Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIllä sivustolla voi ilmiantaa tai varottaa naisia nettideittimiehistä, jotka pyörittävät monia naisia/ ovat huijareita/vankilatuomittuja jne.

Vierailija
03.11.2016 |

Vai pitääkö monen naisen joutua uhriksi?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies Hki 48v/HappyPancake  nimimerkkinä  oma ammatti.Ei kuvaa,mutta antaa nimen, jonka kautta löytyy fb:sta. Minä ja pari ystävääni viestiteltiin saman tyypin kanssa.  treffaili meistä yhden kanssa ja tarkoituksella testattiin tyyppi  (oli vaikuttanut epämääräiseltä--varatulta naisnäkökulmasta) . Olisi ollut meidän muittenkin kanssa  valmis sitoutumaan jo muutaman viestin jälkeen.  Oli varattu :)

Vierailija
22/57 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi,kun pieni joukko miehiä pyörittää isoa määrää naisia. Mutta, mutta. Karma hoitaa jossain vaiheessa .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.male-scammers.com/

Male-Scammers.com is a web service that is trying to root out male scammers that prey on women on the Internet. We have an extensive database that we use to collect any and all information regarding these persons, so we can publish it on the Internet and warn women about them.

Vierailija
24/57 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut vuoden aikana sinkkuna ollessani (ja olen edelleen) viiden miehen kanssa ja seksiä oli kahden kanssa. Jokainen noista miehistä miellyttävää juttuseuraa ja muistelen hyvällä. Toinen noista seksikumppaneista paljastui naistenpyörittäjäksi (vaikka ehdotti itse haluavansa seurustella kanssani/on vakavissaan/ei ole muita/rakastaa/on kertonut minusta lapsilleen/haluaa vain minut ym.) Taustalta paljastui myöhemmin kaikkea muutakin epämääräistä, valehteli paljon, huijasi. Ei ollut empatiakykyä, koin taloudellista tappiota myös.Hakee seuraa nettipalstalla ja esittelee itsensä hyvätapaisena miehenä.  En muistele katkeruudella,oloni helpottui päästessäni eroon. Mutta jos joku nainen välttyisi huonolta kokemukselta, olisin valmis varoittamaan. Hki.

Mikä on todellinen motiivisi? En usko hetkeäkään, että ventovieraan naisen hyvinvointi. Uskon, että sinua ajaa katkeruus ja haave, että mies ei enää onnistuisi tapailemaan muita kun onnistuisit varoittamaan heitä.

Olisiko tuo siis sinusta huono asia..?

Vierailija
25/57 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut vuoden aikana sinkkuna ollessani (ja olen edelleen) viiden miehen kanssa ja seksiä oli kahden kanssa. Jokainen noista miehistä miellyttävää juttuseuraa ja muistelen hyvällä. Toinen noista seksikumppaneista paljastui naistenpyörittäjäksi (vaikka ehdotti itse haluavansa seurustella kanssani/on vakavissaan/ei ole muita/rakastaa/on kertonut minusta lapsilleen/haluaa vain minut ym.) Taustalta paljastui myöhemmin kaikkea muutakin epämääräistä, valehteli paljon, huijasi. Ei ollut empatiakykyä, koin taloudellista tappiota myös.Hakee seuraa nettipalstalla ja esittelee itsensä hyvätapaisena miehenä.  En muistele katkeruudella,oloni helpottui päästessäni eroon. Mutta jos joku nainen välttyisi huonolta kokemukselta, olisin valmis varoittamaan. Hki.

Mikä on todellinen motiivisi? En usko hetkeäkään, että ventovieraan naisen hyvinvointi. Uskon, että sinua ajaa katkeruus ja haave, että mies ei enää onnistuisi tapailemaan muita kun onnistuisit varoittamaan heitä.

Olisiko tuo siis sinusta huono asia..?

Naiset voisi alkaa pitää yhtä ja laittaa jakoon miehet, jotka käyttää naisia hyväkseen. Sovitaan treffejä ja ei mennä paikalle ja muuta mukavaa.Tuossahan ei mitään rikollista ole, mutta pikku kiusaa.

Vierailija
26/57 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä huijarin sitten tunnistaa? Luotan ihmisiin--ja kyllä--olen muutaman kerran pettynyt.Mitään rahaa en ole menettänyt,sydänsuruja kyllä on tullut jo siitä, kun miehet alussa on niin kiinnostuneita ja sitten saattaa seuraavana päivänä lopahtaa.

Vierailija
27/57 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset näkevät aina itsensä uhreina.

Haluisitko itse deittailla tietämättäsi ihmistä jolla on esimerkiksi rankka rikostausta?

Vierailija
28/57 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria Milan.Ei pelkästään salarakas sivusto.

Saa olla sinkku.Palvelun pilasi maksulliset naiset.

Vierailija
29/57 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko täällä paljastaa esim etunimen? Ja sen että missä päin pyörii tällä hetkellä. Ulkonäön tms? On siis exäni. Asuu nyt yhden naisen luona Helsingissä, mutta tiedän että hakee siitä huolimatta seuraa Tinderistä. Matkustaa paljon ympäri Suomea, joten näitä naisia on paljon. Jäi meidän yhdessäolon aikana kiinni useista suhteista mitä haki mm Tinderistä. Toki myös muilta seksinvonkaamisfoorumeilta. Hyötyy naisista mm taloudellisesti ja hoidattaa lapsensa satunnaisilla naisilla.

Vierailija
30/57 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset näkevät aina itsensä uhreina.

Haluisitko itse deittailla tietämättäsi ihmistä jolla on esimerkiksi rankka rikostausta?

Niin, tuskin kukaan. Etenekin jos mies esittää kunnollista ja hakee tosissaan elämänkumppania. Sitten selviääkin taustalta ties mitä ikävää. Onhan näitä sitten tullut, että nainen onkin ajastaan hengenvaarassa. Onko naisen syy, jos on luottanut mieheen,joka esittää kunnollista?

Vierailija
31/57 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä, jonka tausta selvisi viikonloppuna. Jotain hämärää miehessä oli, mutta laitoin työstressin piikkiin. Tapasin alkujaan nettideiteillä. Olen varma,että muitakin naisia oli kuvioissa. Tuo ei varmaankaan poikkeavaa, mutta miehen monivuotinen vankeus kylläkin.

Vierailija
32/57 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luotin ja uskoin,että miehen kiireet johtuvat töistä. Oli kertoman mukaan eronnut ja lapset jo omillaan.Tapaamiset meni miehen ehdoilla, joustin ja luotin aikani. Sain muuta kuin miehen kautta tietää, että on syytetty rikoksista useammalla eri paikkakunnalla. Ei aavistustakaan, mitä on tehnyt. Laitoin viestillä neutraalit jäähyväiset. Eipä ole mitään kuulunut.

Vierailija
33/57 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehet saa aina uusia.

Vierailija
34/57 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies Hki 48v/HappyPancake  nimimerkkinä  oma ammatti.Ei kuvaa,mutta antaa nimen, jonka kautta löytyy fb:sta. Minä ja pari ystävääni viestiteltiin saman tyypin kanssa.  treffaili meistä yhden kanssa ja tarkoituksella testattiin tyyppi  (oli vaikuttanut epämääräiseltä--varatulta naisnäkökulmasta) . Olisi ollut meidän muittenkin kanssa  valmis sitoutumaan jo muutaman viestin jälkeen.  Oli varattu :)

Minkälainen mies laittaa nimimerkikseen ammattinsa? Joku vastavalmistunut tai suvun ylpeys?

Voi, voi.

Vierailija
35/57 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei niinkään huijausta, vaan huonoa kohtelua. Kirjoittelin kuvallisen miehen kanssa,antoi myös s-postiosoitteensa (en siihen kirjoitanut) kanssa viikon ajan.  Olisi halunnut tavata hyvinkin pian, mutta olen maltillinen näissä. Kun mies alkoi kertoa edellisestä naisestaan tyyliin seksiä kyllä sai vaikka kuinka paljon, mutta muuta ei ollutkaan, niin alkoi tökkiä. Nainen oli siis pelkkä reikä miehelle, käyttöesine. Kuvitteleeko joku mies,että kiinnostuisin tuollaisen kommentin jälkeen hänestä. Espoo.

Vierailija
36/57 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi tapailua, jos miehellä vaikea menneisyys. Kaikki vaikuttaa nykyhetkessä ja tulevaisuudessakin.

Vierailija
37/57 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin jättäytynyt ulos miesmarkkinoilta huonojen kokemusten takia. Sama kaava aina eli niin kiinnostuneta alussa ja viestejä sataa yötä myöten.Onneksi lapset saatuina ja kasvaneet isoiksi ja nyt voin keskittyä kokonaan itseeni. Mitä vähemmän olen tekemisissä miesten kanssa,sitä paremmin voin. Seksitarpeetkin unohtuu vähitellen kokonaan ja ajatusvaihtoa voin käydä fiksujen naisten kanssa. Matkailu, konsertit ja teatterit ovat auki myös sinkkunaiselle. Ei ole mistään käännytetty, vaikkei ole mies kyynärtaipeessa.

Vierailija
38/57 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännämiehet saa aina uusia.

Eivät saa, jos jännyys paljastetaan. Siksihän ne niitä uusia saa, kun ei niitä todeta jänniksi ajoissa.

Vierailija
39/57 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännänaiset hakeutuu jännämiesten pariin. Kyllä se vaan niin on, että samankaltaisuus vetää puoleensa. Turha sitten valittaa.

Vierailija
40/57 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.jätäsesika.fi

Tuolla voi ränkätä kaikkein oleellisimmat turnoff'it, kuten pituuden, väärät kengät, tyhmän harrastuksen tai kemian puutteen. Naisilla on oikeus valita arvoisensa mies - tai ainakin antaa muiden valita puolestaan.