Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummat on teidän mielestä ärsyttävämpiä: vasemmistolaiset vai pikkuporvarit?

Vierailija
07.11.2016 |

Perusteluja sitten kanssa kiitos!!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaiset. Eivät missään kohtaa itse pysty elämään niin kuin toisia neuvovat ja opettavat.  

Vierailija
2/42 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut. Hirveä määrä ennakkoluuloja ja vihaa ja itsekkyyttä, Minä minä minä ja mun sukuni, muut kuolkoot nälkään ja sotiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaiset. Eivät koskaan elä omaa elämäänsä eivätkä omilla rahoillaan. Tekopyhiä kuin mitkä. Pikkuporvarit ovat eteenpäin menevää sakkia.

Vierailija
4/42 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävyys ei juuri korreloi poliittisen kannan kanssa, paitsi aivan politiikan äärilaidoilla. Sieltä löytyy ihmisiä, joiden fanaattinen tyyli ärsyttää, vaikka he puhuisivat potkukelkoista.

Vierailija
5/42 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarit.

Puhuvat valeita vielä enemmän kuin kepulaiset, ja kovemmalla äänellä.  Esimerkkinä vaikkapa Li Anderssonin 6 h työstä 8 h palkka-mantra. Heidän ajamansa asiat ovat lisäksi todella vahingollisia samaan tapaan kuin vihreiden. 

Heillä on kädet kyynärpäitä myöden toisten taskuilla.

Suurituloisia paheksutaan kovaan ääneen, verenimijäporvarit pitää verottaa 100 % kuiviin, mutta kun vassariperheen vassarivesa tienaa kuusinumeroisen summan toisten keksimillä sananmuunnoksilla, se onkin ihan oikein. 

Vierailija
6/42 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuporvarit tietenkin. Todellisia porvareita ei ole kovinkaan paljoa, joten järkevästi ajateltuna heidän ideologiallakaan ei pitäisi olla suuria määriä kannattajia. Tämä "jokainen on oman onnensa seppä" -ajattelu on vain saatu myytyä niin hienosti tavalliselle kansalle, että jopa sairaanhoitajista monet ovat Kokoomuksen ylpeitä äänitorvia. Äänestämällä oikeistoa, he polkevat omaa hyvinvointiaan. Vasemmistolaiset eivät ole juurikaan ärsyttäviä: he ovat inhimillisyyden ja tasa-arvoisuuden kannalla. Tulotasosta riippumaton tasa-arvoinen pohja elämälle on pelkästään järkevää. Epätasa-arvo ja suuret tuloerot johtavat tyytymättömyyteen, levottomuuteen ja rikollisuuteen. Ei kukaan halua elää maailmassa, jossa turvallinen elämä vaatii aidatun asuinalueen.

Vierailija
7/42 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vasemmistoliitto = mikä on mun on mun, mikä on sun on myöskin mun

Vierailija
8/42 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarit, ne ei halua tehdä töitä ja haluavat kuitenkin toisten rahat. Ne haluaa anarkiaa

Vierailija
9/42 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasurit, pikku porvarit sentään yrittää.

Vierailija
10/42 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta vasemmistoliitto = mikä on mun on mun, mikä on sun on myöskin mun

Just,

Sekä ovat yleensä likaisia resupekkoja. Siitä sen etotta normaali suomalaisesta

Vierailija
11/42 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava kysymyksenasettelu. Ei kummassakaan ryhmässä ole kuin pieni osa ihmisiä, jotka osuvat niihin stereotyyppeihin, jotka täällä tuntuvat olevan mustavalkoinen totuus.

Vierailija
12/42 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkuporvarit tietenkin. Todellisia porvareita ei ole kovinkaan paljoa, joten järkevästi ajateltuna heidän ideologiallakaan ei pitäisi olla suuria määriä kannattajia. Tämä "jokainen on oman onnensa seppä" -ajattelu on vain saatu myytyä niin hienosti tavalliselle kansalle, että jopa sairaanhoitajista monet ovat Kokoomuksen ylpeitä äänitorvia. Äänestämällä oikeistoa, he polkevat omaa hyvinvointiaan. Vasemmistolaiset eivät ole juurikaan ärsyttäviä: he ovat inhimillisyyden ja tasa-arvoisuuden kannalla. Tulotasosta riippumaton tasa-arvoinen pohja elämälle on pelkästään järkevää. Epätasa-arvo ja suuret tuloerot johtavat tyytymättömyyteen, levottomuuteen ja rikollisuuteen. Ei kukaan halua elää maailmassa, jossa turvallinen elämä vaatii aidatun asuinalueen.

No eihä'oo, koska meillä kartetaan yksityisyrittämistä kuin ruttoa.  Muiden pitää järjestää ne työt ja tulla tarjoamaan sitä työttömälle kodin lämpöön. 

Vierailija
13/42 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin moni tietää tai muistaa, kuinka "inhimillistä ja tasa-arvoista"  elämä oli niissä maissa, joissa vasemmiston marxilaisiin ajatuksiin perustuvat poliittiset ryhmät ottivat vallan 1940-luvun jälkipuoliskolla - ja Venäjällä jo vuonna 1917. Tuon rikoksen varjo on niin pitkä ja synkkä, että tämän päivän vasemmiston maailmoja syleilevät korulauseet eivät mahda sille yhtään mitään.

Vierailija
14/42 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto, koska aate on myrkkyä. Jokainen maa, missä vasemmisto on saanut vaikutusvaltaa, on mennyt toilettiin - esimerkkejä riittää sadan vuoden ajalta. Ihmisten hyvätahtoisuuteen vetoava kuolemankultti, joka tuottaa tasan yhtä hyvä tuloksia kuin kaikki muutkin ufo-itsemurhalahkot. Vasemmistolaisten aate edellyttää totalitarismia pysyäkseen pystyssä ja se tappaa kannattajansa nälkään.

Vierailija
15/42 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää tarkoittaneet vasemmistolaiset onnistuivat murhaamaan ja tappamaan nälkään sata miljoonaa ihmistä viime vuosisadalla. Tämä kertoo jotain aatteen toimivuudesta.

Vierailija
16/42 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kaivella edes historiaa, jotta näkee vasemmistovallan seuraukset. Katsokaa Venezuelaa! Valtavia öljyvaroja hallitseva valtio on totaalisessa katastrofissa, kun vallanpitäjien aika on mennyt "USA:n imperialismin" vastustamiseen. Ja rahat tietenkin punaruhtinaiden pankkitileille ystävällisiin Karibian saarivaltioihin.

Vierailija
17/42 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovainen uskoo, vaikka ei näe.

Vasemmistolainen ei usko, vaikka näkee.

Vierailija
18/42 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarit, mutta enemmän kuin talouspolitiikka minua ärsyttää perhearvojen, uskonnon, isänmaallisuuden, kauneuteen perustuvan taidekäsityksen ym. halveksunta. Minusta vassarit eivät tue inhimillisyyttä sillä lailla mitä tavallinen ihminen haluaa, vaan jotain nihilististä p....aa.

Vierailija
19/42 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasemmisto = jos kadunlakaisija saa huonompaa palkkaa kuin lääkäri silloin loukataan ihmisoikeuksia

oikeisto= kyllä eläkeikää täytyy nostaa niin että se on 70. Johtajat tosin voi lähteä eläkkeelle milloin he haluaa.

"Olen isänmaallinen ihminen ja sen takia mun rahat on veroparatiisissa "

Vierailija
20/42 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto ennen oli rautaisaa sakkia. Esimerkiksi Che ja vanha kunnon Fidel ottivat ohjat itse käsiinsä ja tekivät Kuubasta sellaisen kuin halusivat. Nykyään taas yleensä itsensä vasemmistoksi mieltävä yleensä vain vinkuu vääryyksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi