Riisutteko te lääkärin vastaanotolla, kun lääkäri pyytää?
Lääkärikaverini tässä taannoin valitti, että kun keuhkoja kuunnellakseen pyytää potilasta riisumaan paidat pois, niin riisutaan vain päällimmäinen ja pari paitaa jätetään päälle. Tai kun pyytää riisumaan pitkät housut, niin ne lasketaan vain puolireiteen tai vähän housunlahjetta nostetaan.
Kommentit (708)
Alan ottaa pois päältä jo ennen kuin päiväätä ehtii sanoa.
Menen hammaslääkäriinki aamutakissa, kätevää.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään. Jos minulla on alapäävaivaa, jota lääkäri pyytää näyttämään, vaadin kaukoparannusta.
Minäkin olen aikoinaan muksut synnyttänyt kaukosynnytyksellä, juurikin sen takia että välttyisi tuolta kiusalliselta housujen riisumiselta
Vierailija kirjoitti:
Alan ottaa pois päältä jo ennen kuin päiväätä ehtii sanoa.
Kummalta, siltä lääkäriltä vai itseltäsi?
Jotkut luulevat että lääkäri suorittaa erittäin vaativat opinnot päästäkseen tirkistelemään heidän kelmeitä mahamakkaroitaan. Ihan kuin sitä alastomuutta nykyään ei olisi tarjolla ihan kaikkialla ilman vuosien opiskelua.
Näytän pers+ttä ihan pyytämättäkin...
Jonkun mielestä saatan näyttää pers++ltä. mutta sehän on taas aivan eri asia.
Housut piti ainakin ottaa pois kun mittas kuumeen perseestä kun saikkua hain. Lääkäri lähti huoneesta niin lämmitin mittaria lampun alla että saa varmasti sairasloman.
tulikin nopeemmin takasin huoneeseen kun oletin. Äkkiä mittari takas hanuriin.
lääkäri sano että on mun pakko antaa sinulle 5 päivää sairaslomaa, koska kuumemittari väärin päin perseessä ja 39,5 kuumetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi keuhkoja kuunnellessa olisi riisuttava housut. En ole riisunut niitä sen vuoksi vielä koskaan.
Joo mutta kun pitäisi tutkia lonkaa, niin sinäkö lasket housuja sen verran, että pakara näkyy?
Asiakkaiden kohdalla yleensä tutkii lonkan vaatteiden läpi, eivät ole pyytäneet riisumaan kaikkia vaatteita. Voisi olla että ei vanhus ilkeäisi kävely näytöstä edes täysin ilkosillaan tehdä. Itselläni en muista edes koskaan lonkaa tutkitun mutta ihmettelisin kyllä jos sitä varten pitäisi alasti riisutua... paitsi ehkä sitten jossain röntgenissä tai jos lonka vaatisi toimenpiteitä.
Se on lonkka, lonkan.
En, kun vedän vielä pilkkihaalarit päälle,torvi..
Vierailija kirjoitti:
Riisun pyydettäessä, jos pyyntö tuntuu kuuluvan asiaan. Tyyliin kurkkukivun takia en riisu housuja ilman selitystä.
Lääkärillä voi olla liian pitkä tähystin.
Vierailija kirjoitti:
Viikko sitten viimeksi. Selästä poistettiin luomi, joten paidan otin pois. Oli kyllä naislääkäri, ei olisi mieskään haitannut. Tuskin tuo vartaloani katseli.
Jaa. Kun minä menen poistattamaan luomua, leikkaan reiän puseroon luen kohdalle muistutan lääkäriä, että ei sitten tirkistellä raon kautta puseron alle.
oon riisunu aina lääkärin vastaanotolla, oli sitten mies tai nainen lääkärinä. rinnat pitää tutkia jos on epäilys syövästä (potilas ei välttämättä huomaa tai tajua kyhmyjä itse) keuhkoja ei voi oikein paidan läpi kuunnella. jos puhutaan ihmisen anatomiasta niin ei siinä ole kyllä mitään perverssiä. toki joukkoon mahtuu aina yksilöitä, jotka käyttää ammattiasemaa väärin. itse käyn mieluummin naislääkäreillä kun olen itsekkin nainen. en minkään sen takia että pitäisin mieslääkäreitä joinain pervosetinä, vaan sen takia että kärsin ahdistuksesta ja mt-ongemista.
Ei olisi tohtori ilman riisuutumistaan saanut selville että minulla on vettä keuhkoissa kun puristi tissejäni niin pikkarit kastuivat.
T. Blondi
Päällyshousut riisuin kun menin hakemaan ortopediltä kortisonipiikkiä. Ja kiroilin kuin lappalainen.
Mieslääkäri siirsi pitkisten ja alushousujen yläosaa lonkan päältä ja täräytti piikin siihen pahimpaan paikkaan. Koski niin hel....sti, että kirosanojen tulva tuli suusta ihan spontaanisti. Pyytelin sitten anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi tohtori ilman riisuutumistaan saanut selville että minulla on vettä keuhkoissa kun puristi tissejäni niin pikkarit kastuivat.
T. Blondi
Ei saa pilkata blondeja, siis oikeesti vaaleita. Ovat vähenevä osa väestöä joita on enää muutama prosentti. Muut ovat jotain sekavärisiä.
Joo aina otan housut pois kun lääkäri kattoo keuhkojani, näkee p-aukosta ne paremmin kuulemma.
Totta kai. Aloitan aina keskustelun kysymällä, otanko housut pois - hammaslääkärissäkin. Suosittelen, jos haluatte parempaa palvelua.
En koskaan! Jos tuollaisia alkaa ehdotteleen poistun heti huoneesta.
Viikko sitten viimeksi. Selästä poistettiin luomi, joten paidan otin pois. Oli kyllä naislääkäri, ei olisi mieskään haitannut. Tuskin tuo vartaloani katseli.