Oletko koskaan unohtanut laittaa deodoranttia?
Minulla on käynyt niin töissä . Jouduin tunnin välein pesemään kainaloita vessassa
Kommentit (23)
Olen. Onneksi en hikoa paljon ellen tee jotain todella fyysistä. Yritin tuuletella kainaloita ja välttää käsien nostelua ihmisten vieressä :D
Käytän deodoranttia ehkä 2 kertaa vuodessa.
Juu kyllä huomaa jos on unohtanut. Ei sitä ihmiset huvikseen käytä.
Minäkin käytän tosi harvoin. Kainalot ei normaalisti hikoile minulla
Deossa on usein alumiinia, enkä halua ylimääräisiä haitallisia kemikaaleja iholleni. Ihon kautta koko elimistö rasittuu. Ilman deodoranttia pärjää vallan hyvin. Vaihdan paidan joka päivä ja pesen pyykin tarpeeksi kuumassa, jolloin bakteerit kuolevat. Puhdas paita ei haise vaikka hiki sitä hieman kastelisikin.
Vierailija kirjoitti:
Deossa on usein alumiinia, enkä halua ylimääräisiä haitallisia kemikaaleja iholleni. Ihon kautta koko elimistö rasittuu. Ilman deodoranttia pärjää vallan hyvin. Vaihdan paidan joka päivä ja pesen pyykin tarpeeksi kuumassa, jolloin bakteerit kuolevat. Puhdas paita ei haise vaikka hiki sitä hieman kastelisikin.
Itseäni haittaa juuri nuo hikiläiskät :D
En sentään, mutta olen tullut suihkusta vain toisen kainalon sheivanneena ja kerran lähtenyt töihin niin, että ripsiväriä on ollut vain toisessa silmässä. Ei mielellään keskeytyksiä aamutoimiin...
Mullakin on muutama kaveri, joiden mielestä ei deodoranttia tarvitse käyttää ollenkaan. Käyvät kyllä suihkussa päivittäin, mutta kyllä se hien haju iskee pintaan viimeistään iltapäivällä.
Eihän sitä tietenkään itse haista, mutta muut kyllä haistavat.
Olen. Ja kyllä, haisin. Itseä ainakin häiritsi koko päivän.
Mulla on se just nyt, unohdin aamusti laittaa kun lähdin kotoa ja nyt olen menossa kaupungille haisemaan. Ja mulla kyl paita yleensä haisee ja kainalotkin voimakkaasti!! En tiiä mitä pitäis tehdä
On käynyt ehkä maximissaan kaksi kertaa elämässäni - teininä ja aikuisiällä. Voin sanoa, että opin läksyni.
Vaikka kuinka näyttäisi miten hyvältä ja siistiltä tahansa, jos dödö puuttuu, on olo kuin kerjäläisellä.
Monta kertaa. Ei paljon ole menoa haitannut. Olen saattanut muistaa laittaa hajuvettä kuitenkin tai sitten en. Hikeni ei juurikaan haise puhtaassa kainalossa ja vaatteissa, jos juon tarpeeksi vettä enkä ole syönyt paljon valkosipulia, juonut kahvia tai jännitä.
Haisu kirjoitti:
Mulla on se just nyt, unohdin aamusti laittaa kun lähdin kotoa ja nyt olen menossa kaupungille haisemaan. Ja mulla kyl paita yleensä haisee ja kainalotkin voimakkaasti!! En tiiä mitä pitäis tehdä
Sieltä kaupungista varmaan saa dödöä. Ja jos oikein hyvä tilanne, osta kosteuspyyhkeitä, jotta saat dödön puhtaisiin kainaloihin.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin dödön käyttämisen joksikin aikaa ja aloin uudestaan käyttämään alumiinittomia. Ne eivät blokkaa hikeä samalla tavalla, vaikka kyllähän ne hyvältä tuoksuu. Hikitahrat paidoissa hoidan sillä, että käytän yläosasta vähintään löysiä puseroita tai hihattomia.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on muutama kaveri, joiden mielestä ei deodoranttia tarvitse käyttää ollenkaan. Käyvät kyllä suihkussa päivittäin, mutta kyllä se hien haju iskee pintaan viimeistään iltapäivällä.
Eihän sitä tietenkään itse haista, mutta muut kyllä haistavat.
Totta kai hikensä haistaa itsekin. Minä ainakin haistan. Ja oli sitä dödöä laittanut tai ei, yhtä nopeasti se haju tulee, jos on tullakseen (esim stressihiki). Voi riippua dödöstä tietty, itse kun en käytä niitä alzhaimer- ja rintasyöpädödöjä, niin ne eivät niin rankasti sitä hikoilua blokkaa.
En käytä deodoranttia ollenkaan. Kun juo tarpeeksi vettä, niin hiki ei haise.