Menestynyt mies valitsee parisuhteeseen tarjoilijan toimitusjohtajan sijaan
Vaikka mahdollisuudet olisi helposti myös jälkimmäiseen.
Mitä ajatuksia herättää naisissa?
Kommentit (82)
Kyllä mä olisin tarjoilijan ottanut. Kolme on ollut aikanaan kierrossa, mutta ei vain tarttuneet kiinni kun menestynyt johtaja ei vaan kelvannut. Jouduin sitten ottamaan jonkun backup akateemisen.
Ei naiset ole niitä jotka tuollaisia miettii. Te miehet olette niitä jotka määrittelee jotain tasoja ja jauhaa jostain hypergamiasta.
Tietää, että sitä toimitusjohtajanaista ei voisi kotona pomputtaa mielensä mukaan. Tarjoilijaa voi. Ja rahalla kiristäminen onnistuu.
Miksi haluaisin kotona asioida Teamsin yli jonkun kävelymatolla stressiä lievittävän urapyrkyrin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin kotona asioida Teamsin yli jonkun kävelymatolla stressiä lievittävän urapyrkyrin kanssa?
Tarjoilijan kanssa on miellyttävämpää jos hän vielä palvelee ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olisin tarjoilijan ottanut. Kolme on ollut aikanaan kierrossa, mutta ei vain tarttuneet kiinni kun menestynyt johtaja ei vaan kelvannut. Jouduin sitten ottamaan jonkun backup akateemisen.
Arvasn, että tarjoilijat olivat paljon paremmannäköisiä kuin sinä, ei sitten hypergamiasi kiinnostanut heitä.
Täytyy olla ruma mies, jos näin joutuu toimimaan.
Ajatuksia ... aivan: ap on palstavaja kki.
Tilastot eivät tue tätä väitettä. Keskimäärin hyvätuloiset/korkeakoulutetut pariutuvat keskenään.
Ymmärrän. Itse tykkäisin naisesta, joka tekee ruokaa ja leipoisi, siivoaisi mielellään ja tekisi kotihommia. Joka olisi iloinen ja positiivinen. Olisi kiinnostunut jollakin tasolla maailman tapahtumista. Hänellä olisi jonkin verran kavereita ja muutama ystävä. Vaikea kuvitella uraohjusta tälläisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksia ... aivan: ap on palstavaja kki.
Uraa rakennetaan itselle. Ruokaa laitetaan koko perheelle ja kotia siivotaan myös kaikille. Tässä ero.
Miehen olisi parasta parasta pysyä erossa koko naissukukunnasta, ainakin siitä osasta, joka on omaksunut sokeasti kulttuurimarksilaisen koulun, yliopiston ja median antaman uskon globalismiin ja epäuskon ihmisen biologisiin ominaisuuksiin.
Uraa rakennetaan itselle, ei kumppanille tai perheelle. Lapsetkin tykkää mummoista, jotka laittaa hyvää ruokaa ja joilla on aikaa olla läsnä.
Yhtään väheksymättä uraihmisiä, päinvastoin. Mutta se ura on omien tavoitteiden saavuttamista varten. Siitä ei nauti puoliso tai lapset.
No tuskin valitsee, vaan ottaa minkä saa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Itse tykkäisin naisesta, joka tekee ruokaa ja leipoisi, siivoaisi mielellään ja tekisi kotihommia. Joka olisi iloinen ja positiivinen. Olisi kiinnostunut jollakin tasolla maailman tapahtumista. Hänellä olisi jonkin verran kavereita ja muutama ystävä. Vaikea kuvitella uraohjusta tälläisenä.
Sinun ei olisi kannattanut muuttaa pois kotoa.
Millä rahalla se nainen eläisi, jos olisi sinun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
No tuskin valitsee, vaan ottaa minkä saa.
Voihan sitä katsella herttaista ja pullantuoksuista naista mielummin, kuin uraohjusta.
Ei mitään. Olen naimisissa menestyneen miehen kanssa, enkä ole tarjoilija.
Niin, semmoisia ne miehet on, tarvitsee tuekseen naisen jolla on aikaa hoivata eikä ole itsekin uraohjus. Ei ne miehet muuten pärjäisi.
toimarinaiset pärjää itsekseen