Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aihevapaa, 1960 luku!

Vierailija
08.11.2016 |

Kylläpä on aamupahoinvointi helpottanut kun lääkäri määräsi minulle uutta lääkettä, semmoista dalidomia!

Kommentit (156)

Vierailija
1/156 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ankeaa tämä elämä, kun lapset tuossa itkien lähtivät kouluun vähissä vaatteissa ilman kenkiä pimeään metsään 40 asteen pakkaseen, kouluun on matkaa 50 kilometriä ja eväänä kullakin on vain pieni pettuleivän pala. Saa nähdä, palaavatko kaikki edes hengissä kotiin, vai joutuuko joku susien ruoaksi niin kuin viime viikolla kävi kun yksi kuudestatoista lapsestani joutui, minulta ovat sudet syöneet jo 4 lasta vaikka yritän heitä kovasti varjella.

Vierailija
2/156 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on uusi ja hyvä lääke ihan ulkomailta asti. Varmasti on turvallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/156 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eilen uuden Beatlesin levyn. Pidän myös Katri Helenasta ja Dannystä. Niillä on kuulemma jotain sutinaa.

Vierailija
4/156 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotteko ne puoli yhdeksän uutiset tarkkaan?

Me pistetään maate heti uutisten jälkeen.

Onneksi ei tuu ohjelmia enää sen jälkeen että väki rauhottuu.

Rintamäkeläiset on muuten eri kiva sarja!

Vierailija
5/156 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tän paskan keskustelun nostaminen ylös.

Vierailija
6/156 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, Danny on niin komia nuorukainen!

Vierailija
7/156 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo miettinyt lapsen hoitopaikkaa äitiyslomahan on kuitenkin useita  viikkoja. Vai oletko kotiäiti? Olen kuullut ,että tulevaisuudessa saisi ihan lapsilisä rahaakin.

Vierailija
8/156 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katotteko ne puoli yhdeksän uutiset tarkkaan?

Me pistetään maate heti uutisten jälkeen.

Onneksi ei tuu ohjelmia enää sen jälkeen että väki rauhottuu.

Rintamäkeläiset on muuten eri kiva sarja!

Ei tullu uutiset ennen puol yhdeksältä. Oon nimittäin syntynyt 60-luvulla puoli yhdeksältä illalla, ja kun sanoin äidilleni että synnyin puol yheksän uutisille, niin hän kertoi, ettei uutiset tulleet tuohon aikaan 60-luvulla.

Vierailija
9/156 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvis on ihana.

Vierailija
10/156 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään menen ostamaan uuden iPhonen.

Vierailija
11/156 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika. Eihän se noin ankeeta ollu. Itse 60-luvun lapsi ja asuin ihan koulun vieressä. Kaikilla meidän luokalla oli toppapuvut. Reppuja ei suosittu vaan koululaukkua. Telkkaa ei niin katsottu kuin nykyään, mutta minä luin paljon. Kirjasto oli koulussa. Meillä lämmitettiin puilla, niinkuin muuten nykyäänkin. Autokin oli ja meillä ensin äidillä kortti, isä ajoi kortin vuosia myöhemmin. Elämä ei paljoakaan poikennut nykyelämästä, jollei tietotekniikkaa oteta huomioon.

Vierailija
12/156 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-((( kirjoitti:

Aika ankeaa tämä elämä, kun lapset tuossa itkien lähtivät kouluun vähissä vaatteissa ilman kenkiä pimeään metsään 40 asteen pakkaseen, kouluun on matkaa 50 kilometriä ja eväänä kullakin on vain pieni pettuleivän pala. Saa nähdä, palaavatko kaikki edes hengissä kotiin, vai joutuuko joku susien ruoaksi niin kuin viime viikolla kävi kun yksi kuudestatoista lapsestani joutui, minulta ovat sudet syöneet jo 4 lasta vaikka yritän heitä kovasti varjella.

Nyt meni väärälle vuosisadalle.

Vierailija
13/156 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette usko tätä! Meidän rintamamiestaloon aikoo isä rakentaa vesiklosetin! Vähänkö makeeta, ei tarvi enää pihan perällä palella! Mistä väristä kudoitte koulussa kintaat? Itse valitsin ruskean, voi sitten pikkuveli ja sisko käyttää niitä minun jälkeen. Isotäti tuli käymään Ameriikoista asti ja toi banaaneja! Suosikista tuli Beatlesin juliste, heti kiinnitin sen meidän kammariin.

- Tuire

Vierailija
14/156 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään Kemikaliossa ostamassa vähän Brylcremiä ja uutta kakkumascaraa, kun vanhat on jo lopussa. Josko lauantaina kävisimme Pirjon kanssa Esson baarissa kahvilla, katsastamassa näkyykö Eskoa ja Jukkaa!

Vierailija
15/156 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ensi viikolla kampaajalle. Haluan sellaisen Twiggy-tyylisen tukan. Täytyy ostaa lisää mustaa ripsaria samalla, kun käydään kaupungissa.

Vierailija
16/156 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin äitin kanssa Meijerinbaariin jäätelösoodalle. Mun kaverin äiti sanoi. Että sillrkin määrättiin talidomia vaikeaan aamupahoinvointiin, mutta sairaanhoitajana empi ja kärsi.

Vierailija
17/156 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tynnyrisilakat on hyviä tuolla Centrumissa.

Teen joskus silakkalaatikkoa niistä ja laitan siankylkeä päälle.

Joko olette alkaneet joululeipomuksia tehdä?

Vierailija
18/156 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin äskettäin. Meillä tulee nyt vesi sisälle ja meneekin . Äiti ja isä puhuivat omasta pulsaattoripesukoneesta. Olisi se nopeaa ja helppoa ei enää vedenkantoa ja padan lämmitystä saunalla.

Vierailija
19/156 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on suosikkinne Beatlesista? Mun on ainakin Ringo, se on vaan niin söpö!

Vierailija
20/156 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudenlainen taide on aika jännää. Televisiossa ja lehdissä on tuollaisia toistokuvia Marilynista. Kyllä me taidetaan nyt elää uudistusten aikaa. Saa nähdä, koska avaruus päästään asuttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme