Mitä tekisit tässä tilanteessa?
Olisit melko yksinäinen, mutta olisit onnistunut löytämään itsellesi ystävän tai ainakin luulet löytäneesi sellaisen. Olisitte tavanneet muutaman kerran ja lähettäneet toisillenne tekstiviestejä, jossa olisitte sopineet aina uudesta tapaamisajasta. Tämä ihminen olisi luvannut lähettää sinulle viestin jonain tiettynä päivänä, mutta sitä ei alkaisi kuuluumaan, vaikka kuinka odottaisit. Kuinka pitkään odottaisit hänen viestiään ennen kuin lähettäisit hänelle itse viestiä vai lähettäisitkö sitä enää ollenkaan hänelle ajatellen, että hän ei halua enää olla ystäväsi?
Kommentit (3)
Se riippuu syistä. Jos mieheni oikeasti voisi pahoin siksi että lähipiirissään joku käyttää alkoholia, sustuisin jos hän suostuisi terapiaan. Tälläistä syytä on nyt just vähän vaikea keksiä. Alkoholismista tai läheisen alkoholistin kuolemasta toipuminen voisivat olla tälläisiä syitä. Olettaisin kyllä että holittomuuteen sitoutuminen ei välttämättä olisi lopullinen ratkaisu.
Jos oma alkoholinkäyttöni alkaisi lipsua ongelmalliseksi, sustuisin. (Tai teoriassa suostuisin, jos se olisi oikeasti ongelma, ei se kai niin helposti menisi.)
Jos mies vaatisi näin mustasukkaisuutaan, jotain omaa epävarmuuttaan tai vain dominoidakseen, en suostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu syistä. Jos mieheni oikeasti voisi pahoin siksi että lähipiirissään joku käyttää alkoholia, sustuisin jos hän suostuisi terapiaan. Tälläistä syytä on nyt just vähän vaikea keksiä. Alkoholismista tai läheisen alkoholistin kuolemasta toipuminen voisivat olla tälläisiä syitä. Olettaisin kyllä että holittomuuteen sitoutuminen ei välttämättä olisi lopullinen ratkaisu.
Jos oma alkoholinkäyttöni alkaisi lipsua ongelmalliseksi, sustuisin. (Tai teoriassa suostuisin, jos se olisi oikeasti ongelma, ei se kai niin helposti menisi.)
Jos mies vaatisi näin mustasukkaisuutaan, jotain omaa epävarmuuttaan tai vain dominoidakseen, en suostuisi.
Hups, ihan väärä ketju! :D
Olen pikkuisen samassa tilanteessa sikäli, että ihminen josta pidän ei ole vastannut sähköpostiini, vaikka vaihtelimme muutaman viestin ja hän jopa sanoi odottaneensa viestiä minulta. Ajattelen, että ehkä hänellä on niin kiireinen elämäntilanne, ettei ehdi ajatella minua, tai onhan myös mahdollista että hän loukkaantui jostain mitä sanoin. Voi olla että joskus vielä lähetän uuden viestin, mutta en vielä. En osaa sanoa kauanko odottaisin, mutta tiedän itse milloin viestittely tuntuu (tai ei tunnu) oikealta.