Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet pitävät yksinhuoltajuutta niin suurena turn-offina?

Vierailija
07.11.2016 |

Sen jälkeen kun erosin miehestäni ja jäin noin 3v. lapsen yksinhuoltajaksi, on parisuhde elämäni ollut erittäin kuivaa. Olen mielestäni hyvin sievä, en mikään täydellinen kymppi, mutta kuitenkin... Jotenkin ahdistaa tämä yksinhuoltajuus niin paljon kun tuntuu ettei ketään enää kiinnosta :( En voi asiasta oikein valehdellakkaan :((

Kommentit (302)

201/302 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti ja lapset ovat paketti, siitä ei pääse mihinkään.

Onhan isä ja lapset myös samalla tavalla paketti.

"Me ollaan paketti, ota tai jätä."

Vierailija
202/302 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja velipuolet on raskaita niille oikeille sisaruksille. Perinnönjako sen näyttää toteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/302 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävälle ei ole ollut mikään ongelma, että mulla on lapsia. Paljon ajankäyttöä toki sanelee lapset, mutta me pystytään viettämään aikaa yhdessä esim. ulkoilun merkeissä ilman lapsia, koska lapset ovat jo sen verran isoja, että eivät kaipaa aikuisen valvontaa enää koko aikaa. Ollaan myös käyty reissussa yhdessä koko porukalla ja on ollut todella mukavaa. Iso syy siihen, että kaikki sujuu, on miehen upea asenne ja luonne. Kaikki aika kahdestaan on huippua bonusta, mutta aika jolloin ollaan lasten kanssa on erinomaisesta myös. Asutaan ainakin toistaiseksi erillään, mutta yökyläillään puolin ja toisin, mies enemmän meillä lasten takia. Osallistuu myös kuskauksiin ihan omasta tahdostaan. Ihan huippumies kaikin puolin.

Onko hänellä omia lapsia?

Ei ole, eikä halua. Tykkää kyllä lapsista noin yleisesti ja kohtelee mun lapsia tosi hyvin.

Vierailija
204/302 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vastata rehellisesti eli en halua kasvattaa ja elättää muiden lapsia. Tiedän, että monille tämä tosiasia ottaa koville, mutta näin yksinkertaista se on. Joku muu voi ajatella toisin, mutta minä ajattelen näin.

Vierailija
205/302 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun emiesystävälle ei ole ollut mikään ongelma, että mulla on lapsia. Paljon ajankäyttöä toki sanelee lapset, mutta me pystytään viettämään aikaa yhdessä esim. ulkoilun merkeissä ilman lapsia, koska lapset ovat jo sen verran isoja, että eivät kaipaa aikuisen valvontaa enää koko aikaa. Ollaan myös käyty reissussa yhdessä koko porukalla ja on ollut todella mukavaa. Iso syy siihen, että kaikki sujuu, on miehen upea asenne ja luonne. Kaikki aika kahdestaan on huippua bonusta, mutta aika jolloin ollaan lasten kanssa on erinomaisesta myös. Asutaan ainakin toistaiseksi erillään, mutta yökyläillään puolin ja toisin, mies enemmän meillä lasten takia. Osallistuu myös kuskauksiin ihan omasta tahdostaan. Ihan huippumies kaikin puolin.

Kunnon aisurimiehen oot löytänyt.

😂 Kaikkea muuta! Mies elää omannäköistänsä elämää työnsä ja harrastustensa kautta. Parisuhde on loistava ja tasapainoinen. Elämäänsä tyytyväinen ihminen ei koe, että oma elämä niin paljon muuttuisi siksi, että mulla on lapsia. Toki riippuu elämäntyylistäkin, meille ei baari-illat oo mitenkään tärkeitä tai muutkaan menot joihin ei lasten takia pääsisi. Ja silloin kun on, niin päästään. Ennemmin sanoisin, että olen onnistunut löytämään sellaisen aarteen, jolla oma elämä on niin kunnossa, että ei tartte omaa rooliaan enää hakea. Ja ihan itse maksan omien lasteni kulut.

Vierailija
206/302 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan vastata rehellisesti eli en halua kasvattaa ja elättää muiden lapsia. Tiedän, että monille tämä tosiasia ottaa koville, mutta näin yksinkertaista se on. Joku muu voi ajatella toisin, mutta minä ajattelen näin.

En tajua, miksi se "ottaisi koville" kenellekään. Eihän kukaan voi odottaa miellyttävänsä kaikkia. Jokaisella on omat kriteerinsä eikä muilla ole siihen mitään sanomista. En minäkään halunnut eronnutta isää uudeksi kumppaniksi, vaikka itselläni lapsia onkin. Mulla oli monta muutakin kriteeriä. Sanotaan näin että yhden liiton epäonnistuminen ei ainakaan uuden suhteen rimaa alentanut. Päinvastoin. Rima nousi vaan.

PS. Mä melkein väitän että joillain tuntuu ottavan tosi lujille se että eronnut äiti todellakin voi löytää uuden, HYVÄN kumppanin. Erityisesti jos tuo uusi kumppani on itse lapseton, se vasta joillain lujille ottaakin.

Vierailija
207/302 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajuus ei olisi ollut minulle ongelma.. Mutta yhteishuoltajuus olisi ollut. Eli toisin sanottuna meitä on moneen junaan.

Vierailija
208/302 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan mies haluaisi naisen, jolla on lapsi jonkun toisen miehen kanssa, kun voi aloittaa myös puhtaalta pöydältä? Lapsen myötä kuviossa on exä ja exän nyxä, joiden kanssa joutuu neuvottelemaan lomista ja monista muista asioista. Miksi tehdä elämästään vaikeaa, jos on vaihtoehtona löytää nainen, jolla ei ole näitä rasitteita?

Varmaan siksi, kun kuka tahansa mies ei saa ketä tahansa naista, jolloin voi kääntää katseensa sinne suuntaan, jossa kilpailu on vähäisempää.

209/302 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
210/302 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusbiologia. Monen lajin hallitseva uros tappaa väärän uroksen lapset. Yllättäen jopa virtahepo.

Vierailija
211/302 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yleensä nettideiteissä välttänyt aina naisia joilla on lapsia.

Nyt kun aloin viestittelemään kahden tytön äidille niin hän lopetti vastaamasta jonkin ajan päästä.

Aika hurjaa ajatella että ei kelpaa edes taloudellisesti tiukilla oleville yksinhuoltajille.

Miksi ihmeessä te kuvittelette, että yksinhuoltaja olisi köyhä?

Minä olen paremmin koulutettu kuin uusi mieheni, tuloni ovat 2 x hänen tulonsa suuruiset ja omaisuuteni on 7 x hänen omaisuutensa suuruinen. Näin ollen minä maksan menoistamme n 3/4 ja se on toistaiseksi ihan ok. Mies komensoi muulla tavalla kuten tekemällä pikkuremppaa. Mies on komea ja hänellä on hyvät sosiaaliset taidot, minä olen ujomman puoleinen eli täydennämme siinä toisiamme.

Eron jälkeen rimani nousi entisestään, en kelpuuttaisi kuin top 19 miehen. Aivan naurettavaa luulla yh:ta helpoksi.

T ex yh

Vierailija
212/302 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

incel kirjoitti:

Perusbiologia. Monen lajin hallitseva uros tappaa väärän uroksen lapset. Yllättäen jopa virtahepo.

Päinvastoin evoluutio on aikaanssanut, että naiset sietävät huonommin miesten ex suhteen lapsia kuin miehet naisten. Näet kun ihmiskunnan histriassa on pantu ristiin rastiin pienissä yhteisöissä, niin miehet eivät voineet tietää, mikä lapsi on hänen. Varmistaaksern geeniensä jatkuvuuden kannatti olla perushyvä kaikille. Naiset taas aina tietävät,mikä lapsi on heidän ja mikä vieraan naisen. Vieraat lapset kilpailevat resursseista oman lapsen kanssa, joten niihin ei suhtauduta yhtä myönteisesti.

Vierailija
213/302 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku kertoa mistä tulee tällä palstalla paljon käytetty lyhenne ap? Oon kyllä jo hoksinut että se = aloitusviestin kirjoittaja mutta en silti hoksaa mistä ne kirjaimet tulevat. Ps. Yh äidit on jees.

Vierailija
214/302 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsi alle 13v niin se säätö ei kiinnosta. Harvassa on ne yh:t, jotka ei ole rahaa pyytämässä.

Tuollainen naisvihaaja olisi karsiutunut minulla jo ensi viivalla ja samoin varmasti kaikkien sellaisten naisten kohdalla, jotka tienaavat hyvin ja ovat itsenäisiä. Siksi sinä et tule koskaan kohtaamaankaan varakasta naista / yh:ta, joka elättää osin miestäkin.

T. Ex yh

Vierailija
215/302 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kusi mun aamumuroihin ? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäviä kommentteja, mutta eihän suomalaisilta muuta voi odottaakaan. Hieno kansa.

Ei nyt ole mitään syytä hermostua tai ruveta mielensä pahoittajaksi.

Jos kysyy suoraan, niin yleensä saa myös suoran ja rehellisen vastauksen. .

Se voi olla erilainen kuin mitä sen toivoisi olevan, mutta eikö kuitenkin ole parempi että asia tulee selväksi mihin sitä kysymystä haettiin vaikka se ei ollutkaan itselle mieluinen.

Mutta onko suora ja rehellinen suomalaiselle aina pelkästään ruma totuus? Siis ruma. Kamala. Totuus. Olen eri, mutta itsekin usein hämmennyn näistä kommenteista, ja Suomessa todella on usein hyvin viileä, hyinen, toisia kyräilevä ilmapiiri, jossa on onnellisuuteen ei tunnuta edes uskovan. Rehellisyys tuntuu usein olevan sitä, ettei kukaan kestään välitä, ja muut voivat painua suolle, ja jättäisivät toisensa rauhaan, koska kuka nyt muita kestää.

Vierailija
216/302 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku kertoa mistä tulee tällä palstalla paljon käytetty lyhenne ap? Oon kyllä jo hoksinut että se = aloitusviestin kirjoittaja mutta en silti hoksaa mistä ne kirjaimet tulevat. Ps. Yh äidit on jees.

Ja kesti muuten kauan tajuta tuo että se on alottaja. Varmaan vuoden ihmettelin että on se kova tyttö kirjottelemaan tuo Ap!

Vierailija
217/302 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monimutkaista.

Vierailija
218/302 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kesti muuten kauan tajuta tuo että se on alottaja. Varmaan vuoden ihmettelin että on se kova tyttö kirjottelemaan tuo Ap!

Mä olen aina ajatellut että se tarkoittaa AlkuPeräistä kirjoittajaa mutta en tiedä kyllä :D

Vierailija
219/302 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina ajatellut että se tarkoittaa AlkuPeräistä kirjoittajaa mutta en tiedä kyllä :D

Hmm.. Eikös tuo olisi kulttuurillista omimista ja alkuperäiskansoja halventavaa?

Vierailija
220/302 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yleensä nettideiteissä välttänyt aina naisia joilla on lapsia.

Nyt kun aloin viestittelemään kahden tytön äidille niin hän lopetti vastaamasta jonkin ajan päästä.

Aika hurjaa ajatella että ei kelpaa edes taloudellisesti tiukilla oleville yksinhuoltajille.

Miksi ihmeessä te kuvittelette, että yksinhuoltaja olisi köyhä?

Minä olen paremmin koulutettu kuin uusi mieheni, tuloni ovat 2 x hänen tulonsa suuruiset ja omaisuuteni on 7 x hänen omaisuutensa suuruinen. Näin ollen minä maksan menoistamme n 3/4 ja se on toistaiseksi ihan ok. Mies komensoi muulla tavalla kuten tekemällä pikkuremppaa. Mies on komea ja hänellä on hyvät sosiaaliset taidot, minä olen ujomman puoleinen eli täydennämme siinä toisiamme.

Eron jälkeen rimani nousi entisestään, en kelpuuttaisi kuin top 19 miehen. Aivan naurettavaa luulla yh:ta helpoksi.

T ex yh

Koska usein näin on. Ei kuitenkaan aina.