Miksi miehet pitävät yksinhuoltajuutta niin suurena turn-offina?
Sen jälkeen kun erosin miehestäni ja jäin noin 3v. lapsen yksinhuoltajaksi, on parisuhde elämäni ollut erittäin kuivaa. Olen mielestäni hyvin sievä, en mikään täydellinen kymppi, mutta kuitenkin... Jotenkin ahdistaa tämä yksinhuoltajuus niin paljon kun tuntuu ettei ketään enää kiinnosta :( En voi asiasta oikein valehdellakkaan :((
Kommentit (302)
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun erosin miehestäni ja jäin noin 3v. lapsen yksinhuoltajaksi, on parisuhde elämäni ollut erittäin kuivaa. Olen mielestäni hyvin sievä, en mikään täydellinen kymppi, mutta kuitenkin... Jotenkin ahdistaa tämä yksinhuoltajuus niin paljon kun tuntuu ettei ketään enää kiinnosta :( En voi asiasta oikein valehdellakkaan :((
Eivät halua valmiita lapsia elätikseen
Miksi teillä ei ole yhteishuolto?
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin olin ehdottomasti sitä mieltä että ei koskaan yh-äitiä, mutta tapailtuani aikani ikäisiäni (35-40v) lapsettomia sinkkunaisia totesin että mielummin yh, jolla on ei vauvaikäinen lapsi, kuin näitä koira- ja kissamammoja. Se lapsi kuitenkin jossain vaiheessa haluaa oman huoneen ja elämän, mutta niitä koiria ja kissoja olisi sänky täys hamaan tulevaisuuteen asti. Kaikki hellät tunteet kohdistetaan lemmikille ja mies on palvelija joka auttaa jatkuvassa lenkittelyssä ja imuroinnissa. En ole kokenut näitä suhteita mielekkäinä.
Mulla on koira. Ei ole tullut mieleenkään pyytää miestä auttamaan sen ulkoilussa, ruokinnassa (unohdit tämän ;) ) tai imuroinnissa :D Kyllä on imuroitu ja mopattu ennen kuin mies tulee viikonloppuvierailulle, ja kyllähän se olen minä, joka nousee aamulla sängystä ruokkimaan ja ulkoiluttamaan.
Mies on kerran - omasta pyynnöstä - ulkoiluttanut koiran kun mulla oli jalkapöytä kipeänä enkä oikein päässyt kävelemään. En olisi pyytänyt, mutta tarjoutui.
Mutta joo, koska olen tietoinen että on kaltaisiasi miehiä, jotka eivät erityisemmin välitä kotieläimistä, oli deittailuaikoinani toinen deal-breaker miehet, jotka eivät pidä koirista/lemmikeistä yleensä. :)
Silti riitti lammessa kaloja.
Kyllä niitä vittuuntuneen näköisiä miehia jonkun puudelin kanssa näkee aika usein. Ne on lisäksi aina jossain muualla ulkoiluttamassa niitä, kuin muut asiantuntevat ja asiasta kiinnostuneet koiranulkoiluttajat, jotka yleensä menee johonkin puistoon.
:D Korreloikohan koiran rotu vittuuntumisen määrään?
Itsellä kun on 60-kiloinen koiramaailman bullmentula (boerboel), kyllä kai sitä raavas mies kehtaa esitellä - siksiköhän tuo tarjoutui sitä taluttamaan? :D
Koska kaikki entiset lapset ovat aina rasitteita parisuhteelle. Tämän vuoksi en itse hyväksy koskaan itselleni miestä, jolla on entisiä lapsia.
Nyt elän ihanaa elämää komean ja lapsettoman miehen kanssa :)
Valintojen maailma.
Koittakaa nyt naiset tajuta että kaikille miehille se yksinhuoltajuus ei ole suurin ongelma, vaan ne luonteenpiirteet ja positiivisuus ratkaisee kaikista eniten. Ainakin omalla kohdalla tilanne olisi tuo.
Noissa tilanteissa laitetaan vaakakuppiin monia asioita, ja siinä yleensä ratkeaa kumpaan suuntaan se vaaka kallistuu.
Ja turha kieltää, ulkonäkö auttaa myös, ja huom, joissain asioissa siihen ulkonäköön voi vaikuttaa myös itse, esim pukeutumisella, tatskat, yms. Se on nyt vaan niin että kaunis ja melko naturelli kelpaa parhaiten.
PS. Myös meillä miehillä on ihan se sama tasovaatimus kuin naisillakin. Usein se on myös melko realistinen, koska hyvin monella ihmisellä on lapsia. Niin miehillä kuin naisillakin.
Kyllä minä voisin kauniin yh-mamin kanssa alkaa, jolla söpöjä tyttölapsia t: hopeakettu
Pidän lapsia rasitteena parisuhteelle ja elämiselle. Siksi en ole omiakaan halunnut. Saati, että huolisin elämääni jonkun jolla on jälkikasvua.
Nautin parisuhteen yhteisestä ajasta, ja siitä, että asioita voi toteuttaa hetken mielijohteesta. Vaikka extempore viikonloppulomalle kulttuuria harrastamaan.
Haluan nauttia elämästä ja parisuhteesta. Rauhallinen arki, ja seesteinen elämä yleensäkin, on parasta.
En mä usko että pitää. Mun tapailumies käyttää paljon just yksinhuoltajia. Monille niistä on ehtinyt kertyä kivasti omaisuutta ja mies tykkää hyödyntää niitä. Esimerkiksi viettää pääsiäisen tapailunaisen mökillä Pyhällä, ym niiden mökkejä käyttää kesäisin.
Yksinhuoltajiksi voi laskea myös koiranaiset, se elikkohan vastaa täysin vaatimustasoltaan ihmislasta.
En ole tuota huomannut. Itseasiassa plussaa ollut vaan. Viisaiden ja aikuisten miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En mä usko että pitää. Mun tapailumies käyttää paljon just yksinhuoltajia. Monille niistä on ehtinyt kertyä kivasti omaisuutta ja mies tykkää hyödyntää niitä. Esimerkiksi viettää pääsiäisen tapailunaisen mökillä Pyhällä, ym niiden mökkejä käyttää kesäisin.
Toi ois kyllä tosi kätevää. Ois mökkitalkkari, seuraa ja seksiä, ja se häipyisi eikä jäisi nurkkiin pyörimään. Ideaaliratkaisu.
Koska mies ei ala hoitamaan toisen miehen lapsia! Se on nöyryyttävää. Harvemmin ne toisen äijän lapsien hoitajat mitään timantteja onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi ois kyllä tosi kätevää. Ois mökkitalkkari, seuraa ja seksiä, ja se häipyisi eikä jäisi nurkkiin pyörimään. Ideaaliratkaisu.
No tämä nainen taitaa olla siinä uskossa että seurustelee tän miehen kanssa. Mutta se on heidän asiansa. Itse tiedän että ei seurustele (vaikka lähtikin tinderistä).
Vierailija kirjoitti:
Koska mies ei ala hoitamaan toisen miehen lapsia! Se on nöyryyttävää. Harvemmin ne toisen äijän lapsien hoitajat mitään timantteja onkaan.
Mulla on ihan timantti, ja olen tätä mieltä vielä nytkin kun lapsi on ollut jo pitkään maailmallakin. Se lapsen isä sen sijaan oli melkoinen mulkvisti, mutta oppiahan se on ikä kaikki.
Yh-äidit on rasittavia. Ja niiden huonosti käyttäytyvät lapset vielä rasittavampia.
Meet tutustuun ni sun pitäs olla innoissaan niistä lapsista jotka koko ajan keskeyttää kaikki puhumiset ja tulee läpsiin äitiään naamaa, jos se ei heti vastaa.
Ottavat pöydästä tarjottavaa vaikka äiti yrittää kieltää.
Ei ketään kiinnosta alkaa siinä välissä oleen saatika yrittää kasvattaa niitä mukuloita jotka sit vinkuu äidilleen kuinka toi setä sano sitä ja tätä.
Tää on vaan niin totta.
Kannattaa pysyy sen ukon kaa yhdessä kenen kaa on mukulat vääntänyt.
Etenkin jos niitä alkaa olla kovin monelle.
Minä en tinderissä laita vasuriin yksinhuoltajiakaan. Ei ne minua haittaa. Mutta enhän mitä mitään mätsejä saa sitten tuollaisilta sieviltä, vaikka en ole mikään superlihava läskisami. Pieni dadbody on, mutta ei mikään silmiinpistävä. Kunnalla duunit viranhaltijana.
Mutta en vain tapaa oikein ketää tuollaista missään, kun en käy baareissa eikä sellainen tuntemattomien kanssa ryyppääminen kiinnosta. Jos olisi tuttuja ihmisiä paljon, niin eri asia.
M37
Taitaa naisillekin olla miehen yksinhuoltajuus iso turn off. Varsinkin kun naisille uusperheeseen ryhtyminen tarkoittaa sitä, että mies usein sysää vastuun lastenhoidosta naiselle.
Jos lapsi alle 13v niin se säätö ei kiinnosta. Harvassa on ne yh:t, jotka ei ole rahaa pyytämässä.
Tai mies, jolla ei ole noita rasitteita?
En tajua, missä kaikki nää yksinhuoltajat luuraa, kun itse tunnen melkeinpä vain yhteishuoltajuudessa eläviä. Eikä varsinaisesti ole ollut vaikeuksia löytää uutta parisuhdetta sitten, kun sellaisen on halunnut. Mutta moni fiksu eronnut ei hätiköi, vaan antaa tilanteen ja lapsen/lasten arjen tasaantua ainakin pari vuotta ensin.