Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummat on teidän mielestä ärsyttävämpiä: vasemmistolaiset vai pikkuporvarit?

Vierailija
07.11.2016 |

Perusteluja sitten kanssa kiitos!!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätasa-arvo ja suuret tuloerot johtavat tyytymättömyyteen, levottomuuteen ja rikollisuuteen. Ei kukaan halua elää maailmassa, jossa turvallinen elämä vaatii aidatun asuinalueen.

Suuret tuloerot eivät automaattisesti johda rikollisuuteen. Esim. USA:ssa on nykyään suuremmat tuloerot kuin 1990-luvulla, mutta rikollisuutta on silti vähemmän.

Väität, etteivät ihmiset haluaisi asua aidatulla asuinalueella. Mihin tuo kuvitelmasi perustuu? Teepä haastattelukierros meksikolaisten ja brasilialaisten rikkaiden keskuudessa. Varmasti he haluavat asua aidatulla alueella paljon mielummin, kuin suomalaistyylisessä yhteiskunnassa, jossa joutuisivat maksamaan isoja veroja köyhien elättämiseen, ja maksamaan palveluista joita eivät itse käytä. Vai miten Sinä itse haluat elää? Haluatko tasata hyvinvointisi köyhien haitilaisten, angolalaisten ja filippiiniläisten kanssa? Vai aitaisitko mielummin asuinalueesi (tai kenties koko Suomen)?

Et voi vaatia itseäsi rikkaammilta yhtään sen enempää armeliaisuutta, kuin mitä olet itse valmis osoittamaan itseäsi köyhemmille.

Vierailija
42/42 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kummatkaan. 

Perustelu; elä, ja anna toisten elää. Tyhmää tuo tuollainen että ärtyy kaikista ja kaikelle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi