Miksi persut ja muut konservatiiviuskovaiset
Ovat AINA Israelin puolella ja väittävät valheeksi, jos joku siionisti tekee jotain esim. kiduttaa 18 kuukauden ikäistä lasta. Mutta jos vastaava uutinen on muslimista, niin se on heidän mielestä fakta ja totuus... Miksi? Ja minä olen täysin puolueeton, mutta olen pistänyt tämän merkille.
Kommentit (8)
Koska ei ole.
Persu => anti internationalisti. Ei ole mitään tekemistä Israelin kanssa. Päinvastoin tuolta löytyy enemmän sellaisia, joita kyrsii Israelin asema maailman politiikassa.
Konservatiivi uskovat on taas oma porukkansa. Niistä ortodoksit ja katoliset on harvemmin siionisteja. Protestanteista niitä löytyykin sitte paljon. Etenkin evakelikaaleista. Pinnallisesti porukka tuntuu diggaavan israeliasta, koska ne heittää nyrkkejä islamin kanssa, ja "mun vihollisen vihollinen on mun kaveri".
Uskokaa kolmiyhteiseen Jumalaan ja tehkää parannus synneistänne niin pelastutte kadotukselta!
Ahaa. Nyt jo aloituksillakin yrität orgasmia saada. Saitko?
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa kolmiyhteiseen Jumalaan ja tehkää parannus synneistänne niin pelastutte kadotukselta!
Voi kun persut ja muut konservatiiviuskovaiset tekisivätkin näin.
Tein samanlaisen aloituksen vasemmistosta ja islamista. Kappas kippas keskustelu poistettu..
Islamofobia on tärkeämpää kuin yleissivistys mistään aiheesta mitä keskustelu oikeasti koskee,.
Yksinkertaiset ihmiset haluaa pitää maailmansa järjestyksessä. On sivistyneet länsimaat ja julmat barbaarit. Kun "sivistysvaltio" harjoittaa kidutusta ja joukkotuhoa niin se täytyy äkkiä sulkea mielestä ettei ala todellisuus huimaamaan.
Jaa a. Kyllä kaikki uskovaishörhöt ovat ihan pimeitä.