Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riisutteko te lääkärin vastaanotolla, kun lääkäri pyytää?

Vierailija
02.11.2016 |

Lääkärikaverini tässä taannoin valitti, että kun keuhkoja kuunnellakseen pyytää potilasta riisumaan paidat pois, niin riisutaan vain päällimmäinen ja pari paitaa jätetään päälle. Tai kun pyytää riisumaan pitkät housut, niin ne lasketaan vain puolireiteen tai vähän housunlahjetta nostetaan.

Kommentit (708)

Vierailija
561/708 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään riisu. Sanon, että riisuudu itte vaan.

😳😂

Vierailija
562/708 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäritkin on vain ihmisiä, niihinkin mahtuu hyvin jos millaista pervoa ja potilaiden hyppyyttäjää. Onhan siitä jo monta rikostapaustakin kuinka lääkäri kahmii ja hyväksikäyttää. Älkää oikeesti olko niin naiiveja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/708 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vasta plastiikkakirurgilla, jossa minusta otettiin alastonkuvat joka suunnasta. Sen jälkeen ei keuhkojen kuuntelu tunnu missään..

Vierailija
564/708 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri ei ole koskaan pyytänyt minua riisumaan häntä vastaanotolla :(

Vierailija
565/708 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan riisua ihan pyytämättäkin, riippuen lääkäristä ja viboista... https://tinyurl.com/j5bwec25

Vierailija
566/708 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisun pyytämättä, puen vain käskystä.

Vierailija
567/708 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on naislääkäri niin pyrin riisumaan hänet. Yleensä ne pyytävät sitä.

Vierailija
568/708 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, että pyydät LÄÄKÄRIN riisuun sinut ? Empä oo ennen moista kuullut!

Olisi hauska tietää, mitä se lääkäri sinusta ajattelee...varmaan, että oot pikkusen "pimee"!

Vierailija
569/708 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just så..

Ja ajattelit kuolla keuhkokuumeen takia.. En tiedä ensimmäistään, joka turhaan pyytää ottaa koko paidan pois, ellei rintaliivejä kuumeisena t-paitaa venyttäen voi varmistaa, että ok.

Vähän nää jutut naurattaakin, mutta totisinta totta se voi monelle olla.

Sinne huoneeseen voi pyytää hoitajan, jos ei nolouttaan, ujouttaan tai muuta ahdistustaan halua lääkärin kanssa olla kahden. 

Vierailija
570/708 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Itseni, en lääkäriä, vaikka pyytää.

Vierailija
571/708 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuushoito kirjoitti:

Yleensä ei ole ollut mitään vaikeuksia paljastaa alapäätä gynelle.

Paitsi se yksi jumalaisen komea "Glooney", joka nyppi tamponin palasen tunnelistani ja sanoi, että virtsarakko on aika täynnä. Käymmekö tyhjennyksellä ennen radiologia? Odotan oven ulkopuolella ja kun olet valmis, niin hän vie minut seuraavaan pisteeseen. Lorottelin siinä. Miten noloa! Olin lapsettomuushoidossa ja syitä tutkittiin syvemmin.

Asettauduin pöydälle ja se pikku-ukko innostui alapäästäni niin paljon, että melkein hipaisi nenällään kun sörkki sondia nivuseeni. Hän tuijotti koko ajan alapäätäni herkeämättä. Oli se monitorikin, mutta häntä ei se kiinnostanut. Teki mieli tehdä valitus, mutta annoin olla.

Joukkoon mahtuu aina mätämunia, jotka ovat päteviä, mutta kuvottavia.

Ja aina mahtuu naisia, ketkä haluavat tehdä numeroa siitä, miten alapää tutkimus tehtiin????

Kertoo paljon naisen älykkyysosamäärästä, jos haluu tehdä siitä juttua. Ilmeisesti aikaa on liikaa.

Tiedätkös et aika monta sairautta ja ongelmaa on pystytty hoitamaan, kun tutkimuksella on saatu selko ???

Vierailija
572/708 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua hävetti kun mulla oli laaja ihottuma joka johtui savipuolesta.

Kaulalla ja rinnoissa ja pepussa oli sitä ja näytin kaulaa ja lääkäri sano heti et savipuoli on selvästi.

Sanoin et mul on pepussa kanssa sitä ja siellä se eniten ahistavaa. Olin riisumassa housuja ja lääkäri katto mua, sit mun miestä ja sit totesi et juu no se on sitä samaa, älä ala riisumaan nyt enempää. :D .

Oli oikeessa, meni viikko niin oli kaikki poistunut kun sain lääkkeet.

Miehesi pilasi hyvät riisuuntumiset.

Vierailija
573/708 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne päättyy yleensä näin eli istumiseen sedän sylissä ja hän tutkii sitten siinä.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTuztW7X70cPxbi1fD…

Vierailija
574/708 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri käskee riisua ja totean, että enpäs riisu. Ota kiinni jos saat ja riisu itse. Siinä sitten juostaan ympyrää huoneessa ja ehkä huoneen ulkopuolellekin päätyen.

Vierailija
575/708 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen gynekologimiehelle alushousut jalassa ja kun hän alkaa kiukutella asiasta levitän jalkojani: jalassa onkin sellaiset pimpin kohdalta aukinaiset pitsipöksyt ;)

Vierailija
576/708 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisun jos tilanne sitä vaatii. Voi luoja kuinka estoisia suurin osa jopa nykyihmisistä on.

Vierailija
577/708 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
578/708 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein. Tuo asenne ei olekaan koskaan haitannut elämääsi. Mutta älä muutu, pääasia, ettei sinun tarvitse myöntää olevasi väärässä.

Vierailija
579/708 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on naislääkäri niin pyrin riisumaan hänet. Yleensä ne pyytävät sitä.

Olet varmaan ollut 64-vuotiaan lääkäritätini vastaanotolla. Hän oli riisuuntunut mielellään, vaikka onkin 85-kiloinen ryppyinen kuuden lapsen äiti. Sinä et sitten ollutkaan äkisti enää halunnut.

Vierailija
580/708 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi lääkäri pyysi laskemaan housut. Sitten hän laittoi hansikoidun sormensa hanuriini ja pyysi yskäisemään. Tein työtä käskettyä, mutta siitä tuli vähän nolo tilanne kun minulla oli vaivana akuutti ripuli.

Vastaanotto jatkui kyllä sitten ihan hyvin kun lääkäri oli käynyt pesemässä kasvonsa ja vaihtamassa uuden, valkoisen takin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi