Älykkyys ja kasvojen muoto korreloivat! ??
Tässäpä tutkimus: http://www.medicaldaily.com/facial-features-predict-iq-men-long-face-an…
Kommentit (38)
Miksi tuo ei korreloi muka naisten kasvojen kanssa? Mielestäni ainakin tuo vasemmalla oleva nainen näyttää ihan vitun tampiolta verrattuna oikealla olevaan. :D
Miksi aasialaiset ovat sitten kaikista älykkäimpiä, vaikka he ovat lyhytnaamaisia?
No joo, taitaahan tuo paikkansa pitää.
Oma mieheni on miehekkään ja komean näköinen, on ollut jopa mallikuvauksissa, hänellä siis on hyvin maskuliiniset piirteet. Hän ei tiedä mitä tarkoittaa ekologinen eikä monia muitakaan perusasioita, jotka meidän jokaisen tulisi tietää. Mutta hänellä on kultainen sydän, pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. Se riittää minulle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aasialaiset ovat sitten kaikista älykkäimpiä, vaikka he ovat lyhytnaamaisia?
Vertailua pitäisi varmaan käydä suurien roturyhmien sisällä. Eli ehkä sielläkin ne pitkänaamaiset ovat älykkäämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo ei korreloi muka naisten kasvojen kanssa? Mielestäni ainakin tuo vasemmalla oleva nainen näyttää ihan vitun tampiolta verrattuna oikealla olevaan. :D
Lueppa uudestaan siitä kuvan alta:)!
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni on miehekkään ja komean näköinen, on ollut jopa mallikuvauksissa, hänellä siis on hyvin maskuliiniset piirteet. Hän ei tiedä mitä tarkoittaa ekologinen eikä monia muitakaan perusasioita, jotka meidän jokaisen tulisi tietää. Mutta hänellä on kultainen sydän, pitää minua kuin kukkaa kämmenellä. Se riittää minulle.
Miesmallien kasvot eivät ole yleensä kauhean maskuliinisia. Enemmänkin sellaisia kauniita androgyynejä, joka juuri viittaisi älykkyyteen. Toki esim. Anttilan mallit mahtuvat siihen heterotyypilliseen muottiin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesmallien kasvot eivät ole yleensä kauhean maskuliinisia. Enemmänkin sellaisia kauniita androgyynejä, joka juuri viittaisi älykkyyteen. Toki esim. Anttilan mallit mahtuvat siihen heterotyypilliseen muottiin enemmän.
Ei hän missään huippumallikuvauksissa ollutkaan. Kuvat olisivat tulleet miesten vaatteita myyvän liikkeen kuvastoon.
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin minusta tyhmyydestä kertoisi se, ettei ymmärrä mitä vaikkapa ekologinen tarkoittaa, kun se ettei tiedä sanan merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina sanonut et jonkun naamasta näkee, että se on tyhmä kuin saapas...
Olet oikeassa, minusta on sanottu koko ikäni, että olen tyhmä kuin saapas...ei se koulutus vaan se ulkonäkö:DD
https://images.chesscomfiles.com/uploads/images_users/tiny_mce/pete/php…
Siinä shakin suurmestari. Naama on kuin suoraan tuon "tutkimuksen" tyhmemmästä päädystä. Tuhosin juuri tuon tutkimuksen täysin.
hahahaa. turha tutkimus. Sinisilmäiset ovat kylläkin älykkäämpiä kuin ruskeasilmäiset.
Pitemmät ihmiset ovat älykkäämpiä kuin lyhyet. Ja eiköhän pitemmillä ihmisillä ole myös pitemmät kasvot...
Vierailija kirjoitti:
Pitemmät ihmiset ovat älykkäämpiä kuin lyhyet. Ja eiköhän pitemmillä ihmisillä ole myös pitemmät kasvot...
Meinaatko että ne kasvot ovat jontekin venyneet kun koko ihminen on "venynyt"? :D
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset tässäkin edelleen älykkäimpiä, mutta lyhyimpiä.
Tuo kuvan jätkä ei kyllä näytä yhtään älykkäältä vaikka sillä onkin rillit.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuvan jätkä ei kyllä näytä yhtään älykkäältä vaikka sillä onkin rillit.
Se onkin huono kuva, koska miehellä on silmät lähellä toisiaan ja silmälasit vieläpä niin valittu, että se korostaa silmien lähekkäisyyttä.
Mä oon aina sanonut et jonkun naamasta näkee, että se on tyhmä kuin saapas...