Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet pitävät yksinhuoltajuutta niin suurena turn-offina?

Vierailija
07.11.2016 |

Sen jälkeen kun erosin miehestäni ja jäin noin 3v. lapsen yksinhuoltajaksi, on parisuhde elämäni ollut erittäin kuivaa. Olen mielestäni hyvin sievä, en mikään täydellinen kymppi, mutta kuitenkin... Jotenkin ahdistaa tämä yksinhuoltajuus niin paljon kun tuntuu ettei ketään enää kiinnosta :( En voi asiasta oikein valehdellakkaan :((

Kommentit (302)

Vierailija
161/302 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jokin syy, miksi ap deittaile miehiä, joilla on lapsia?

Vierailija
162/302 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin on ollut vientiä koko kolme vuotta eron jälkeen. Ukkoa tulis ikkunoista ja ovista jos haluais. Ei ole lapset paljoa häirinneet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/302 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 35 kun erosin pitkästä liitosta kahden pienen lapsen äitinä. Mulla EI IKINÄ ollut ollut niin paljon vientiä kuin sitä seuraavina vuosina. Nuorena ja lapsettomana sain olla aivan rauhassa. Yhtäkkiä sinkkuunnuttuani olinkin todella suosittu, en tajua mitä oli tapahtunut. Nyt olen jo vuosia ollut uudessa parisuhteessa, itseäni nuoremman lapsettoman miehen kanssa. Uusperhekuvioita ei ole eikä tule, tää on sellainen aikuinen rusinat pullasta -järjestely siihen asti että lapset on omillaan. Elämä on ihanaa!

Vierailija
164/302 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värinen lapsi on? Ihan vaan kun heti yksinhuoltajaksi jäit, värisee

165/302 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä värinen lapsi on? Ihan vaan kun heti yksinhuoltajaksi jäit, värisee

Eihän ihonvärillä ole mitään väliä.

Vierailija
166/302 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kiinnosta olla elättäjänä.

Vierailija
167/302 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pidä, jos kemiat naisen kanssa kohtaa eli ihastutaan ja rakastutaan. As simple as that.

Vierailija
168/302 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska toisen miehen lapsi on rasite.

Ihan kuin toisen naisenkin. En minä ainakaan tuomitse. En haluaisi enää kokeilla äitipuolena olemista uudelleen, joten pysyn kaukana miehistä, joilla on lapsia.

Vierailija
169/302 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä kirjoitanko trollille, mutta vastaanpa silti kysymykseen. Oma äitini erosi isästäni (hyvästä syystä) ja oli minun sekä sisarusteni yksinhuoltaja. Ja en itse huomannut mitään ongelmaa äitini seuraelämässä. Alkuun hän oli pari vuotta ilman kumppania toipuessaan elämästään isäni kanssa, mutta kun hän päätti aloittaa deittailun uudestaan, niin hän löysi itselleen hyvinkin nopeasti uuden miesystävän. En tästä johtuen ole itse ikinä ymmärtänyt näitä "kukaan mies ei ota yksinhuoltajaa" -juttuja. Jotenkin tuntuu siltä, että näiden keskustelujen takana on henkilöt, joiden etua ajaa se, etteivät naiset uskaltaisi lähteä huonosta liitosta yksinjäämisen pelossa.

Vierailija
170/302 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän paljon yhteishuoltolaisia alkaa seukkaan eron jälkeen ja tulee nk uusperhe, miehelläkin saattaa ollla lapsi tai enemmän. 

Vierailija
171/302 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa: 660. 

Koska tietyillä sanoilla on tietyt kaiut ja yleiset käsitykset. esim. yksinhuoltajuus, elämänkoululaiset, wt, jne...

Kun joku mulkero ukko on jättänyt vaimon ja lapset pulaan, eikä kykene kantamaan vastuutaan.

En koske metrin seipäälläkään ukkeliin ,joka on hylännyt perheensä. Täysin vastuuttomia mulkkkuja. Ptyi

Olen lapseton itse.

Vierailija
172/302 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on este kahden aikuisen välisella suhteelle.

Näin on. Milloin se mies saisi olla aidosti kahdestaan naisen kanssa jos tämän pitää ottaa jatkuvasti huomioon toisen miehen kanssa tehdyt lapset? Mies ei välttämättä halua isäpuolen roolia verrattuna sinkkunaiseen. Kannattaisi enemmin pysyä suhteessa lasten isän kanssa etenkin jos tämä ei ole mikään väkivaltaisen alkoholistin ja pikkurikollisen kaltainen ääritapaus.

Vierailija
173/302 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne pidä, jos kemiat naisen kanssa kohtaa eli ihastutaan ja rakastutaan. As simple as that.

Osa ihmisistä ajattelee tilannetta järjellä eikä joudu tunteiden viemäksi.

Vierailija
174/302 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se ikuinen vertailun pelko, joka on heikkoegoisilla miehillä. Siksi ne niitä impiäkin hinkuvat. Luulevat ettei neitsyt tajua milloin seksi on surkeaa ja bibbeli bigguinen

Vierailija
175/302 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa ihmisistä ajattelee tilannetta järjellä eikä joudu tunteiden viemäksi.

Hyvä. Ajattelepa sinä sitten järjellä ja ole joutumatta tunteiden viemäksi niin minä poika lemmin intohimoisesti iloisia naisia.

M 38

Vierailija
176/302 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 vuotta vanha ketju. Ap on varmaan jo naimisissa.

Vierailija
177/302 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on este kahden aikuisen välisella suhteelle.

Näin on. Milloin se mies saisi olla aidosti kahdestaan naisen kanssa jos tämän pitää ottaa jatkuvasti huomioon toisen miehen kanssa tehdyt lapset? Mies ei välttämättä halua isäpuolen roolia verrattuna sinkkunaiseen. Kannattaisi enemmin pysyä suhteessa lasten isän kanssa etenkin jos tämä ei ole mikään väkivaltaisen alkoholistin ja pikkurikollisen kaltainen ääritapaus.

Minkähän ikäinen henkilö sielläkin kirjoittaa. Näin nelikymppisenä täytyy todeta että on niitä lapsia miehilläkin jo tässä iässä. Ja me yh äidit tykätään yh isistä, koska tietävät millaista elämä on. Ja toisin päin.

Itse sain Tinderissä muuten eron jälkeen 4000 tykkäystä (maksullisessa versiossa näkee). Ei haitannut lapset mitään. Kunhan kokeilin. Ei ole aikaa sieltä etsiä ketään.

Vierailija
178/302 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, trollit ei keksi uusia ketjuja, niin nostetaan nämä vanhat ketjut esille.

Vierailija
179/302 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, trollit ei keksi uusia ketjuja, niin nostetaan nämä vanhat ketjut esille.

Katsoin ensimmäisen tämän päivän aikana ilmestyneen lauseen "Kyllä se vaan niin on." 🤣😂

Vierailija
180/302 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset rajoittaa tekemisiä ja näkemisiä. Varmasti löytyy kumppani jolla on jo lapsia.