Miksi miehet pitävät yksinhuoltajuutta niin suurena turn-offina?
Sen jälkeen kun erosin miehestäni ja jäin noin 3v. lapsen yksinhuoltajaksi, on parisuhde elämäni ollut erittäin kuivaa. Olen mielestäni hyvin sievä, en mikään täydellinen kymppi, mutta kuitenkin... Jotenkin ahdistaa tämä yksinhuoltajuus niin paljon kun tuntuu ettei ketään enää kiinnosta :( En voi asiasta oikein valehdellakkaan :((
Kommentit (302)
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoa mistä tulee tällä palstalla paljon käytetty lyhenne ap? Oon kyllä jo hoksinut että se = aloitusviestin kirjoittaja mutta en silti hoksaa mistä ne kirjaimet tulevat. Ps. Yh äidit on jees.
Englanniksi käytetään op eli "original poster". Ap on siis "alkuperäinen poustaaja"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoa mistä tulee tällä palstalla paljon käytetty lyhenne ap? Oon kyllä jo hoksinut että se = aloitusviestin kirjoittaja mutta en silti hoksaa mistä ne kirjaimet tulevat. Ps. Yh äidit on jees.
Ja kesti muuten kauan tajuta tuo että se on alottaja. Varmaan vuoden ihmettelin että on se kova tyttö kirjottelemaan tuo Ap!
Mä olen aina ajatellut että se tarkoittaa AlkuPeräistä kirjoittajaa mutta en tiedä kyllä :D
Aloittava posti/postaus. Vrt. englannin OP = opening post.
Niinpä tietysti! Sehän ois pitäny olla vielä pari vuotta sitte AI= Aloittava Itella! Nehän muutti sitten nimensä takaisin Postiksi kun rautakaupat möivät jääräpäisesti Postilaatikoita. Ei Itellalaatikoita..
Yh-äippien on parasta ymmärtää etteivät kelpaa parisuhteesen monien miesten mielestä. Aika liian kortilla lasten takia. Siitä syystä yh äippien kannattaakin keskittyä fiksaamaan muutamat fwb jätkät itselleen, voivat sitten pyörittää kúllikarusellia kun lapset ovat isällään.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan, että tietyt miehet.
tietyt=kaikki, mutta epätoivoisimmat tyytyy yh:seen hetkellisesti
Vierailija kirjoitti:
Olet tavannut vääränlaisia miehiä. Itseasiassa aika hyvä empaattisuus testi tuo yksinhuoltajuus- pysyvät ne pahimmat kaukana!
Ja testi jatkuu loppuelämän.
Pidän heitä turn-offina koska en halua lapsia ja en halua parisuhdetta jossa on lapsia. Siinä yh naisessa ei mitään vikaa ole vaan vika on siinä että heillä on lapsia.
En omia lapsia halua joten olen velamies enkä vihaa lapsia.
M31
Vierailija kirjoitti:
Olet tavannut vääränlaisia miehiä. Itseasiassa aika hyvä empaattisuus testi tuo yksinhuoltajuus- pysyvät ne pahimmat kaukana!
Kiitos tästä. Ihan voimaannuin sun viestistä. Kyllä minä vielä jonkun hölmön betamiehen löydän joka tuhlaa resurssinsa toisen miehen jälkeläisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan, että tietyt miehet.
tietyt=kaikki, mutta epätoivoisimmat tyytyy yh:seen hetkellisesti
Ei tarvi edes välttämättä olla epätoivoinen. Kyllä sitä aina mielellään sinkkuaikoina pitää kivaa hetken aikaa vaikka sitten YH:N kanssa jos on todella kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä. Ihan voimaannuin sun viestistä. Kyllä minä vielä jonkun hölmön betamiehen löydän joka tuhlaa resurssinsa toisen miehen jälkeläisiin.
Mikä sun ongelma oikeastaan on? Pelkäätkö olevasi tuollainen betamies joka ei saa muunlaista naista kuin jo lapsia hankkineen? Vai ajatteletko että joku sellainen tulee ja painaa aseen sun ohimolle ja pakottaa sut elättämään itsensä ja lapsensa? Mistä tuo sun viha kumpuaa? Miksi et voi vain todeta että sinä et moiseen ryhdy ja sillä selvä. Vaikea uskoa että kukaan tulisi sun kättä vääntämään että ryhdytpäs ja kaikki resurssisi tuhlaat mun jälkeläisiin.
Minulle yh äidit ovat ehdottomasti turn on! Vaikka en ole kyllä ikinä ennen käyttänyt moista termiä. Ei sillä että ikinä pystyisin toisen lapsia rakastamaan niin kuin omiani. Mutta yh äitien joukosta löytyy varmasti enemmän ikäisiäni (40 v) naisia, joilla on jo haluttu lapsiluku täynnä, ja joille voisi kelvata haluamani seurustelumuoto jossa omat lapset on etusijalla.
Olen itse ikisinkkumies ja minulle yh-äideissä on turn-offia se että niillä on lapsia ja turn-on se että niillä on lapset tehtynä jo niin ei mun tarvitse enää alkaa niitä tekemään. Omia lapsia en siis halua tehdä joten yh-äidit on kaksipiippuinen juttu minulle.
Aika monilla miehillä on suuret luulot itsestään. Kuvittelevat, että heidät huolittaisiin lapsen isäksi. Ei isompi lapsi edes itsekään huoli vierasta miestä isäkseen. Pitäisi olla aika erityinen mies, että pääsisi edes isähahmoksi. Olisikohan moni mies saanut hylkäyskokemuksen lapsena, kun he kuvittelevat pääsevänsä noin vain kevyesti vieraan lapsen isäksi. Yleensähän lapsella on omakin isä, joten outoa kuvitella noin.
Mutta mieleltään sairaimmat karsiutuvat pois, kun kertoo lapsista. Sehän on hieno juttu ja mitään ei menetä.
Miksi nykynaisilla niitä turn-offeja vasta piisaakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet epävarma.
Ihan samalla tavalla voisi olla kysymys: Miksi naiset pitävät yksinhuoltajuutta niin suurena Turn offina?
Olen huomannut, että harvoin yh-isät ovat yhtä huolissaan siitä , että löytävätkö uuden naisen kuin että miten yh-äidit ovat huolissaan uuden miehen löytämisestä.
No, jos sattuisi siten että nykyinen lapsemme jäisi jostain syystä vain minun huollettavaksi voisin lyödä hynttyyt yhteen yh-äidinkin kanssa. Samanikäisistä lapsista voisi tulla leikkikavereita jne. Nuorempana poikamiehenä olin ajatukselle paljon nihkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykynaisilla niitä turn-offeja vasta piisaakin?
Luulen että se on luonnon keino ratkaista maapallon liikakansoitus.
ei yh ole se juttu vaan miehet eivät halua hoitaa toisen lapsia
Ota yh ja mukana seuraa pahimmillaan väkivaltainen psykopaatti exä ja kylällinen tämän sukulaisia.
Onneksi lapsettomia naisia löytyy vielä ettei yksinhuoltajiin tarvitse koskea.
Aloittava posti/postaus. Vrt. englannin OP = opening post.