Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon maksaisit käytetyistä bugabooista?

Vierailija
09.03.2006 |

Siistit vähän käytetyt frogit olisi myynnissä. Mikä on kohtuu hinta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi saada myös maxi cosin mukaan.

ap

Vierailija
2/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan asioista niiden omilla nimillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa kyllä vanhempikin kama ja " huonompi" ...

Vierailija
4/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saat varmaan silti vastata: laita jotain numeroita viestiisi, siis esim. 123456 jne.

Vierailija
5/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain niistä 450 ¿ lämpöpussin kanssa. Jos Maxi Cosin saat mukaan, niin 500 ¿ voisi olla ok hinta. :)

Vierailija
6/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myynnissä. Alle 500 e en koko pakettia myisi.

Vierailija
7/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suuresti, ellei sitten kyseessä halu hankkia uusin malli (Cameleonissa on parannuksia entisestään hyviin vaunuihin). Frogeja tosiaan näkee silloin tällöin myynnissä, olisiko syynä se että pienempi kori ja aisaa ei voi jatkaa?

No, voihan syynä olla myös että lapsi kasvanut isoksi ja uutta ei tulossa.

Itse maksaisin Frogeista 450 euroa ja jos lisätarvikkeita niin 50-100 euroa päälle.

Cameleonit ovat niin uudet (vasta joitakin kuukausia markkinoilla), että peruspaketista maksaisin 600-700 euroa, täysin uudet maksavat vähän reilut 800 euroa ja täysin varuistein noin 1000 euroa.

T: Cameleonin ikionnellinen omistaja

PS: Käykö muuten Gracon autobaby Bugaboihin, jostain luin että kävisi mutta Bugasivu väittää toista

Vierailija
8/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen että pyyntihinta olisi ollut 450 euroa, käväiskää katsomassa, en nyt itse jaksa kaivaa hintaa esille.

Vierailija
9/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyiset omistajat muuttaa ulkomaille ja eivät raahaa niitä mukanaan

ap

Vierailija
10/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hankit tilalle? Muistan kun kävit täällä keskustelua Bugaboista, tai jollain muulla palstalla. Ihan kiinnostuksesta kysyn, koska itse en ikikuunapäivänä luopuisi Bugaboo Cameleon vaunuista, jotka hankimme jokin aika sitten. Ne ovat todella erittäin toimivat, kätevät ja ketterät vaunut. Meillä kokeiltu Briot ja Emmaljungat sekä lisäksi Gracon ja Maclarenin matkarattaat (vain Maclarenit jäivät käyttöön vieläkin).

T: Vakkari

Vierailija
11/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mallia. Voi olla, että siellä myydään jotain eri malleja kuin Autobaby.

Vierailija:

nykyiset omistajat muuttaa ulkomaille ja eivät raahaa niitä mukanaan

ap

Vierailija
12/12 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouduin myymään ne, sillä asumme täällä " metsässä" ja talvikäytössä olivat aika huonot. Valitettavasti.

Ulkoilemme päivittäin teillä, joita ei talvella huolleta. Lisäksi täällä on paljon jäisiä ja jyrkkiä mäkiä, joissa ei ole kunnon hiekoitusta.

Halusin rattaat, joissa on leveät ja tanakat renkaat ja hy-vä jarru. Ostin Emmaljungan Scooterit ja manaan joka päivä niiden painavuutta. Mutta ne eivät ainakaan " karkaa" mihinkään mäessäkään.

Muuten pidin Bugista paljon, jos minulla olisi vain yksi lapsi, jonka kanssa liikkuisin pääasiassa kaupunki-alueella, en olisi niistä luopunutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän