaan isäänsä, mutta heitä ei kiinnostanut ja ovat muutenkin tosi uusavuttomia.
Vierailija kirjoitti:
en ostanut miehelle lahjaa, lasten tarhassa ja koulussa tekemät riittävät! mutta annoin nukkua aamulla pitkään, katoin pöydän kauniiksi ja tarjosin aamupalaksi kinkkumuffinseja sekä mutakakkua :)
sama tapahtuu äitienpäivänä, mies ei osta minulle lahjaa mutta kukkia ja leipoo jotain.
Törkeääää!!! Se on kaikkien isien päivä, lasten lahjat eivät riitä !!!!
T. av-mamma
Lapset onnitelivat! Vaimo ei. Eikä myöskään laittanut ruokaa eikä leiponut kakkua...ei mitään...ei lahjoja. Itse olen leiponut kakun äitienpäivänä lasteni kanssa...opastanut lapsia paketoinnissa. Nyt oli nuorimmaisen kortti jäänyt koulussa kesken ja jäänyt kouluun kun lapseltani kysyin. Vaimo tiesi ei auttanut poikaa asiassa. Yritin lasta lohduttaa ettei se haittaa...kävin lasten kanssa syömässä ja tehtiin mukavia juttuja..naurettiin ja hassuteltiin. Tuntuu olo kuitenkin vähän arvottomalta jos lapset ois halunnu jotain antaa mutta äiti ei auta..Olen noita samoja kommentteja kuullut vaimon suusta. Et ole nun isä....voi...vi...u sanon minä. Tulihan noita kyyneliä...mutta ne tuli siellä minne muut ei nää.
Isäpuolet ei ole isiä. Eikä mies ole vaimon isä.
Vanha ketju, ei kannata kommentoida. Sinänsä ajankohtainen, mutta mitähän jos jokainen saisi viettää isänpäivää niin kuin haluaa.
Ruoka ja juoma parempi kuin ei milloinkaan.
Mieheni on lapseni isä. Tietenkin onnittelen häntä isänpäivänä. Aampalalla syödään kakkua kahdestaan, kun teini nukkuu 😁
Meiltä molemmilta on isät kuolleet, joten mielestäni on ihan fiksua muistaa myös lapseni isää ja puolisoa. Joku muu toimii toisin, mutta meillä tämä toimii.
Minulla on vain yksi isä, ja hän on ikävä kyllä kuollut jo vuosikymmeniä sitten.
Vien oman isäni haudalle isänpäivän kunniaksi kynttilän. Isäni oli lapsiemme pappa ja lapsenlapsemme iso-pappa. Kynttilän liekki muistuttaa, että hän on elänyt joskus ja ollut läsnä elävänä elämässäni, mutta nyt vain seuranani muistot isästäni, jotka voin nostaa aika-ajoin isästäni ajatuksiini milloin vain eletystä yhteisestä menneestä elämästämme.
Mieheni on myös isä, mutta hän on isä lapsillemme, ei MINULLE. Yhteiset aikuiset lapsemme ja lapsenlapsemme lähettivät isänpäiväkortin. Ja se näin korona-aikaan riittää. Ei lahjoja, eikä kakkua; miksi pitäisi? HYMY ja ONNItteluni minulta puolisona riittää sekä KIITOS tähän astisestaan panostuksestaan isän ja ukin osassaan.
Isän- ja äitienpäivä ihan turha. Itsepähän sohivat ilman ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa myrkyllinen aloitus.
Toivottavasti se ei ole oikeasti lisääntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Joo, nyt ei ole fiilistä osallistua isänpäivän viettoon. Lapset antakoot korttinsa ja lahjansa, eikä miehelle aamuisin edes maistu muu kuin kahvi ja tupakka. Jos jaksaa lapsien kanssa tehdä jotain tänään, niin hyvä. Mulle riittää äitienpäivänä myös vaan lasten muistamiset.
Lempiohjelma simpsonit?
Itse ajattelen niin, että mieheni on perheen isä. Siksi perhe muistaa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Mies, jätä ap.
Sinä - kuten suuri osa muistakin ketjua kommentoineista - et ilmeisesti malttanut lukea edes aloitusta loppuun.
en ostanut miehelle lahjaa, lasten tarhassa ja koulussa tekemät riittävät! mutta annoin nukkua aamulla pitkään, katoin pöydän kauniiksi ja tarjosin aamupalaksi kinkkumuffinseja sekä mutakakkua :)
sama tapahtuu äitienpäivänä, mies ei osta minulle lahjaa mutta kukkia ja leipoo jotain.