Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä muilla lapsiperheillä ollut ahdistusta asuinalueen "valinnasta" ?

Vierailija
03.11.2016 |

Minulla on vielä hoitovapaata jäljellä vuosi, esikoinen menee esikouluun 1,5 vuoden päästä. Jotenkin koen että silloin viimeistään pitäisi asettua johonkin. Meillä vaan talous rajoittaa aikalailla, moniin hyviin alueisiin meillä ei ole varaa jos haluamme ostaa oman asunnon. Nykyinen asuinalueemme on tälläinen. Meillä on täällä kiva vuokra-asunto (kallis) ja meillä olisi varaa täällä aso-asuntoon (kalliiseen), mutta ei omistusasuntoon. Toinen vaihtoehto on muuttaa kauemmas keskustasta, josta meillä olisi paremmin varaa ostaa oma asunto ja aluekin on kiva. Se vaan on ns. jumalan selän takana, julkiset kulkee jotenkuten mutta esim toisen auton hankinta olisi pakollista. Pelkään että emme viihdykkään siellä, koska palvelutkaan ei enää olisi ihan nurkan takana. Koulunkin pitäisi olla hyvä ja mahd. lähellä.

Ollaan vatvottu asiaa jo pitkään (tai minä olen), en ymmärrä miksi päätöksen tekeminen on niin vaikeaa!!? Onko muilla ollut "kipuja" tähän asiaan liittyen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa Helsinkiin. Täällä ei välttämättä tarvita kahta autoa, vaikka asuisikin lähiössä.

Vierailija
2/3 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parabolialueelle. Muuten käy monikin vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttakaa Helsinkiin. Täällä ei välttämättä tarvita kahta autoa, vaikka asuisikin lähiössä.

Mutta itä-helsinki on asuinkelvoton