Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riisutteko te lääkärin vastaanotolla, kun lääkäri pyytää?

Vierailija
02.11.2016 |

Lääkärikaverini tässä taannoin valitti, että kun keuhkoja kuunnellakseen pyytää potilasta riisumaan paidat pois, niin riisutaan vain päällimmäinen ja pari paitaa jätetään päälle. Tai kun pyytää riisumaan pitkät housut, niin ne lasketaan vain puolireiteen tai vähän housunlahjetta nostetaan.

Kommentit (708)

Vierailija
581/708 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytämättäkin. Kaikki pois jos lääkäri on komea ja nuori!

Vierailija
582/708 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin ei pitäs pyytää vaan käskeä ja potilaan totella! Ei ihme näitä hoitojonoja jos lääkärit joutuu kerjäämään potilaita riisumaan tai hankalasti tutkimaan vaatteiden läpi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/708 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tottakai en vaan ymmärrä miksi se on aina mun hammaslääkäristä kuulemma kiusallista.

Vierailija
584/708 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu hierojilla, aina ovat vaatimassa riisuuntumista. En kyllä. Pidän ne farkut jalassani niin ja kyllä saan pitää toppatakkiakin jos tahdon js pipon.

(Prkleen prvot)

Vierailija
585/708 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alta kolmekymppisenä piti aina ottaa paidat pois, mutta näin yli 60-vuotiaana ei keuhkoja enää kuunnella!

Vierailija
586/708 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kop Kop

- sisään ja riisuutukaa jo valmiiksi.

Täh.. en kyllä rupe...

- KYLLÄ TEIDÄN ON RIISUUDUTTAVA, PAITA POIS NIINKUIN OLISI JO!

No mutta kun...

- EI MITÄÄN MUTTIA, ÄLKÄÄ HUKATKO AIKAANI!

Mut minä oon vaan sähkömies ja tulin vaihtamaan lamppua...

Vierailija
587/708 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vanha vitsi  : lääkäri sanoo vanhalle rouvalle : "kieli ulos"... Ei muuta.

Ja nuorelle  naiselle: " Riisuutukaa"

Vierailija
588/708 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alta kolmekymppisenä piti aina ottaa paidat pois, mutta näin yli 60-vuotiaana ei keuhkoja enää kuunnella!

Eivät huoli sitäkään tulitikkulaatikossa tuotua kakkanäytettäkään. Viimeksi jätin sen sinne sen pöydälle tupakkiaskinsa viereen.

Vierailija
589/708 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en riisu ,,kyseenalaista mitä ja minkä verran. avara toppi ok,voi kuunnella keuhkojs sydäntä, ei tarvitse rintaliivisillään olla. jos selkää tutkitaan, niin en housuja pois, alla on treenitrikoot, sen avulla kyllä näkee jos hieman laskee takaaalas, selän kuhmut,virheasennon,kierouden. ei alushousillaan. kysyn itseltänikin,minkä verran ja mitä on arpeen riisua. ei aina tykätä ,mutta kyllä voidaan tutkia.

Vierailija
590/708 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lääkärin huoneeseen menoa lasken housut polviin ja könkkäisen huoneeseen takaperin perse pystyssä persereikää levittäen

Vierailija
591/708 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä riisun ihan mielellään naislääkärin vastaanotolla. Etenki jos alapäätä tutkittaisi. Mukava jos edes joku nainen koskee. Vaikka eturauhastutkimus ujostuttu niin paljon että siinä en olisi halunnut laskea housuja kun lääkäri pyysi. 

Vierailija
592/708 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisutan aina nuoret naiset. Muut saavat pitää vaatteet päällä.

Kokenut lääkäri

Vierailija
593/708 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

h_ki kirjoitti:

Jenkeissä on huvittava tapa pyytää pukemaan sairaalakaapu päälle ja lääkäri sitten häveliäästi työntää stetoskoopin kaavun raosta sisään.

Nuorena poikana ollessani merillä 70luvun alussa jouduin sairaalaan algeriassa sukupuoli tartunta epäilyn vuoksi.

Ihmettelin kun mieslääkäri veti tiukasti verhot kiinni, sammutti valot ja ohjasi minut huoneessa olevaan mustilla verhoilla eristettyyn tilaan.

Siinä melko pimeässä käski laskemaan housut alas ja varovasti sormellaan kosketti penikseni päätä jonka jälkeen käski vetää housut takaisin ylös.

Lääkkeeksi sain jotain suurissa lasi ampulleissa olevaa keltaista nestettä jota jouduin juomaan kolmen vuorokauden ajan kerran päivässä.

Koska laiva oli norjalainen  ja lääkäri sekä laivan toinen perämies joka hoiti sairastapaukset puhuivat minulle englantia jota en kunnolla osannut jäi minulle epäselväksi mikä tauti minulla oli ja mitä lääke oli.

Vierailija
594/708 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään riisuisi vaan tekisin rikosilmoituksen. Raiskaajalääkäri ei kuulu terveyskeskukseen vaan vankilaan!

Vierailija
595/708 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En 

Vierailija
596/708 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkot saa kuunneltua vaikka paita on päällä, paidan alta. T.lääkäri

Vierailija
597/708 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, viimeksi viikko sitten kuunneltiin keuhkot, piti ottaa paita pois.

Vierailija
598/708 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislääkäri työnsi sormen peräaukkoon.

En toivu tästä ikinä.

Olisin halunnut rassausta.

Teen valituksen.

Vierailija
599/708 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun puen lisää päälle.

Vierailija
600/708 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisun aina kaiken vaikkei pyytäisikään. Tästä onkin tullut vuosien varrella sanomista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä