nyt se sitten tapahtui, mulle tarjottiin istumapaikkaa bussissa!
Tää on toinen kerta nyt kuin näin kävi.
Nuori kakskymppinen tyttö tarjos "vanhukselle" paikkaa eli mulle...
Näin se menee.
Kommentit (15)
Tarjosin kerran isomahaiselle naiselle paikkani. Valitettavasti hän ei ollut raskaana.
minkä ikäinen olet? olen monesti jättänyt tarjoamatta juuri siksi etten tahdo loukata.
Vierailija kirjoitti:
minkä ikäinen olet? olen monesti jättänyt tarjoamatta juuri siksi etten tahdo loukata.
Keski-ikäinen. Ymmärrän että nuorten silmään oon kääkkä.
Onko keski-ikäinen 35, 40, 45 vai 50?
Kyllä se 40 ikävuodesta eteenpäin on. Olen 50-v.
Ei tulis mieleen tarjota nelikymppiselle paikkaa, ei edes 5-kymppiselle, jos on siis ihan terveen oloinen ihminen kyseessä. Itelläkin 40 vuotta kolkuttelee nurkan takana, ja täytyy sanoa, että en ihan hevillä toipuisi siitä jos joku tarjoaisi paikkaansa linja-autossa.
35v ylöspäin keski-ikä kun ei enää nuoriakaan olla. Mutta ei sentäs niin vanhoja että pitäisi paikka tarjota. Enkö mä ikimaailmassa olisi antanut 50-vuotiaalle paikkaa kaksikymppisenä. Ihan pimeää. Paikka annetaan vanhukselle yli 70v.
Täytyy sanoa että on tästä ikääntymisestä hyötyäkin. Jos nuoret antaa istumapaikan..
bussi oli täynnä.
Vai näytänkö vaivaismummulta?
Mä tarjoan ainoastaan kunnolla ruttusille vanhoille joista huomaa että kävelykin alkaa olla jo vaivaista.
Joo, mäkin oon tarjonnut paikkaa ihan oikeille vanhuksille.
Ap
No mutta joku nyt vaan on ajatellut antavansa paikan "vanhemmalle", ei vanhukselle. Eli tuskin nyt vanhukselta edes näytät.
Btw, teitittely on kohteliasta nuoremmallekin esim. asiakkaalle. Ei se ole mikään vanhusjuttu.
Apua...teitittelykin on jo karua mutta paikkaa ei oo vielä tarjottu.