Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi myös epävarmat naiset tavoittelevat itsevarmimpia miehiä?

Vierailija
12.11.2016 |

Tulee tosi tasapainoinen suhde hei!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerroppa mulle millanen on epävarma nainen? Ite oon saanu monet miehet hämilleen koska pitävät meikitöntä pipopäätä jonain hiirulaisena. Arvostan kuitenkin tyylikkyyttä ja tiettyä ylimielisyyttä miehellä. Tosin moni sellaista esittänyt on pitemmän päälle muuttunut hiljaiseksi.

Vierailija
2/48 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma mies tukisi sitten naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitää olla itsevarma. Mulle itsevarmuudesta tulee mieleen itseään täynnä oleminen ja tyhmyys.

Vierailija
4/48 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa muiden tavoittelut ja tavoittelematta jättämiset, en ymmärrä.

Vierailija
5/48 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mulla ei ole tippaakaan itsevarmuutta ja silti haluan ja ihastun aina vain niihin itsevarmoihin miehiin. On se itsevarmuus vaan seksikästä :-(

6/48 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus on viehättävä ominaisuus. Itsevarma kumppani on todennäköisemmin vakaa, luotettava, käytökseltään ennustettava, ystävällinen ja avoin.

Vierailija
7/48 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne epävarmat miehetkin aina tavoittelevat niitä itsevarmoja naisia. Tosi tasapainoista hei!

Ja usein itsevarmat tahtovat epävarman kumppanin, jota on helppo ohjailla mielensä mukaan.

Koita kestää, se on elämää.

Vierailija
8/48 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rumatkin miehet tavoittelevat kauniita naisia?

Vierailija
9/48 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakohdat viehättää. Etkö itse epävarmana naisena tavoittelisi nimenomaan tukea itsellesi...

Vierailija
10/48 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitää olla itsevarma. Mulle itsevarmuudesta tulee mieleen itseään täynnä oleminen ja tyhmyys.

Itsevarma = sinut itsensä kanssa, ei häpeile itseään.

Vierailija
11/48 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsevarma mies tukisi sitten naista.

Ja itsevarma nainen varmaan sitten haluaa tukea epävarmaa miestä? Höpö höpö.

Vierailija
12/48 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastakohdat viehättää. Etkö itse epävarmana naisena tavoittelisi nimenomaan tukea itsellesi...

Eivätkö mielestäsi itsevarmat ihmiset kuulu yhteen? Kyllähän se on kivireen vetämistä, jos joutuu jatkuvasti tukemaan toista sanoen että "ei ne vihaa sua" "kyllä sullakin on lupa valittaa epäkohdista" "ei ihmisiä ihan oikeasti kiinnosta mitä tavaraa laitat kassahihnalle".

Vierailija
13/48 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lakkasin ottamasta näiden jutut tosissaan sen jälkeen kun miesasiamies surkutteli että edes keski-ikäistyessään betamies ei saa täydellisen kaunista naista. Okei. Paljon on varaa valittaa naisten kovista standardeista.

Vierailija
14/48 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätä olen miehenä ainakin saanut kuulla, että en voi tavoitella itsevarmoja naisia, kun olen itse epävarma hiirulainen. Kuulemma naiset ei halua jotain perässähiihtäjää. Sinänsä ihan järkeenkäypää. Kyllähän parisuhteen pitäisi olla tasavertainen kumppanuus eikä mikään isä-tytär tai äiti-poika -suhde.

m26

Vierailija
15/48 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lakkasin ottamasta näiden jutut tosissaan sen jälkeen kun miesasiamies surkutteli että edes keski-ikäistyessään betamies ei saa täydellisen kaunista naista. Okei. Paljon on varaa valittaa naisten kovista standardeista.

Miten tämä liittyy siihen, että parisuhteessa pitäisi olla tasapaino?

Vierailija
16/48 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi samoin kysyä, että miksi itsevarmimmat miehet haluavat jonkun nyrkin ja hellan väliin? Eli heille ei kelpaisi itsevarma tai omanarvontuntoinen nainen.

Vierailija
17/48 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Itsevarmuus on viehättävä ominaisuus. Itsevarma kumppani on todennäköisemmin vakaa, luotettava, käytökseltään ennustettava, ystävällinen ja avoin.

Itsevarmuudella ja luonteen vakaudella ei ole mitään tekemistä keskenään.

Vierailija
18/48 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rumatkin miehet tavoittelevat kauniita naisia?

No ei niiden pitäisikään tavoitella? Ja huom. tavoittelu on eri asia kuin haaveilu. Vai mitä olet itse mieltä?

Ap

Vierailija
19/48 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa jo tuo itsevarmuus juttu kokonaan. Naiset viehättyvät komeista miehistä, ei ruma mutta itsevarma mies ole yhtään sen halutumpi.

Vierailija
20/48 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtakaa jo tuo itsevarmuus juttu kokonaan. Naiset viehättyvät komeista miehistä, ei ruma mutta itsevarma mies ole yhtään sen halutumpi.

Jos Hjallis olisi epävarma, niin sillä pyörisi silti naisia ympärillä?