Riisutteko te lääkärin vastaanotolla, kun lääkäri pyytää?
Lääkärikaverini tässä taannoin valitti, että kun keuhkoja kuunnellakseen pyytää potilasta riisumaan paidat pois, niin riisutaan vain päällimmäinen ja pari paitaa jätetään päälle. Tai kun pyytää riisumaan pitkät housut, niin ne lasketaan vain puolireiteen tai vähän housunlahjetta nostetaan.
Kommentit (708)
Vierailija kirjoitti:
Juu kyllä riisun. Otan kaikki vaatteet pois ja olen ihan alasti, jotta tohtori voi tutkia :DD
Se on varminta, vaikka olisi vain flunssa - ainakin jos lääkäri on kaunis nuori nainen minihameessa.
"Riisutteko lääkärin"
No arvaa ;) Tosin joskus tämä strategia on tuottanut ongelmia.
Pesetkö jauhenlihan ennen paistoa?
Riisun. (ettei lääkärin tartte niitä riisua)
Vierailija kirjoitti:
En usko, että lääkäri turhaan pyytäisi jotain tekemään, joten tietenkin riisun. Terkkarilla en koulussa tähän suostunut, koska en kokenut sen olevan tarpeellista. Ole niin rankkaa olla hetki vähemmillä vaatteilla.
Joensuussa oli legendaarinen lääkäri joka käski naisia riisuutumaan aina oli mikä vaiva tahansa kyseessä, vaikka haava sormessa niin kaikki vaatteet pois vaan!
Totta kai riisun. Hammaslääkärissä tosin hieman ihmettelin riisumisen tarpeellisuutta.
Torstaina lääkäriin meno. Pitääpä peseytyä huolellisesti ja laittaa puhtaat boxerit jalkaan jos vaikka käsketään riisumaan nyt jännittäen odottaa onko mies vai naislääkäri
Mahtaa sillä yhellä kansantervyshoitajalla paikallisessa terveyskeskuksessa olla aika muhkea karvapehko?
Vahvasti epäilen, että karvat rehottaa eripitusina , oikein öyhöttää villat vitussaan!
Leikkauksen jälkeen molemmilla kontrollikäynneillä lääkäri käski laskea housut ja alushousut polviin ja nostaa paitaa kun tutki alavatsassa olevaa leikkaushaavaa.
Ainakin työterveys lääkäri käskee tarkastuksessa aina riisuuntuun kalsarisilleen. Ja olen riisunut
Lääkärini on kaunis nainen, joten riisun mielelläni ja annan rassata sekä puristella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi keuhkoja kuunnellessa olisi riisuttava housut. En ole riisunut niitä sen vuoksi vielä koskaan.
Käyn gynekologilla mutta en riisu housuja, kurkkikoon lahkeesta
Riisun jo ennen, kun ehtii pyytää.
Mikä siinä lääkärin luona riisuuntumisessa on niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Totta kai riisun. Hammaslääkärissä tosin hieman ihmettelin riisumisen tarpeellisuutta.
Helpottaa reikien löytymistä.
-winner-
Haaroväli paljaaksi jo ilmoittautumisessa.
Odotan housut kintuissa.
Yleensä ei ole tarvinnut kauaa odottaa.
Lääkäri ei koskaan ole pyytänyt riisumaan itseään. Parin ilmeestä olen huomannut heidän tunnistaneen haluni riisua heidät, kuten katseellani jo teinkin.
Olen riisunut yleensä kun pyydetään. Ei riittäny viimeksi sekään kun lääkäri sanoi että en voi valitettavasti kuunnella sydän ääniä.
siirsin kaluni rintalihasten edestä ja sanoin että onnistuuko nyt.
normaalit äänet oli👍