Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka hurahtaneet liikuntaan 40+ ikäisenä?

Vierailija
21.08.2026 |

Olin muutama vuosi sitten aivan totaalisesti rapakunnossa. 

Aloittelin liikkumista hitaasti ja hiljalleen, ja nykyään tilanne se, että harrastan liikuntaa parhaimmillaan 10 tuntia viikossa. 

Käyn kuntosalilla, uimassa, kesäisin pyöräilemässä ja talvisin hiihtämässä, juoksemassa, kävelylenkeillä, ja kotona teen kehonhuoltoa. 

On aivan mahtavaa, miten kunto on noussut, kroppa näyttää urheilulliselta, ja mikä pystyvyyden tunne, kun huomaa mihin kaikkeen keho pystyykään. 

Nälkä kasvaa syödessä, ja ensi vuonna aion ryhtyä osallistumaan erilaisiin liikuntatapahtumiin; polkujuoksukisoihin, pyöräilytapahtumiin, seikkailu-urheilukilpailuihin. Odotan innolla. Liikunnasta tullut iso ja innostava asia elämään! 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä iässä monesti hurahdetaan johonkin asiaan.

Vierailija
2/11 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hurahtaisinkin. Inhoan liikuntaa yli kaiken, ja kunto on sen mukainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä iässä monesti hurahdetaan johonkin asiaan.

Ilmeisesti joo, kun monilla alkaa olla taas omaa aikaa lasten kasvettua isoiksi. 

Yllätin kyllä itseni, että hurahdin juuri liikuntaan, en ole koskaan pitänyt itseäni kovin urheilullisena. 

Ap

Vierailija
4/11 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Mä yritän hurahduttaa itseni kans näin 34-vuotiaana :D Ei lapsia tai miestä jotka vaatisi mun aikaa arkena ni lenkkeiltyä tulee aina milloin huvittaa. Jotain muutakin olisi kiva keksiä 😊

Vierailija
5/11 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun hurahtaisinkin. Inhoan liikuntaa yli kaiken, ja kunto on sen mukainen.

No täytyy myöntää, että alku oli mullekin hankalaa. Olin siis tosi huonossa kunnossa. Pelkkä lyhyt hidas kävelylenkki sai jalat särkemään. En olisi voinut silloin kuvitellakaan, miten hyvään kuntoon pääsen, ja kuinka paljon liikunta tuleekaan mulle merkitsemään. 

Ap

Vierailija
6/11 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kuulantyöntäjä Mika Halvari on nykyään kestävyysjuoksija ja kovin erinäköinen kuin ysärillä. 

Vierailija
7/11 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa! Mä yritän hurahduttaa itseni kans näin 34-vuotiaana :D Ei lapsia tai miestä jotka vaatisi mun aikaa arkena ni lenkkeiltyä tulee aina milloin huvittaa. Jotain muutakin olisi kiva keksiä 😊

Sulla on hyvä lähtökohta, kun oot vielä noin nuori. Tässä yli nelikymppisenäkin kun pääsee näköjään vielä hyvään kuntoon, mutta kolmekymppisenä varmasti mahkut vielä paljon parempaan! 

Ap

Vierailija
8/11 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurahdusta ootellessa 50+ ei oo näkyny vielä.

Vierailija
9/11 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan inhoan inhoan liikuntaa, erityisesti sisäliikuntaa. Nyt mua houkuteltiin työporukan liikuntakurssille joka on suunnattu ns vasta-alkajille. Lupauduin alustavasti, että jos eivät muuten saa ryhmää kokoon niin voin tulla täytteeksi. Ja niinhän siinä sitten kävi että osallistumaan joudun. Taas yks ylimääräinen stressinaihe, johon ei ole mitään mielenkiintoa ryhtyä. Olis kyllä ihme jos nyt tällä kertaa hurahtaisin.  No ehkä sitä yhden 10 kerran kurssin jaksaa.

Vierailija
10/11 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ajaa hurautan autolla moniin paikkoihin.

Vierailija
11/11 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin Porin juoksukoulun ja löysin ilon juoksemisesta. Matkat pitenivät, kunto kasvoi jne. Sitten jouduin pieneen onnettomuuteen ja mun juoksut on juostu. Jos sanon että ketuttaa niin se on asian kaunistelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi