Mitä juttuja pitää nyt olla kotona että voi sanoa sisustusta trendikkääksi?
Niin, minkälaiset jutut on nyt in? Onko jotain villitystä samalla lailla kuin joskus 15v sitten maalaisromantiikka?
Kommentit (10)
Trendejä on monta, on värikäs vintage-trendi, sitten on tekninen musta-harmaa trendi, paluu 80-luvulle trendi ja 30-40 lukujen sisustustrendi. Valkoinen on vanhanaikaista.
Jep, kertokaa - niin osaan välttää!
nimim ei trendipelle
Vierailija kirjoitti:
Trendejä on monta, on värikäs vintage-trendi, sitten on tekninen musta-harmaa trendi, paluu 80-luvulle trendi ja 30-40 lukujen sisustustrendi. Valkoinen on vanhanaikaista.
Onko toi musta-valko-harmaa taas muodissa, sehän oli kova juttu joskus muutama vuosi sitten? Ap
Nykyään ollaan menossa puna-keltaiseen tyylisuuntaan, joka oli muodissa 70-luvulla.
Kupariset koristeet, maljakot, ruskea sohva, puun sävyt, puhviverhot, palapeilit
Sisustuskirjaimet ja tekstitaulut, esim. Home sweet home yms. Tähtikuosi sisustustyynyissä on myös hyvin trendikästä nyt. Maalaisromanttinen sisustus kaikkine ihanine yksityiskohtineen on pinnalla myös.
Verhot näyttävät tekevän paluun monien vuosien oudon verhottomuuden jälkeen.
jep, verhot, mutta myös kirjahyllyt ja olin sisustusmessuilla Briteissä, niin ne mitä täällä oli joskus "kirjakarusellit", niin oli sellaisia korkeampia swivel book caseja, eli kapeahko korkea kirjatorni, näitä oli nurkassa, tilanjakajaelementtinä yms ja sitten seinillä outoja puun värisiä rimoja, en tiedä oliko tarkoitus vähän japanihenkisyyttä, itselle tosi vahvat 80-90 vaihde vibat, eli kun meillä oli esim. vaaleet seinät ja ikkunapokat kahta puunväriä, oven reunat puunväriä, niin minun silmiin vaikutti sellaiselta.
Heinämäiset viherkasvit, pöytäliinat.
Rottinkityypiset korit, joihin tuli kansikin.
Nää jäi itelle mieleen, olin vain seurana.
Ööh, ja kaikenmaailman tuoksut myös, tuoksukynttilät.
Beige sisustus. Puupinnat. Hotellisisustus.
Värikkyyttä. Ankaran musta-valko-harmaa on passe.